Olen kaikkien perheenjäsenteni vihaama. Fyysistä ja henkistä väkivaltaa.
Kuitenkin he roikkuvat minussa - ihan paskaihmisiä!
Kommentit (8)
Mitäpä jos ottaisit vähän etäisyyttä vanhempiisi?
Kuitenkin he roikkuvat minussa - ihan paskaihmisiä!
mekään pidä sinusta...
Ovat kovin vihaisia, turhautuneita ja ongelmallisia ihmisiä ja suoraa huutoa huutavat ja tekevät minusta syypään sekä omiin että perheen ongelmiin. Siis syyttävät suoraan. Ja sitten kun oikein kauan ovat huutaneet niin voin saada esim. sähköjohdolla iskuja. Kerran potkaistiin jalkaan niin että se murtui ja oli paketissa kuukauden. En minä osaa selittää. VIHAN ILMAPIIRI!
Sinua pahoinpidellään ja se on rikos. Sinun olisi hyvä selvittää paikkakuntasi turvakoti ja soittaa sinne jos pelkäät olla kotona. Ja noista pahoinpitelyistä pitäisi aina käydä saamassa lääkärinlausunto. Pahoinpitelyistä voit tehdä rikosilmoituksen ja saada korvauksia. Turvakodilla voidaan auttaa siinä.
Voimia ja tee nyt jotain tilanteen muuttamiseksi!
Nyt kun äitini on vanha ja raihnanen niin se tyrkyttäytyi luokseni tietyistä syistä. Veljeni eivät hänestä huolehdi vaikka pyydän. Nyt ne sitten tulevat kotiini äitiäni katsomaan ja yhdessä haukkuvat minua ja ollaan takaisin samoissa lapsuuden asetelmissa. Meillä ei ole rahaa kenelläkään - panemmeko siis äitimme kadulle! ???? Olen jo monta kertaa joutunut sanomaan, että jos on tällaista niin täällä et voi olla harminani! Oikeastaan ahdistaa ihan hirveästi.
Varaappas ap aika kuntasi sosiaalityöntekijälle ja kerro avoimesti tilanteestasi. Ei sinulla ole mitään velvollisuutta elää äitisi kanssa ja ottaa veljiäsi luoksesi käymään. Suomessa vanhukset eivät jää kadulle tai omaisten vastuulle. Ja noista pahoinpitelyistä olisi tärkeää tehdä rikosilmoitus ja käydä kuvauttamassa ja arvioituttamassa vammat lääkärillä jos enää koskaan tapahtuu vastaavaa.
nyt sinä voit sanoa äidillesi, ettei sinun luona ole pakko asua ja saa lähdön jos ei käyttäydy kunnioittavasti sinua kohtaan. Veljillesi porttikielto, ehdottomasti!
Ovat kovin vihaisia, turhautuneita ja ongelmallisia ihmisiä ja suoraa huutoa huutavat ja tekevät minusta syypään sekä omiin että perheen ongelmiin. Siis syyttävät suoraan. Ja sitten kun oikein kauan ovat huutaneet niin voin saada esim. sähköjohdolla iskuja. Kerran potkaistiin jalkaan niin että se murtui ja oli paketissa kuukauden. En minä osaa selittää. VIHAN ILMAPIIRI!