onko 42-vuotias vanhempi nainen?
näin minua kutsui 54-vuotias mies.
Kommentit (38)
Moni 40+ on nykymaailmassa hehkeimmillään eikä todellakaan tossa iässa vielä näytetä 'vanhemmalta naiselta'. Sanoisin että 65+ ikäisistä voisi alkaa sanoa noin.
Nuori nainen = alle 25v
Nuorehko= alle 30
Nainen 30-40
Vanhahko 40-50
Vanha 50+
T. Toinen kohta Vanhahko nainen
mutta jos mua kutsuisi noilla sanoilla 54- vuotias mies, sanoisin sille että no sähän olet sitten jo suorastaan vanha mies.
Aika hakoteillä olet. Ai että vain 30-40 vuotias ansaitsee tulla kutsutuksi Naiseksi. No eiköhän me kaikki tiedetä ettei se naiseus onneksi lopu siihen neljänkymmenen rajapyykkiin.
Ja nelikymppinen ei ole vielä keski-ikäinen. Itse pidin itseäni 43-vuotiaana keski-ikäisenä jolloin mulle tokaistiin että keski-ikä alkaa vasta viisikymppisyydestä! Nih!
Minusta alle 25-vuotias on tyttö...Ei varmaan kuulosta sen ikäisistä hyvältä. Olem mielestäni "aikuinen nainen", ehkä kohta keski-ikäinen, ikää 40 vuotta.
Nuori nainen = alle 25v Nuorehko= alle 30 Nainen 30-40 Vanhahko 40-50 Vanha 50+ T. Toinen kohta Vanhahko nainen
sen jälkeen ollaan vaan naisia
ja kyllä, ikävä kyllä yli 40v on jo vanhahko nainen
terv vanhahko nainen ;)))
Jos kerta nainen 0n 30-40v.
Mikäköhin olin alle 30v varmaan naismiesmäinenmiesnainehko:))
Päivään parhaat naurut:) 30-40 on nainen:)))
mut miehillä nyt on omat oudot tapansa nimitellä - mua taas monet tuon ikäiset miehet kutsuu tytöksi vaikka ikää mulla on kuitenkin 46.
ja alle 20v on tyttö.
Kyllä se keski-ikä alkaa siinä neljänkympin hujakoilla, vaikka miten olisi mieleltään nuorekas ja nuorekkaasti pukeutuva. Keski-ikä on määritelmä, ei sen tarvitse kertoa sen enempää ihmisen luonteesta.
Itse olen 45v enkä pidä enää nuorena. Jos joku sanoisi, että vanhahko, niin en siitäkään olisi moksiskaan. Omasta mielestäni "vanhahko nainen" kuvaa parhaiten yli 50-vuotiasta. Ja vanha nainen on sit eläke-ikäinen, 65+. Samat ikämääritelmät pätevät tietysti myös miehiin.
Onhan se toki korrektimpaa puhua vaikka senioreista kuin vanhoista ihmisistä.
42-vuotias mieskin on jo "vanhempi mies".
Olen 43-vuotias mies ja koen olevani henkisesti erittäin jälkeenjäänyt kakara. Asia ei vaivaa minua vaan on hyvä näin. Toisaalta tunnen - ja olen tuntenut - ihmisiä, jotka ovat 16-vuotiaina olemukseltaan muistuttaneet ns. keski-ikäistä tai sitä vanhempaa ihmistyyppiä, siis sellaista jonkin sortin stereotyyppiä, jollaiseksi tällaiset voidaan joskus kuvitella.
tuliko sulle ikävänä yllätyksenä, että sun tiukat farkut ja toppi eivät takaakaan nuoren naisen statusta.
Mielestäni säälittävimpiä ovat juuri ne yli 40v naiset, jotka vetävät päälleen ne teinireleet ja yrittävät tolkuttaa itselleen, että nuoriahan tässä vielä ollaan.
Todennäköisesti ap joutuu tottumaan vaihdevuosioireisiin ja turvautumaan hormonikorvaushoitoihin noin 8 vuoden kuluttua. Jokainen voi päätellä itse, mitä tämä tarkoittaa.
aika surullista. "Asia ei vaivaa minua vaan on hyvä näin." Jepulis. "Henkisesti erittäin jälkeenjäänyt kakara". Sinäpä sen sanoit.
42-vuotias mieskin on jo "vanhempi mies".
Olen 43-vuotias mies ja koen olevani henkisesti erittäin jälkeenjäänyt kakara. Asia ei vaivaa minua vaan on hyvä näin. Toisaalta tunnen - ja olen tuntenut - ihmisiä, jotka ovat 16-vuotiaina olemukseltaan muistuttaneet ns. keski-ikäistä tai sitä vanhempaa ihmistyyppiä, siis sellaista jonkin sortin stereotyyppiä, jollaiseksi tällaiset voidaan joskus kuvitella.
pitäisi aina olla joku, johon verrataan.
Mies oli sit varmaan henkiseltä iältään 15?