Tuntipalkka 12,48€ millainen mielestäsi?
Kommentit (81)
Kävin tänään Mäkkärissä syömässä pitkästä aikaa ja luin siitä tarjottimen päällä olevasta paperista, että Mäkkärin työntekijöilleen maksama keskipalkka oli juuri tota luokkaa.
kun laittaa esimiehelle vähän enemmän liksaa :-D
Mun tuntipalkka on vajaa kympin ja pärjään jo sillä ihan kivasti! Enkä kituuta, on kuntosalijäsenyys elixiaan ja muuta.
nuorelle ja suht vähän kouluja käyneelle ihmiselle on aika hyvä palkka, mutta sitten taas koluttautuneelle ja/tai vastuullista työtä tekevälle mielestäni aika pieni palkka.
Oma palkkani on yli 20 e/tunti, mutta olenkin tohtori ja teen tutkimustöitä.
Anteeksi mutta nyt on pakko provosoitua. En ole ikinä nähnyt noin suuria tuntipalkkoja. Siinäpä syy miksi olen lähdössä hakemaan parempaa koulutusta.
On teillä vittu palkat!
Olkaa niin hyvä vaan, saahan sitä provosoitua. Oma kouluttamattoman duunarin tuntipalkkani on 19,58€/h.
Kävin tänään Mäkkärissä syömässä pitkästä aikaa ja luin siitä tarjottimen päällä olevasta paperista, että Mäkkärin työntekijöilleen maksama keskipalkka oli juuri tota luokkaa.
Mutta tuntipalkka ja keskimääräinen työtunneille jaettu palkka ei ole ihan sama asia.
Oma palkka on 8,59e/h + mahdolliset lisät.
Kaupan ala, ja kun aloitin, kokemusta täysi nolla :)
Anteeksi mutta nyt on pakko provosoitua. En ole ikinä nähnyt noin suuria tuntipalkkoja. Siinäpä syy miksi olen lähdössä hakemaan parempaa koulutusta.
On teillä vittu palkat!
Olkaa niin hyvä vaan, saahan sitä provosoitua. Oma kouluttamattoman duunarin tuntipalkkani on 19,58€/h.
Kerroppa firma missä oot töisää niin voidaan tarkastaa asia muuten on aivan sama mitä vitun lukuja täällä huutelet..
Monilla palvelualoilla lähtöpalkka on 6-8€/h nuorilla, kouluttamattomilla ja sellaisilla joilla ei vielä työkokemusta.
että missä hommissa on tuo 6e/h? mun tytär pääsi kioskille myyjäksi kesätöihin ja lähtöpalkka taitaa olla 9,69, joka työn vaativuuteen suhtetutettuna on mielestäni hyvä.
Niin ja esim rakennusalalla taitavat ainakin osa virolaisista ja puolalaisista tehdä juurikin 6€ tuntipalkalla duunia.
tosin nykyään onneksi melkein ala kuin ala niin 8€ on vähintään se aloitus. Nythän yrittävät saada läpi aloitetta, että kaikilla aloilla tuo 8€ olis vähimmäis tuntipalkka.
Mutta siis varmasti on edelleen yksityisiä liikkeitä, jotka maksavat tuon 6€ tunti jos siihen palkkaan suostuu.
mulla 9,65€/h + ilta-ja sunnuntailisät + 150€/kk vastaavanlisä! alalla 5 vuotta!
Kerroppa firma missä oot töisää niin voidaan tarkastaa asia muuten on aivan sama mitä vitun lukuja täällä huutelet..
Jos kerron firman, kerron myös kuka olen. Eli luule vain. Mediapuolella, ei se sillä sektorilla paha kova palkka ole.
suurinpiirtein
kätilö
??
SH ja tuntipalkka 16e /h + lisät (vuosiansio 42te), että päivätyötäkö teet???
kuka edes tekee tuntipalkalla. itse urakkapalkalla josta muodostuu tuntipalkaksi 34-36 euroa / tunti.
Tienaan vähemmän vastaanottovirkailijana, joten mulle toi ois hyvä palkka.
Konttrirottana oon palkka n. 23€/h, vuosia rutkasti
Minulla on kuukausipalkka, mutta tuntipalkaksi laskettuna tulee n. 17,35€/h. Olen kirjanpitäjä, kokemusta n. 1,5 vuotta, ammattikorkeakoulusta valmistuin.
En tekisi mitään työtä tuolla palkalla.
Siivoojan työssä sain 8,75. Sillä pärjäsi hyvin. Myös kiinteistönhuoltajat lähtevät tuolla palkalla. Täytyyhän neki työt jonkun tehdä. 12,48 on hyvä tuntipalkka, 42 senttiä enemmän kuin oma tunipalkkani. Ja olen kyllä aivan koulutettu ihminen. Ihmiset vaan yliarvioi oman työpanoksensa kun ei "mitään työtä tolla hinnalla tekisi".
ja kokemuksesta..? Itselläni noin 14,50 €, kevyt konttorityö...
Riippuu tosiaan onko paljon kokemusta, koulutusta ja siitä millainen työ on kyseessä. Ihan jees uraansa aloittelevalle.
vaatetusalalla, tällä alalla mielestäni melko hyvä palkka, ihan duunari olen.