20v tytöt, tyydyttekö pikkupoikiin?
Ajattelin uteliaisuudesta kysyä että kun nämä 20 vuotiaat pojat ovat vielä vailla karismaa ja miehekkyyttä, raameja, sen sellaista, niin tyydyttekö heihin eli harmittaako teitä kun kaikki kolme ja nelikymppiset komeat urokset pokaa kaikki kauniit 30+ naiset?
Tuntuuko se masentavalta kun menette baariin vai oletteko edelleen nuorisotalolla?
Kommentit (256)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:05"]Kolme- ja neljäkymppiset sedät on ällöjä vanhoja käpyjä joihin en koske pitkällä tikullakaan, voi että kun saisikin pokattua jostain 20 v. pojan! Itse en kyllä senikäisenäkään ollut kiinnostunut omanikäisistäni vaan 16-18-vuotiaista...
n30
[/quote]
Juuri näin mullakin! Nuoremmat vielä jaksaa siel sängyssä tehdäkin jotain, eikä ajattele tietävänsä mitä kaikki naiset haluaa. 20 vuotias on kätevä kouluttaa omiin tarpeisiinsa ;D
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:46"]Olen 35-vuotias urheilullinen sinkkumies, ja jostakin hemmetin syystä vedän ihan hulluna puoleeni parikymppisiä pimuja. Siis ihan vakavissani saisin laittaa vaikka joka viikko eri parikymppistä, jos vain olisin tarpeeksi härski. Muutamalta olen joskus kysynyt, että eikö ne oman ikäiset kollit kiinnosta, ja vastaus on ollut aina sama: "ne on niin poikasia, mä haluan jonkun kokeneemman, joka tietää, miten naista pitää käsitellä..." Mutta onhan se uskomaton näky nähdä, kun oma paksu patukka venyttää kukkaan mukavasti puhjenneen pystyrintaisen parikymppisen tiukkaa pi... ja kasvoilta voi nähdä sellaisen ihanan himon- ja kivunsekaisen ilmeen. Haters gonna hate! Nauttikaa elämästänne, hyvät miehet!
[/quote]
Ja sun viesti kertoi tasan sen, että kyllä elät ruusuisissa haaveissas. :D
[/quote]
Kirjoittajana 30-v. katkera ämmä?
[/quote]
Ei vaan se parikymppinen, joka antoi pakit.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:55"]Oon 25 ja mieluummin ottaisin 18 vuotiaan kuin 35 vuotiaan sänkyyni. Yleisestikkään en oo koskaan kiihottunut niistä yli 30 vuotiaista. Oma mies täyttää tänävuonna 30, mutta edelleen kysytään paperit joka paikassa. Ja inttipojat vasta jotain onkin!
Ja tosiaan helpointahan sieltä baarista olis 30-40 vuotias sänkyyn raahata, nehän ne aina iskemässäkin on.
[/quote]
Siinä tuleva pedofiili
[/quote]
Tuleva pedofiili? Koska mielestäni nuoret miehet on seksikkäämpiä kuin vanhemmat? Tuskin mä nyt sentään yhtäkkiä alan lapsista pitämään.
[/quote]
No sanotaan että efebofiili. Pikkupojalta saa näyttää sun mielestä, ei aikuiselta mieheltä
[/quote]
Ei 18 vuotiaat näytä pikkupojalta, vaan nuoreltamieheltä.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:48"]Pikkupoika mikä pikkupoika, mutta minun rakas pikkupoika.
t. 20v
[/quote]
En kyllä itse parikymppisenä katsellut sillä silmällä nelikymppisiä miehiä. Liian vanhoja oli, tuli iältään ihan oma faija mieleen silloin, yäk. Mut kukin tavallan.
[/quote]
Kaikki eivät ole sinä, puusilmä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:48"]Pikkupoika mikä pikkupoika, mutta minun rakas pikkupoika.
t. 20v
[/quote]
En kyllä itse parikymppisenä katsellut sillä silmällä nelikymppisiä miehiä. Liian vanhoja oli, tuli iältään ihan oma faija mieleen silloin, yäk. Mut kukin tavallan.
[/quote]
Kaikki eivät ole sinä, puusilmä.
[/quote]
oma faija??
no sitten et ole 40 vuotiasta nähnytkään.
taidat olla tyhmä pikkutyttö joka ei tajua edes mikä on mies.
katteletko jotain rääväsuisia 20v pikkupoikia? ne on tosi "miehekkäitä" eiks je?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:57"]
hahaha anna mun nauraa ap, sun mielestä kaikki tän ketjun naiset, jotka ei oo kiinnostuneita niistä 30-40-miehistä, on sun mukaan saanu niiltä pakit. Mä haluankin nähdä koko sen nelikymppisten miesten "lauman", joille ei muka kelpaa 20-v nainen. Ja kuinkahan moni teinipimatsu 18v oikeesti menee iskeen 40v miestä? taitaa se yleensä mennä vähän toisinpäin...
[/quote]
no sellaisia miehiä löytyy kuule erittäin paljon jotka ei ole kiinnostnut 20v teinistä.
sellaisia miehiä löytyy erittäin paljon jotka on kiinnostuneet 30-40v naisista. se on ainakin totta.
taitaa pikku teinifinni saada itse pakit 40v äijiltä, sehän sua kiukuttaa, niisk niis.
18v teinihuoria ei 40v tosimiehet iske, vaan heille löytyy parempaa, eli 30-40v naista.
kukaan ei sorru pedofiiliksi. pikkutytöille ei heru kunnon miehiltä.
et ole 18v heitukkana mikään 30v kaunis missi, tiedät kyllä mikä on heissä ero.
normaali nainen on 30-40v ja omaa naisellisuutta 100x enemmän kuin farkkuperseteinilissussa 20v.
satavarma asia.
jos joku idiootti menee 18v pikkupillua iskemään niin on todella nolo mies.
muijat on muutenkin vitun tyhmiä.
näin täällä hesassa, terveisin JAKE 37v.
" joille ei muka kelpaa 20-v nainen"
salli munkin nauraa! hahahhah!
20v EI OLE NAINEN. vaan teinihoro.
kuka kehtaa väittää 20v ummikkoa NAISEKSI? WHAT A FUCK??
mitäs ne 30-50v NAISET sitten on?? teinihoroja??
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:28"]
En tyydy. T: 19v(kohta20) nainen jolla 28v(kohta29v) mies :) yhdessä kuusi vuotta.
[/quote]'
kumma että 29v mies viitsii panna 19v tikkutissiä.
salli tätä mun ihmetellä..
yleensä luuserimiehet ei saa ikäistään naista, siinä syy miksi avuton teinipillu vokotellaan.
se kuitenkin jätetään kun flaksi käy 30-40v naisiin. YLEENSÄ.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:49"] Tää 38v mies on selvästi kyrpiintynyt, kun ei saa nuorten naisten huomiota. [/quote] ei vaan sinä päätit tulla lotkauttamaan taas uuden virkkeen että saisit huomiota. ja päätit tunkea sanani suuhuni vaikka olen kanssasi eri mieltä. kaikki miehet kun eivät halua automaattisesti sun "Nuoria naisiasi". Naisia kylläkin, eivät teinilissuja, eivätkä he erottele naisen ikää vaan katsovat että nainen on aikuinen eli ( 30-50v ) [/quote] Kukaan ei usko sun höpinääs. Totuus on se, että haluisit nuoren naisen, mutta ne ei haluu sua! Kostoksi kutsut kaikkia alle 30v. naisia lapsiksi, ja omaksut "en ois halunnutkaan!!"-asenteen.
[/quote]
Oletko varma ettei kukaan uskoisi? miksei kukaan usko asioita kuten ne oikeasti ovat?
väitätkä että 30-40v naiset asuvat yksikseen ja kaikki aikuiset miehet luovat suhteensa ala-ikäisistä kakaroista? sitäkä meinaat?
ei se niin vaan mene.
nuori hakee paikkaansa maailmassa, sen kyllä ymmärrän ja ymmärrän siksi myös tuon angstin mitä tänne laitat.
jos minulla ei olisi naista, haluaisin naisen. en ala erottelemaan kuka on nuori ja kuka ei, minulle yksi paskanhailee. minulle merkkaa ulkonäkö + muut asiat.
osaan myös erottaa kuka on teinilissu ja kuka oikea nainen.
naiset ovat kauniita, alle kolmekymppiset taas muistuttavat lähinnä tupakoivaa amista joka hakee paikkaansa maailmassa.
[/quote]
Voi taatana kun se on niin kiukkunen. :3
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:38"]http://f.tqn.com/y/infertility/1/W/u/3/-/-/479977849.jpg tässä mies joka olisi jokaisen 20v lissunkin makuun, karismaa, rahaa löytyy, mutta 20v lissu joutuu tyytymään sen laihan pikkupojan käsikynkkään, byhyy byhyy.. [/quote] Hyi helvetti. Toihan vois olla mun isoisä. Missä muuten se komeus ja karisma on? Ei näy.
[/quote]Älä, harmaantunut vanha ukko, tuollaisesta ei kyllä kukaan tervejärkinen 20v. haaveile.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:49"] Tää 38v mies on selvästi kyrpiintynyt, kun ei saa nuorten naisten huomiota. [/quote] ei vaan sinä päätit tulla lotkauttamaan taas uuden virkkeen että saisit huomiota. ja päätit tunkea sanani suuhuni vaikka olen kanssasi eri mieltä. kaikki miehet kun eivät halua automaattisesti sun "Nuoria naisiasi". Naisia kylläkin, eivät teinilissuja, eivätkä he erottele naisen ikää vaan katsovat että nainen on aikuinen eli ( 30-50v ) [/quote] Miksi sitten reuhkaat täällä, kun joku nuori nainen sanoo alle 25v miesten olevan haluttavampia kuin vanhukset? :) eikö totuus miellytä? [/quote] Näkee selvästi läpi tekstistäsi että se on puolivittuilua. Ensinnäkään vanhukset täällä tuskin keskustelee nyt, mutta siellä päässä keskustelee ainakin keskenkasvuinen joka ei ole saanut 40+ komistuksen hyväksyntää ja tiedät sen olevan mahdotontakin. Sinun pitäisi olla julkkis ja tunnettu sellainen, hyvällä maineella jos saisit tuossa iässäsi oikeaa miestä. tai sitten olet joku 26v keskenkasvuinen joka päättää vetää omaa rooliaan.. [/quote] Miksi mä haluaisin jotain 30+ vanhusta, kun saan ikäistäni? :D
[/quote]
Pyh, eli olet alle 30v, tod.näköisesti joku alle 20v teinilissu.
eli olet niin lapsi ettet näytä tajuavan edes normaali aikuista.
ei kukaan aikuinen nainen noin puhu.
taidat olla oikeasti 15v tyttö.
tosin heilläkin on kiinnostusta 30+ miehiin, kiinnostuvat usein opettajistaan mutta
se jää vain unelmaksi. miehet saavat parasta naista, teinit vain toisiaan.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:57"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:46"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:42"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:38"]http://f.tqn.com/y/infertility/1/W/u/3/-/-/479977849.jpg tässä mies joka olisi jokaisen 20v lissunkin makuun, karismaa, rahaa löytyy, mutta 20v lissu joutuu tyytymään sen laihan pikkupojan käsikynkkään, byhyy byhyy.. [/quote] Hyi helvetti. Toihan vois olla mun isoisä. Missä muuten se komeus ja karisma on? Ei näy. niin, sinun mielipiteesi. miljoona muuta naista ovat eri mieltä. missä se komeus siinä sun laittamasssa kakaran kuvasssa sitten on? en nähnyt mitään muuta kuin ruipelon 16v räkänokan, homoltakin vaikutti. [/quote] [/quote] Voi että kun ottaa koville, kun 24v nainen ei pidä jotain ikäloppua kuumana. :D Ps. Se on 26v se komistus jonka kuvan linkitin [/quote] Kuka on muka väittänyt että väittämäsi asia ottaisi koville? olisiko asia niin että sinä haluat että niin olisi? Mutta kun ei ole, niin et hyväksy vaan suutut ja jatkat keskustelua? [/quote] No mistä toi sun reuhkaaminen sitten johtuu? [/quote] minä tulin vastailemaan tähän löytämään ketjuun. kysy itseltäsi samalla sama kysymys. [/quote] Enhän mä reuhkaakkaan. Olen vain sanonut, että nuoret miehet ovat haluttavampia kuin vanhukset. :D
[/quote]
kannattaisi puhua pikemminkin miehistä ja selventää myös minkä ikäisiä meinaat.
vanhukset ovat 60+ ihmisiä.
jokainen täällä tietää mikä on vanhus.
[/quote]
30+ mies on saatanan vanha. :) ehkä mä sitten kymmenen vuoden päästä alan pitään 30-40v miehiä komeina, kun itse pääsen siihen ikään. Tosin voin kertoa, että silloinkin ne nuoret miehet vievät voiton komeudessaan ja seksikkyydessään.
Provohan tää on, mutta uskomatonta miten jollain voi olla noin paha ikäkriisi :D Ei se haittaa ap, oot ihan riittävä vaikka ootkin jo keski-iässä etkä saa nuorempia naisia. Jos luulet, että pystyt tällä tavalla jotenkin loukkaamaan nuorempia ihmisiä niin oot väärässä, teet itsestäs vain säälittävän ressukan :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:49"] Tää 38v mies on selvästi kyrpiintynyt, kun ei saa nuorten naisten huomiota. [/quote] ei vaan sinä päätit tulla lotkauttamaan taas uuden virkkeen että saisit huomiota. ja päätit tunkea sanani suuhuni vaikka olen kanssasi eri mieltä. kaikki miehet kun eivät halua automaattisesti sun "Nuoria naisiasi". Naisia kylläkin, eivät teinilissuja, eivätkä he erottele naisen ikää vaan katsovat että nainen on aikuinen eli ( 30-50v ) [/quote] Miksi sitten reuhkaat täällä, kun joku nuori nainen sanoo alle 25v miesten olevan haluttavampia kuin vanhukset? :) eikö totuus miellytä? [/quote] Näkee selvästi läpi tekstistäsi että se on puolivittuilua. Ensinnäkään vanhukset täällä tuskin keskustelee nyt, mutta siellä päässä keskustelee ainakin keskenkasvuinen joka ei ole saanut 40+ komistuksen hyväksyntää ja tiedät sen olevan mahdotontakin. Sinun pitäisi olla julkkis ja tunnettu sellainen, hyvällä maineella jos saisit tuossa iässäsi oikeaa miestä. tai sitten olet joku 26v keskenkasvuinen joka päättää vetää omaa rooliaan.. [/quote] Miksi mä haluaisin jotain 30+ vanhusta, kun saan ikäistäni? :D
[/quote]
tosin heilläkin on kiinnostusta 30+ miehiin, kiinnostuvat usein opettajistaan mutta
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:59"]
[/quote]
[/quote]
Huutonaurua! Missä haavemaailmassa te vanhukset oikeasti elätte? Hyvin harva meistä nuorista tahtoo 30+ miehiä. Ootte jo niin rupsahtaneita.
Tyydyn, ikä ei kerro kypsyydestä mitään :) teitä lapsellisia 30+ ikäsiä löytyy aika paljon myös, joten suuta soukemmalle.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:06"]
Provohan tää on, mutta uskomatonta miten jollain voi olla noin paha ikäkriisi :D Ei se haittaa ap, oot ihan riittävä vaikka ootkin jo keski-iässä etkä saa nuorempia naisia. Jos luulet, että pystyt tällä tavalla jotenkin loukkaamaan nuorempia ihmisiä niin oot väärässä, teet itsestäs vain säälittävän ressukan :)
[/quote]
Ja vitut ole mikään provo. Itse provoilet.
sulla on itselläsi pahoja ongelmia itses kanssa vai miksi muuten kiukuttelet mulle takaisin?
itse vaan lähinnä härnään sua koska tiedän ettet voi tässä asiassa voittaa.
kyllä ne säälittävät ressukat löytyy sieltä sun päätteen ääreltä, olit sitten mikä "keski ikäinen" tai "Puoli ikäinen" hyvänsä.
niin sanoin vain sanottavani mistä sinä et selvästikään pidä ja sen huomaa. hehheh.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:59"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:54"] [quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:49"] Tää 38v mies on selvästi kyrpiintynyt, kun ei saa nuorten naisten huomiota. [/quote] ei vaan sinä päätit tulla lotkauttamaan taas uuden virkkeen että saisit huomiota. ja päätit tunkea sanani suuhuni vaikka olen kanssasi eri mieltä. kaikki miehet kun eivät halua automaattisesti sun "Nuoria naisiasi". Naisia kylläkin, eivät teinilissuja, eivätkä he erottele naisen ikää vaan katsovat että nainen on aikuinen eli ( 30-50v ) [/quote] Miksi sitten reuhkaat täällä, kun joku nuori nainen sanoo alle 25v miesten olevan haluttavampia kuin vanhukset? :) eikö totuus miellytä? [/quote] Näkee selvästi läpi tekstistäsi että se on puolivittuilua. Ensinnäkään vanhukset täällä tuskin keskustelee nyt, mutta siellä päässä keskustelee ainakin keskenkasvuinen joka ei ole saanut 40+ komistuksen hyväksyntää ja tiedät sen olevan mahdotontakin. Sinun pitäisi olla julkkis ja tunnettu sellainen, hyvällä maineella jos saisit tuossa iässäsi oikeaa miestä. tai sitten olet joku 26v keskenkasvuinen joka päättää vetää omaa rooliaan.. [/quote] Miksi mä haluaisin jotain 30+ vanhusta, kun saan ikäistäni? :D [/quote] Pyh, eli olet alle 30v, tod.näköisesti joku alle 20v teinilissu. eli olet niin lapsi ettet näytä tajuavan edes normaali aikuista. ei kukaan aikuinen nainen noin puhu. taidat olla oikeasti 15v tyttö. tosin heilläkin on kiinnostusta 30+ miehiin, kiinnostuvat usein opettajistaan mutta se jää vain unelmaksi. miehet saavat parasta naista, teinit vain toisiaan. [/quote] Huutonaurua! Missä haavemaailmassa te vanhukset oikeasti elätte? Hyvin harva meistä nuorista tahtoo 30+ miehiä. Ootte jo niin rupsahtaneita.
[/quote]
missäs haavemaailmassa sä teini sitten elät? alat kiukuttelemaan kun aikuiset miehet ja naiset perustaa tän ketjun ja sitten alkaa teinien itkuparku?
kyllä varmasti tahtoo teinilissutkin ennemmin aikuista 30-50v kunnon miestä jos vaan tilaisuuden saisivat, mutta vastapuoli ei hyväksy.
loppukaneettisi oli pelkkää vittuilua mutta ymmärrän sen koska tiedän kuinka vaikeaa nuorilla on elämä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:46"]Olen 35-vuotias urheilullinen sinkkumies, ja jostakin hemmetin syystä vedän ihan hulluna puoleeni parikymppisiä pimuja. Siis ihan vakavissani saisin laittaa vaikka joka viikko eri parikymppistä, jos vain olisin tarpeeksi härski. Muutamalta olen joskus kysynyt, että eikö ne oman ikäiset kollit kiinnosta, ja vastaus on ollut aina sama: "ne on niin poikasia, mä haluan jonkun kokeneemman, joka tietää, miten naista pitää käsitellä..." Mutta onhan se uskomaton näky nähdä, kun oma paksu patukka venyttää kukkaan mukavasti puhjenneen pystyrintaisen parikymppisen tiukkaa pi... ja kasvoilta voi nähdä sellaisen ihanan himon- ja kivunsekaisen ilmeen. Haters gonna hate! Nauttikaa elämästänne, hyvät miehet!
[/quote]
Ja sun viesti kertoi tasan sen, että kyllä elät ruusuisissa haaveissas. :D
[/quote]
Kirjoittajana 30-v. katkera ämmä?