20v tytöt, tyydyttekö pikkupoikiin?
Ajattelin uteliaisuudesta kysyä että kun nämä 20 vuotiaat pojat ovat vielä vailla karismaa ja miehekkyyttä, raameja, sen sellaista, niin tyydyttekö heihin eli harmittaako teitä kun kaikki kolme ja nelikymppiset komeat urokset pokaa kaikki kauniit 30+ naiset?
Tuntuuko se masentavalta kun menette baariin vai oletteko edelleen nuorisotalolla?
Kommentit (256)
Onpa hauskaa lukemista. Teidän eräiden mukaan 20-vuotiaat naiset ovat kaikki joko 'pikkupilluja', huoria, räkänokkia, ämmiä, lissuja tai pissiksiä. Herranjestas kuinka naurettavan kuuloista, naiivia myös omaan nuoreen korvaani. Miettikäähän nyt itse, ketkä tässä käyttäytyvät lapsellisesti. Sinun mielipiteesi ei ole totuus. Mielipiteitä on monenlaisia.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 17:59"]Voi teidän kanssa.. Mitä naisiin tulee niin parhaat *illut jää panematta jos ikää tai naamaa liikaa katsoo. 18-60v siinä ihan sopiva ikähaitari mitä naisiin tulee. Ja N21 taidat olla sinä joka itestään luulee liikoja.. Et edes kestäis jos tulisin 3-4 kertaa peräkkäin panemaan kas, kun aikuinen mies osaa antaa sitte hieman toisenlaiset kyydit, kun ne sun ikäset pikku pojut. T. Hyvin säilynyt 31v mies.
[/quote]
Voi kuule. Seksitaidot ei riipu iästä. Voin varmuudella sanoa, että jos eroan poikaystävästäni (25v) en tule koskaan saamaan yhtä hyviä tai parempia kyytejä.
N24
Itse olen nuorehko mies 23 v ja asun 58 v naisen kanssa.
Lapsia tässä olen yrittänyt saada aikaiseksi naisen kanssa mutta ei tule?
Missä vika?
Niin meinaatko, että sen miehen taidot huononevat vaikkapa tulevan viiden vuoden aikana? Veikkaisinpa, että paranevat vaan joka lienee sinunkin kannaltasi vain positiivinen asia mikäli yhdessä pysytte. Ja, kun N21 kohdalla mainitsin hänen ikäiset pikku pojat niin kyllä 21v ja 25v miehessä on jo melkoinen ero.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:41"]
Mielipidekysymyksiä, en oo koskaan innostunu vanhemmista miehistä vaan tykkään nuorista elämän nälkäisistä miehistä. Ei kiinnosta mikään vakiintuminen ja tuskin monikaan nelikybänen jaksaa kiertää kanssani maailmaa ja hyppiä laskuvarjohyppyjä tms.Olen 23v ja yli kaksvitosta en huolis vaikka tarjolla on ollu ihan yli nelikymppistäkin.
[/quote]
No mikäs on nuori? ensinnäkin mitä väliä edes iällä? Ja elämännälkä yleensä on kaikilla ja jos ei olisi, olisi masentunut. ja miten ei 40v jaksaisi kiertää muka maailmaa?
onkohan asia nyt niin jälleen että maailmasta mitään tietämättömät 20v lässyttäjät on olevinaan kaikessa oikeassa vaikka jutut menee niin metsään kuin vai voi olla.
miten kierrät maailmaa ilman rahaa?
haetko rahaa miehiltä vai teetkö itse?
ja yli kaksvitosta et huolisi? vittu mikä ylpistelijä! hyi!
kukakohan sut huolii kun tietää sun logiikkas? en minä ainakaan ja olen 38v mies pian.
tuskin kukaan 40v edes viitsisi kakaroihin koskea kun saa 30+ naistakin.
T: Esko
mikäs sinäkin olet? joku ruma pikkutyttö? tiedät hyvin että 30v naiset on naisellisempia ja parhaassa iässään ja ihan satavarma että sen ikäisiä haluaa pojat kuin miehetkin.
joku tiukkafarkkuinen 20v pissis ei TOSIAANKAAN ole 30v naista kauniimpi. vertaapa vaikka itteäs kate winslettiin jne.
Nää kurpaksi haukkujat on kateellisia paskansuoltajia, se on huomattu ja se tiedetään.
Oon 24, enkä tyydy 18-25v miehiin, vaan haluan heitä. 30+ ikämiehet eivät säväytä yhtään. Liian vanhoja ja rupsahtaneita mun makuun.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 18:05"]Kolme- ja neljäkymppiset sedät on ällöjä vanhoja käpyjä joihin en koske pitkällä tikullakaan, voi että kun saisikin pokattua jostain 20 v. pojan! Itse en kyllä senikäisenäkään ollut kiinnostunut omanikäisistäni vaan 16-18-vuotiaista... n30 [/quote] Juuri näin mullakin! Nuoremmat vielä jaksaa siel sängyssä tehdäkin jotain, eikä ajattele tietävänsä mitä kaikki naiset haluaa. 20 vuotias on kätevä kouluttaa omiin tarpeisiinsa ;D
[/quote]
ja taas tulee tätä samaa pikkutyttöjen/teinien paskansuoltamista.
päästikö äiti koneella vai mistä näitä aivopieruja tänne eksyy?
tuskin kukaan järkevä tällaisia ottaisi tosissaan.
Mistä lähtien tollot pissikset 10-25v ovat olleet maailman napoja?
kolme ja nelikybäset on just oikeita miehiä/äijiä joita pikkutytötkin kattelee mutta
näitä miehiä ei pissikset liiemmin kiinnosta elleivät ole pedoja.
käypä piruuttas kalliissa yökerhossa/ravintolassa ja ota selvää.
Nuoret ei edes osaa panna kunnolla, vaan kokemus tekee mestarin tässäkin asiassa.
nuoret ei osaa mitään, kunhan vittuilevat vaan,
ylimielisiä pikku huutelijoita kuten nää hottis sarjan aivoapinat.
Ikäloput rupsahtaneet ukkomiehet täällä trollaavat ja fantasioivat, esiintyen nuorina naisina jotka himoitsevat papparaisia. Kyllä yli 30v. on omissa silmissä jo päiväyksensä menettänyt. Sori vaan.
N24
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:41"]
20 mies ei ole pikkupoika kuin jonkun vanhan ukon mielestä.Nuori mies parhaassa iässä aina 35 vuotiaaksi asti.
[/quote]
Muhhahahaha! No nyt tuli ilmeisesti juuri 20v mammanpojalta hauska vitsi.
Mikä sinä olet määrittelemään kuka on "parhaassa iässä"? et mikään.
20v on poika ja vielä TÄYSI KAKARA jos verrataan 40-50v oikeisiin miehiin.
Selvähän se on että tämä asia pikku bilehirmua vituttaa mutta minkäs teet? hehheh.
ei se sun ääni siitä mörene eikä rintakarvat kasva saati muukaan, vaikka kuinka yrität
päteä "huimalla" 20v iälläsi.
varmaan olet kerennyt jo talot ja mökitkin ostamaan tai sitten on velaksi ja isin/mamin rahoilla
vaadittu osittain tms.
Kun on kerran päässyt aikuisen miehen makuun seksihommissa eivät pikkupojat enää kelpaakaan. Menetin 17 vuotiaana neitsyyteni 4-kymppiselle ja siitä lähtien olen aina hakenut kypsää miestä. Oli muuten puoleltani laskelmoitu tuo neitsyyden menetys. Hankkiuduin kovalla ukkosella naapurin turviin ja niinhän siinä kävi, että setä näytti osaamisensa seksin saralla minulle. Kävin naapurissa sitten aika usein...
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:41"]
20 mies ei ole pikkupoika kuin jonkun vanhan ukon mielestä.Nuori mies parhaassa iässä aina 35 vuotiaaksi asti.
[/quote]
Muhhahahaha! No nyt tuli ilmeisesti juuri 20v mammanpojalta hauska vitsi.
Mikä sinä olet määrittelemään kuka on "parhaassa iässä"? et mikään.
20v on poika ja vielä TÄYSI KAKARA jos verrataan 40-50v oikeisiin miehiin.
Selvähän se on että tämä asia pikku bilehirmua vituttaa mutta minkäs teet? hehheh.
ei se sun ääni siitä mörene eikä rintakarvat kasva saati muukaan, vaikka kuinka yrität
päteä "huimalla" 20v iälläsi.
varmaan olet kerennyt jo talot ja mökitkin ostamaan tai sitten on velaksi ja isin/mamin rahoilla
vaadittu osittain tms.
[/quote]
20v mies on sentään seksikäs, toisin kuin 30+ ikäloppu. ;)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:23"]Olen 32v nainen ja tykkään 23-38v miehistä. Tosin jos on yli kolmekymppinen, pitää olla nuorekas. Tuon ikäiset miehet minua lähestyykin useimmiten. Nuoremmissa ja vanhemmissa miehissä on omat hyvät puolensa. [/quote] Mutta itse vanhenet koko ajan ja tulet rumemmaksi niin et enää kelpaa nuorille. [/quote] No en ole ihan heti rumentumassa :) Itseasiassa tulen olemaan aina kaunis ja kukaan ei saa minua luulemaan toisin. Minun ei tarvitse kelvata nuorille. Mutta minkäs mahdan kun noita miehiä pyörii kaikenikäisiä ympärillä. [/quote] Itserakas bimbo. Voi kuule, et ole enää vanhana kaunis. Ja nuoret naiset vie sun miehet nenäs edestä.
[/quote]
Ai nuoret naiset? mistäs sinä tiedät kenenkään ulkonäön ja mikä on "Nuori nainen" ?
onhan näitä sun nuorias hyllyvine läskiperseineen amiksissa ja lukioissa, sekä loput niitä luurankoja jotka luulee olevansa pantaviakin vaikka posket kuopalla nälkiintyneen näkyisiä ja kamala rääkynä käy.
kyllä todellakin nää sun nuoret naises on kateellisia koska oikea nainen saa seuraa, pissikset ei komeilta miehiltä saa kuin pakit.
ei kukaan komea oikea mies mitään vitun kakaraa halua rääkymään, nehän on lapsia.
nainen on nainen kun täyttää 30, sitä ennen pelkkä parkuja eli voisi sanoa isin tyttö.
JA ... asiat ei ole niin miten sinä väität tässä maailmassa. tämä on vain fakta.
En hae miehestä karismaa, miehekkyyttä tai "raameja" vaan yhteisiä arvoja ja mielenkiinnonkohteita. En myöskään käy baareissa eikä voisi vähempää kiinnostaa vanhojen humaltuneiden äijien huomio.
N20
"Olen 32v nainen ja tykkään 23-38v miehistä. Tosin jos on yli kolmekymppinen, pitää olla nuorekas. "
tällaista hifistelyä en myöskään ymmärrä sitten yhtään. Mitä helvetin väliä jollain 23-38v iällä sitten muka on? katsotko ikää kun etsit seuraa? yleensä ulkonäkö ja muut asiat kiinnostaa, ikä on pelkkä numero.
komeus ei todellakaan kulje käsi kädessä nuoruuden kanssa. Miehet komistuu vanhetessaan.
vanha mies on 60+. ihan tiedoksi vaan sinullekin.
pikku pissisten hölynpölyä nuo tuollaiset... vähän kuin lukis taikakirjaa ja valkkais pilkuntarkkuudella oman prinssin ja piiruakaan ei saa mennä janan toisen puolen.
lapsellista.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:13"]
En hae miehestä karismaa, miehekkyyttä tai "raameja" vaan yhteisiä arvoja ja mielenkiinnonkohteita. En myöskään käy baareissa eikä voisi vähempää kiinnostaa vanhojen humaltuneiden äijien huomio.
N20
[/quote]
arvaapa mitä N20? ei minuakaan voisi vähempää kiinnostaa ylimielisen lähes teinilissun myreä ilme ja luonne. ja sitäpaitsi löytäisin parempaa naista 30+ tuolla puolen.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 16:13"]
N20
[/quote]
arvaapa mitä N20? ei minuakaan voisi vähempää kiinnostaa ylimielisen lähes teinilissun myreä ilme ja luonne. ja sitäpaitsi löytäisin parempaa naista 30+ tuolla puolen.
Tämä 32v. nainen ottais MIELELLÄÄN 22-32v. miehen JOS sais. Ei ainakaan vanhempaa mulle, kiitos. :)
30v miehet, tyydyttekö persjalkaisiin löysäpilluihin?
Ajattelin uteliaisuudesta kysyä että kun nämä 30 vuotiaat naiset ovat usein todella rumia, ylipainoisia, perjsjalkaisia, lattaperseisiä ja pillukin on löysä, miksi tyydytte tällaisiin?
Tuntuuko se masentavalta kun menette ulkomaille ja huomaatte, että maailmassa on kauniitakin naisia?
Voi teidän kanssa.. Mitä naisiin tulee niin parhaat *illut jää panematta jos ikää tai naamaa liikaa katsoo. 18-60v siinä ihan sopiva ikähaitari mitä naisiin tulee. Ja N21 taidat olla sinä joka itestään luulee liikoja.. Et edes kestäis jos tulisin 3-4 kertaa peräkkäin panemaan kas, kun aikuinen mies osaa antaa sitte hieman toisenlaiset kyydit, kun ne sun ikäset pikku pojut. T. Hyvin säilynyt 31v mies.