Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yksinäisyys

Vierailija
13.05.2011 |

tuntuu välillä niin ahdistavalta kun ei ole yhtään hyvää ystävää jonka kanssa jakaa arjen ilot ja surut, tuntuu et äitiyden mukana katos ystävät koska heillä ei ole lapsia niin elämän tilanteet on niin erilaiset ettei kauheasti yhteisiä juttuja löydy. onhan mulla ihana mieheni mut jotenkin kaipais sitä naispuolista hyvää ystävää kenellä olis lapsia kanssa. onko muita yksinäisiä äitejä turun suunnalta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme Vantaalta Tammisaareen, ei ole tuttuja vielä, joten tuntuu aika yksinäiseltä leikkipuistossa...

Minä en ymmärrä ruotsia...

Vierailija
22/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 3 lasta... 3, 7 ja 9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme Vantaalta Tammisaareen, ei ole tuttuja vielä, joten tuntuu aika yksinäiseltä leikkipuistossa...

usein itsekkin istun yksikseni leikkipuiston hiekkalaatikon reunalla ja seuraan lapsien leikkejä, usein on muitakin mammoja puistossa mut heillä tuntuu olevan niin omat porukat ja jutut mihin on vaikea ulkopuolisen päästä mukaan :/ ap

Vierailija
24/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein itsekkin istun yksikseni leikkipuiston hiekkalaatikon reunalla ja seuraan lapsien leikkejä, usein on muitakin mammoja puistossa mut heillä tuntuu olevan niin omat porukat ja jutut mihin on vaikea ulkopuolisen päästä mukaan :/ ap

Olen muutaman kerran tullut lähelle ja yritin puhua lapsista jne, ja näytti siltä että läsnäoloni oli ahdistava :/

Kanssani juttelee täällä vain ne jotka tulivat kylään kauempaa :)

Paikallisillä on omat "jengit"

Vierailija
25/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran tullut lähelle ja yritin puhua lapsista jne, ja näytti siltä että läsnäoloni oli ahdistava :/

Kanssani juttelee täällä vain ne jotka tulivat kylään kauempaa :)

Paikallisillä on omat "jengit"

tollasis tilanteis tulee itellekkin sellanen kiusaantunu olo ap

Vierailija
26/29 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutko muuten tyttös kans kahdestaan vai onko sulla puolisoa? siis sil asialla ei oo mitään merkitystä mut kunhan uteliaana ihmisenä kyselen :D ap

Vierailija
27/29 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut juttu vaan että turku on kaukana, tai parin tunnin matkan päässä kun uudellamaalla asun. Muuten kaikki mitä kirjoitit oli ihan niin kuin mun elämästä. Itse täytän kesäkuussa 25 minulla on kaksi lasta, poika on 2v10kk ja tyttö 1v2kk. Ainut kenen kanssa voin jakaa mun tunteet on mun mies ja minä todellakin kaipaisin enemmän tyttökavereita. Aina kun käy esim perhekahviloissa niin tuntee itsenä niin nuoreksi ja ulkopuoliseksi....

Vierailija
28/29 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkä matka sulla on turkuun? olis kiva saada susta joskus vaikka kahvittelu seuraa? :) ap

Vierailija
29/29 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut juttu vaan että turku on kaukana, tai parin tunnin matkan päässä kun uudellamaalla asun. Muuten kaikki mitä kirjoitit oli ihan niin kuin mun elämästä. Itse täytän kesäkuussa 25 minulla on kaksi lasta, poika on 2v10kk ja tyttö 1v2kk. Ainut kenen kanssa voin jakaa mun tunteet on mun mies ja minä todellakin kaipaisin enemmän tyttökavereita. Aina kun käy esim perhekahviloissa niin tuntee itsenä niin nuoreksi ja ulkopuoliseksi....

olis mukava tavata suakin ap