Tuntipalkka 12,48€ millainen mielestäsi?
Kommentit (81)
koulutuksella ap tekee? Ei kai maininnut.
Itse FM-tutkinnolla saan 19-21 e/t. Mies akk-tutkinnolla saa peruspalkkaa 23 e/t - mutta vuosituloista laskettuna keskimääräinen tuntiansio on oikeasti 35 euroa. Reilu 12 e varmaan on ihan keskinkertainen, moni tekee raskaita hommia 9 e tuntipalkalla ja itse aikoinani siivosin himpun verran yli 7 euron tuntipalkalla;-o.
Niin arvelinkin ettet kerro, ja arvasin syynkin:)
jos kuvittelet, että joku täällä henkilöllisyytensä paljastaisi ;)
Yleensä kun meillä puhutaan vain kuukausipalkasta. Tulos oli 13e/h. Aika säälittävää
T: KtM
Ihan ok palkka, riippuen siis työstä ja koulutuksesta.
Itselläni on hivenen yli 20/tunti, mutta työaikakin hieman hankalasti laskettavissa. Maisteritutkinnolla. Mutta ei se aina koulutuksenkaan mukaan tietty mene, miehelläni kahden vuoden ammattiopisto-opinnoilla reilusti parempi palkka. Peruspalkka ei niinkään, mutta lisineen nousee ihan kivaksi..
KTA:ni on tällä hetkellä 22,90€ , 8 vuotta takana vakituista työsuhdetta kemianteollisuudessa, kolmivuorotyötä teen.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2011 klo 15:55"]koska alimmat ovat 9 euron pintaan.
itsellä laskennallinen tuntipakka yli kaksikertainen ja it-konsultti olen n 20 vuoden työkokemuksella.
[/quote]
Tietty
Kelpaisi kernaasti. Täällä 8,27. Elokuvateatteriala.
Kaupaan alalla, myyjä 12,83 ja kaupallinen koulutus sekä yli 5 vuoden työkokemus. Plus tietty lisät 4-7€ tuohon päälle
Minulla on yhdelle alalle harvinainen ja kattava koulutus, sen tuntipalkka on n. 12€, ikä- ja koulutuslisineen. Tällä alalla työskentelen siis nyt. Entisessä työssäni tuntipalkkani ilman mitään koulutusta alalle oli 35-49€. En ole katunut päätöstä kertaakaan.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 00:35"]Entisessä työssäni tuntipalkkani ilman mitään koulutusta alalle oli 35-49€.
[/quote]
Ja miksiköhän et voi mainita, mikä tuo työ oli?
[quote author="Vierailija" time="13.05.2011 klo 14:14"]
[/quote]
ihan mahtava
Minulla on kesätöissä 11€/h joten ei nyt kovin suuri palkka...
Oma tes ei edes sisällä noin suurta palkkaa.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2011 klo 16:19"]
Se on vähän enemmän kuin lastentarhanopettajan perustuntipalkka.
Se on myös yli 2e enemmän kuin päiväkodissa koulutetun lastenhoitajan/päivähoitajan/lähihoitajan perustuntipalkka.
Näiden peruspalkkojen päälle voi tulla lisäksi vähän ikälisiä, riippuen tietysti työvuosista.
[/quote]
Väärin. Olen lastenhoitaja ja mulla tuntipalkka 12,80 (ei vielä mitään ikälisiä)
In your dreams taitaa olla sun palkkakin:)))))))