Lue keskustelun säännöt.
Nyt oikeasti olisi kohta aihetta yleislakkoon.
14.05.2011 |
Katainen siipeilijöidensä johdolla antaa kassikaupalla rahoja Suomesta pois. Meiltä häviää palvelut ym. Ollaan kohta velkahelvetissä koko maa! Sitten pakko ruotsi tulee laajenemaan RKP:n johdolla. Vihreät haluaa lisätä energiaveroja ja laittaa varmaan tietullit Helsinkiin ym. Ei tää voi mennä näin!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Katainen siirtyy vuoden sisällä Euroopan keskuspankin johtoportaaseen. Se selittää miksi hän tahtoo olla mieliksi EU:lle. Oma perse on aina lähin.