Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanssasisaret: oletteko itsetyydyttäneet hieromalla itseänne tyynyä vasten? Kyselen nostalgiasyistä.

Vierailija
08.01.2023 |

Ekaa kertaa vuosiin muistin itse harjoittaneeni moista haureutta viimeksi alle kaksikympiisenä.
Olin tuolloin jotenkin hävennyt ja morkkistellut joko touhua niin että kai mielessäni "päätin" ettei moista ole koskaan tapahtunut.
Muistan selkeästi ajatelleeni olevani jotenkin poikkeava ja pervo kun en masturboinut oikeaoppisesti sormin vaan mielummin hieroin itseäni kaikenlaisia peittomyttyjä ja joskus pehmolelujakin vasten.

Nyt yli kolmekymppisenä kokeilin nostalgiasyistä tuota vanhanajan runkkaustyyliä ja uskomatonta kyllä - orgasmi oli paljon kovempi ja intensiivisempi kuin millään satisfyerillä, dildolla tai sormilla!
Mietin että mistähän tuo orgsmin erilaisuus johtuu, onko se anatomista vai jotenkin vain tuhmemman ja kielletymmän tuntuista.

Oletteko muut kokeneet "masturbointihäpeää"?
Olenko iha kieroonkasvanut ja pervertikko?
Tunnistaako joku aiheen vai olenko asian kanssa ihan ypöyksin?

Ja kertokaa toki miehetkin jos aiheesta jotain tiedätte!

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on alle 20v  vanhasta hieronut tuolla tapaa orgasmit kaluani ja kaluni paksua tyveä vasten.  Hän ei ole niinkään perustanut omakivalle, kun ei ole ollut edes tarve. 

Vierailija
2/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, todellakin häpeän! Häpeän edelleen vaikka olen 40. Itse en pysty tosin saamaan kuin omin sormin, tyynyt ja muut hinkkaukset ei toimi ollenkaan. Mutta häpeää olen silti kokenut, sillä en ole ikinä saanut yhdynnässä. Ja mikäs nainen se semmoinen on, pakostakin jotenkin viallinen. Kesti 10 vuotta että kehtasin tunnustaa puolisolle etten saa ja vielä pari vuotta ennen kuin pystyin runkkaamaan hänen ollessa paikalla. Vieläkin tunnen itseni likaiseksi kun teen niin. Ja silti sisälläni asustaa yksi iso irstailija joka haluaisi kokeilla kaikkea mahdollista pervoa mutta ei kehtaa ehdottaa. Fantasiani ovat varmasti monen mielestä sairaita. Mitä kieroon kasvamiseen ja häpeään tulee minä olen todellinen pro!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, todellakin häpeän! Häpeän edelleen vaikka olen 40. Itse en pysty tosin saamaan kuin omin sormin, tyynyt ja muut hinkkaukset ei toimi ollenkaan. Mutta häpeää olen silti kokenut, sillä en ole ikinä saanut yhdynnässä. Ja mikäs nainen se semmoinen on, pakostakin jotenkin viallinen. Kesti 10 vuotta että kehtasin tunnustaa puolisolle etten saa ja vielä pari vuotta ennen kuin pystyin runkkaamaan hänen ollessa paikalla. Vieläkin tunnen itseni likaiseksi kun teen niin. Ja silti sisälläni asustaa yksi iso irstailija joka haluaisi kokeilla kaikkea mahdollista pervoa mutta ei kehtaa ehdottaa. Fantasiani ovat varmasti monen mielestä sairaita. Mitä kieroon kasvamiseen ja häpeään tulee minä olen todellinen pro!

Voi himskatti! Olet saanut sentään jotain juteltua puolisolle?

En tiedä miten nykyään on, mutta vielä viime vuonna jokaisella kunnalla oli velvollisuus tarjota ilmaista seksuaaliterapiaa mtpan kautta.

Kävin itse muutaman kerran juttelemassa ja seksuaaliterapeutti osasi heti kysyä oikeat kysymykset. Kertoi että niin monet naiset painivat samojen ongelmien ja häpeäntunteiden kanssa.

Sain avuksi harjoituksia, joissa lähinnä sain pohtia syvällisemmin omaa kehosuhdettani ja sen ääneen sanomista mistä Minä Pidän ja kuinka toivoisin saavani kosketusta.

Kolme käyntikertaa muutti ajatusmaailman ihan täysin, vaikka orgasmi onkin edelleen kateissa se ei ahdista niin paljon.

Suosittelen avautumista, ahdistus, häpeä ja patoumat vaikeuttavat orgasmin tuloa entisestää ja lopulta voivat aiheuttaa seksin välttelemistä.

Puhukaa ihmiset, itsellenne, toisillenne tai vaikka kriisipuhelimeen!

Kaikkea hyvää

Vierailija
4/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut tuota harrastettua muuta kuin joskus ihan nuorena poikana kai kerran tai pari. Miehenä siinä on omat hankaluutensa, kun ei viitsi spermoja laskea tyynyille alituiseen... Tai no, kai siinä ainakin runsaammin valuvan naisenkin pitää jotain keksiä, että sotku pysyy hallinnassa?

Joka tapauksessa, kai se lantion panoliike jotenkin ihan fyysisesti siinä auttaa tunnelman nostattamisessa. Itse huomasin tuon kun yritin saada eturauhasorgasmia ilman käsiä. Sillä tavalla onnistui kun oli tappi pyllyssä ja istuin sängyllä jalkojeni välissä niin, että pystyin lantiota liikuttamalla saamaan tappiin liikettä sänkyä vasten kihnuttamalla. Ei ehkä kovin eroottinen mielikuva, mutta tekniikka toimi 😀

Ja nylkyttäähän ne koiratkin pehmolelujaan, niin pojat kuin tytötkin, vaikka suuseksiäkin ylettyisivät itselleen antamaan.

Vierailija
5/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut tuota harrastettua muuta kuin joskus ihan nuorena poikana kai kerran tai pari. Miehenä siinä on omat hankaluutensa, kun ei viitsi spermoja laskea tyynyille alituiseen... Tai no, kai siinä ainakin runsaammin valuvan naisenkin pitää jotain keksiä, että sotku pysyy hallinnassa?

Joka tapauksessa, kai se lantion panoliike jotenkin ihan fyysisesti siinä auttaa tunnelman nostattamisessa. Itse huomasin tuon kun yritin saada eturauhasorgasmia ilman käsiä. Sillä tavalla onnistui kun oli tappi pyllyssä ja istuin sängyllä jalkojeni välissä niin, että pystyin lantiota liikuttamalla saamaan tappiin liikettä sänkyä vasten kihnuttamalla. Ei ehkä kovin eroottinen mielikuva, mutta tekniikka toimi 😀

Ja nylkyttäähän ne koiratkin pehmolelujaan, niin pojat kuin tytötkin, vaikka suuseksiäkin ylettyisivät itselleen antamaan.

Tuo on tosi mielenkiintoista että jätkätkin tuollaista harjoittaa!

Kaikki orgasminsaantitavat kunniaan!

Vierailija
6/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä ja mitä varten häpeät?

Vierailija
7/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiteininä nussin sohvatyynyjen väliä ja peittomyttyjä, mutta se jäi vähemmälle siinä iässä, kun aloin ruiskimaan spermaa. Ihan tavallinen harrastus sekä pojille että tytöille. Ei siinä ole mitään hävettävää.

Vierailija
8/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiteininä nussin sohvatyynyjen väliä ja peittomyttyjä, mutta se jäi vähemmälle siinä iässä, kun aloin ruiskimaan spermaa. Ihan tavallinen harrastus sekä pojille että tytöille. Ei siinä ole mitään hävettävää.

En ole saanut tuosta mitään irti, ehkä värkkini ovat sen malliset.

N

Vierailija
9/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kirjoittaa romaanin :D

Eli ihan kaikkea maan ja taivaan välillä mitä itseeni tulee. Omaa ulkonäköä, haluja, siitä miten tulen tai en tule, ruumiintoimintoja, fantasioita, sitä että häpeän, ihan mitä vaan. Olen häpeämisen mestari, jos en aina jaksa hävetä itseäni voin vaihteeksi siirtyä myötähäpeään ja hävetä toisten puolestakin.

Kai tämä tuli nuorena jo kotoa opittua, siellä häpeäminen osattiin hyvin (vaikkei uskonnollisia oltu). Kun tämän yhdistää allekirjoittaneem jääräpäiseen luonteeseen niin hyvää tulee. Kävin joskus terapiassakin tämän takia mutta se auttoi lähinnä ymmärtämään miksi häpeän, ei poistamaan sitä.

Vierailija
10/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kirjoittaa romaanin :D

Eli ihan kaikkea maan ja taivaan välillä mitä itseeni tulee. Omaa ulkonäköä, haluja, siitä miten tulen tai en tule, ruumiintoimintoja, fantasioita, sitä että häpeän, ihan mitä vaan. Olen häpeämisen mestari, jos en aina jaksa hävetä itseäni voin vaihteeksi siirtyä myötähäpeään ja hävetä toisten puolestakin.

Kai tämä tuli nuorena jo kotoa opittua, siellä häpeäminen osattiin hyvin (vaikkei uskonnollisia oltu). Kun tämän yhdistää allekirjoittaneem jääräpäiseen luonteeseen niin hyvää tulee. Kävin joskus terapiassakin tämän takia mutta se auttoi lähinnä ymmärtämään miksi häpeän, ei poistamaan sitä.

Sähän pääsit hyvään alkuun.

Vierailija
11/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein samaa paitsi että jatkoin sperman tulemisen alkamisen jälkeenkin omassa huoneessa paikkojen sotkemista ja siivoamista. En osannut lopettaa koska tuntui niin sairaan hyvältä. Tosi voimakas orgasmi tuli kun ei käsin koskenut penikseen. Sitä aina kuvitteli olevansa yhden tietyn tytön elikkä kouluihastuksensa kanssa päällekkäin ja miten vaan. Joskus tuli lykittyä pyöreää telkkarituolin selkänojan reunaa vasten seisaaltaan. Yleisesti ottaen tuon ajan erektioissa oli sellaista mieletöntä ekstrapaineen tunnetta, että halkeaa justiinsa jos ei voi laueta pian. Tavaraa riitti vaikka oli jo lauennut pari kertaa samana päivänä. Rehellisesti sanottuna kaipaan tota viriliteettiä. 

Vierailija
12/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyllä ratsastamisesta löytyy alan sivustoilta sen verran paljon videomateriaalia, että kyseessä ei taida olla kovinkaan harvinainen ilmiö.

Vierailija
13/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mä löysin nuo ilot vasta lähempänä kolmeakymmentä ikävuotta 😅 Tuosta tulee kyllä ihana orgasmi. Voimakkaampi kuin pelkkää klittaa sormeilemalla. Teen yleensä niin että laitan tyynyn tai myttään peitonreunaa haaroväliin ja vatsalla maatessa keinutan lantiota.

Vierailija
14/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyynyllä ratsastamisesta löytyy alan sivustoilta sen verran paljon videomateriaalia, että kyseessä ei taida olla kovinkaan harvinainen ilmiö.

Näinpä, esim. hakusanoilla "pillow humping" löytyy tätä matskua vaikka ja kuinka.

Vierailija
15/65 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyllä, ainoa tapa saada ilman miestä, mutta nolottaa törkeästi enkä kehtaa runkata muiden nähden kun oletan että se näyttää tyhmältä eikä eroottiselta ja normaalilta, koen olevani friikki

Vierailija
16/65 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pääsee neljältä töistä! Ehdin ehkä just ja just vielä testata ennen kuin paukkaa kotiovesta :D

Vierailija
17/65 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh Hyh mitä tyynynraiskaajapervoja tänne on taas pesiytynyt! Oikein vanhan ajan käteenvetäjärunkkaria hävettää lukea näitä!

Vierailija
18/65 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin intensiivisyys varmaan johtuu siitä, että käytät lantiotasi ja se taas lisää verenkiertoa sukuelimissä.

Itsekin miehenä tiedän, että kädellä vetäminen ei tunnu yhtä hyvältä kuin tekopilluun nussiminen.

Vierailija
19/65 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh Hyh mitä tyynynraiskaajapervoja tänne on taas pesiytynyt! Oikein vanhan ajan käteenvetäjärunkkaria hävettää lukea näitä!

Make love, not people.

Vierailija
20/65 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny, peittokasa, iso nalle, sängynkulma, sohvan käsinoja...

Olen itse sen verran itsetyydyttävää sakkia, että oletan muidenkin olevan. Kannattaa kylässä varoa mille nojaa kädellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi