Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toi uuden naisensa lapsen synttäreille

Vierailija
15.05.2011 |

Ai että kun suututtaa ja on niin paha mieli.

Eilen tyttöni täytti 2-vuotta ja synttärit tottakai pidettin. Erottiin lapsen isän kanssa n.3 kk sitten.

Noh, ex avomies tuli sitten uuden naisensa kanssa tytön synttäreille ilman, että olis voinu ees mulle ilmottaa..Nainen ei ees esitellyt itseään, eikä kätellyt. Meni vaan miehen perässä olkkariin istumaan.

Kyllä vituttaa! En ees tiennyt, että mies seurustelee. Erosimme silloin sen takia, että mies petti ja lähti toisen naisen matkaan..onko toi uus nainen sitten se "toinen nainen"

En ymmärrä yhtään...miten äijä kehtaa ja vielä oman lapsen synttäreille! Eniten suututtaa se, ettei mies ole kertonut, että on aloittanut uuden suhteen, vaan sain tietää sen näin. En tietenkään oleta, että tää raporoi mulle joka asiasta.

Pahalta kuitenkin tuntuu, koska rakastin miestä myös pettämisen jälkeen, mutta hän ei halunnut olla mun ja lapsen kanssa enään. Itku :/

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..etää olisin retuuttanut sen ämmä karvoistaan pihalle mun kämpästä! ja miehen perässä!

Vierailija
62/78 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä toi aika ajattelemattomalta tuntuu jos noin pienen eroajan jälkeen kysymättä raahataan toisen kotiin nainen. Ja mitä ihmettä sitä naista on edes esitelty lapselle noin nopeasti?

Mieheni oli eronnu ex-vaimostaan 6v ennenkuin alettiin seurustella. kahden vuoden yhdessä olon jälkeen koitti rippijuhlat exän kotona. Minua otti silloinkin koville mennnä exän kotiin, jotenkin hävetti, vaikka minulla ei ollut osaa eikä arpaa heidän eroonsa(oli muuten vaimo joka päätti vaihtaa varakkaampaan mieheen).

Aika paljon pokkaa tällä nyxällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ymmärrän pahan mielesi.

Jos miehen kunnioitus sua (ja sun kotia) kohtaan on tota tasoa, ja samoin käytöstavat, niin ei kai voi muuta sanoa kuin että ansaitset parempaa.

Oisko mahdollista kertoa miehelle, että tuo ei ole ok, ts. että hän on tervetullut kotiisi lastaan tapaamaan vain jos tulee yksin?

Sinä sen päätät, kuka sinun kotiisi tulee. Ei kukaan muu.

Uskomatonta. Oletpa kiltti, ap. Kynnyksen yli ei olisi kummallakaan ollut asiaa omalla kohdallani. 3 kk aivan liian lyhyt aika toipumiseen - sulla noin pieni lapsikin huollettavana!

Vierailija
64/78 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita! Niinhän se menee exien ja nyxien kanssa. lapset ei tiedä missä oikea koti on kun kaikki yhtä nyxiäexiä!

Vierailija
65/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta löysin tän täältä, ja oon järkyttynyt...miten kukaan voi olla noin ajattelematon...tarkoitan ex-miestäsi ja sitä naista. En voi ymmärtää.

Vierailija
66/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas provo ap löysi vanhan ketjunsa ja nosti sen. Miksi? Etkö keksinyt uutta?

Vierailija
67/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en näe tässä mitään ongelmaa???

Minusta on hienoa että mies haluaa tutustuttaa uuden naisystävän lapseensa. Ja vieläpä lapselle tutussa ympäristössä

Ap ilmeisesti halunnut dominoida entistä miesystäväänsä kieltämällä naisystävän tuomisen synttäreille. Entinen mies ei ole mikään velvollinen ilmoittelemaan naisystävistään

Vierailija
68/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exät olleet koskaan tervetulleita kotiin sisälle eikä exien nyksät, emmekä me ole koskaan käyneet ex kodeissa. Lapset ovat viettäneet AINA kahdet synttärit ja joulut, lähikodissa ja toisessa kodissa.

Meillä olisi kyllä saaneet paskaisen lähdön jo ovelta.

Meillä oma elämä ja exillä omat.

Todella törkeitä ja huonokäytösisiä nuo ap;n ex ja tämän nainen. Ex toi naisen VAIN ja ainoastaan näytille, ei mitään asiaa ap:n kotiin!

Vierailija
69/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten se tuli sulle yllätyksenä että miehellä on uusi suhde, jos se kerran lähti 3kk sitten sun luota toisen matkaan?

Vierailija
70/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun suututtaa ja on niin paha mieli. Eilen tyttöni täytti 2-vuotta ja synttärit tottakai pidettin. Erottiin lapsen isän kanssa n.3 kk sitten. Noh, ex avomies tuli sitten uuden naisensa kanssa tytön synttäreille ilman, että olis voinu ees mulle ilmottaa..Nainen ei ees esitellyt itseään, eikä kätellyt. Meni vaan miehen perässä olkkariin istumaan. Kyllä vituttaa! En ees tiennyt, että mies seurustelee. Erosimme silloin sen takia, että mies petti ja lähti toisen naisen matkaan..onko toi uus nainen sitten se "toinen nainen" En ymmärrä yhtään...miten äijä kehtaa ja vielä oman lapsen synttäreille! Eniten suututtaa se, ettei mies ole kertonut, että on aloittanut uuden suhteen, vaan sain tietää sen näin. En tietenkään oleta, että tää raporoi mulle joka asiasta. Pahalta kuitenkin tuntuu, koska rakastin miestä myös pettämisen jälkeen, mutta hän ei halunnut olla mun ja lapsen kanssa enään. Itku :/

Miten niin "mies ei kertonut että on aloittanut uuden suhteen"? Etkös sä tiennyt sen jo? Senhän takia se sut jätti.

Vierailija
71/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni "uusi nainen" ja hänellä 12v tyttö edellisestä liitosta. Olemme olleet 6v yhdessä. Mieleeni ei tulisi vieläkään mennä kutsumatta exän ja lapsen kotiin vaikka lapsi minusta pitääkin. Niin kauan kun ex ei minua kutsu niin kunnioitan hänen kotiansa ja omaa tilaansa. Emme ole mitenkään riidoissa ja vaihdamme kyllä esim kaupungilla sanan tai pari jos kohdataan.

Kodin pitäisi olla sellainen paikka missä voi tuntea itsensä täysin tilanteen herraksi.

Vierailija
72/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se kuulemma ajan myötä helpottaa...

ja koska hän nyt on tuollalailla toi naisensa näytille niin minua mietityttää että aika nopeaa toimintaa sekä teidän suhteenne jälkeen että myös sille että teidän lapsenne tapaa uuden naisen! toivottavasti mies ei sitten raahaa jokaista naista lapsen nähtäväks....

surullista ettei suhteet aina onnistu:( VOIMIA SULLE JA TYTÖLLES!!

Vierailija
73/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että noin pieni (tai vähän isompikaan) lapsi on 3 kuukautta vanhempiensa eron jälkeen edes tajunnut, että ero on tapahtunut, saati sitten valmis tutustumaan isin uuteen naiseen?

Toivottavasti sulla ei ole lapsia. Tai jos on, toivottavasti pysyt naimisissa.

Minusta on hienoa että mies haluaa tutustuttaa uuden naisystävän lapseensa. Ja vieläpä lapselle tutussa ympäristössä

Vierailija
74/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n pitäis aktiivisesti jättää entinen mies taakseen ja aloittaa uusi, oma elämä. Siinä ei entisen muut naiset häiritse. Ei entiset miehet tarvitse mitään lupaa aloittaa seurustelun. Se on niiden oma asia. Ja ihan turhaan nipotat siitä uudesta naisystävästä vieraana. Nipottaisitko jonkun muun seurustelukumppanin tulemisesta ilman ennakkotietoa? Minusta ihan normaalia. Siis te olette jo eronneet, niin ala käyttäytyä sen mukaan.

melko idiootti viesti!

Millonkohan tän palstan naiset tajuaa etteivät he määräile eivätkä omista exiään eron jälkeen? Eivät varmaan milloinkaan.

Vierailija
75/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teette vielä lapsiakin. Tartteeko sitä lasta tehdä heti yhden kuukauden tutustumisen jälkeen?

Vierailija
76/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exänsä uuden naisensa kanssa määräili ap:ta.

ap:n pitäis aktiivisesti jättää entinen mies taakseen ja aloittaa uusi, oma elämä. Siinä ei entisen muut naiset häiritse. Ei entiset miehet tarvitse mitään lupaa aloittaa seurustelun. Se on niiden oma asia. Ja ihan turhaan nipotat siitä uudesta naisystävästä vieraana. Nipottaisitko jonkun muun seurustelukumppanin tulemisesta ilman ennakkotietoa? Minusta ihan normaalia. Siis te olette jo eronneet, niin ala käyttäytyä sen mukaan.

melko idiootti viesti!

Millonkohan tän palstan naiset tajuaa etteivät he määräile eivätkä omista exiään eron jälkeen? Eivät varmaan milloinkaan.

Vierailija
77/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain perus uuden naisen haukkumisketjua, mutta ap:n tapaus oli kyllä todella tökerö. Mä olen myös se "uusi nainen", ollut jo vuoden ajan, mutta en silti tunkisi äidin luona järjettäville synttäreille, koska en olisi sinne tervetullut. Tunnen kyllä lapsen, mutta mitä hittoa minä siellä tekisin.

Vierailija
78/78 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä ole provo, niin järjestä vastaisuudessa synttärit niin, että ilmoitat ex-miehelle, että vain hänet on kutsuttu ja uusi naisystävä voi sitten juhlistaa exäsi kanssa lapsenne syntymäpäivää exäsi kodissa. Sinä itse päätät, ketä kutsut kotiisi.