Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntipalkka 12,48€ millainen mielestäsi?

Vierailija
13.05.2011 |

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni saa juuri tuollaista palkkaa.

Vierailija
42/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa keskimääräistä parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskuttaa tunnista vähintään 60 e...

Vierailija
44/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalkka kouluttamattomalle duunarille. Riippuu tosiaan onko paljon kokemusta, koulutusta ja siitä millainen työ on kyseessä. Ihan jees uraansa aloittelevalle.

Anteeksi mutta nyt on pakko provosoitua. En ole ikinä nähnyt noin suuria tuntipalkkoja. Siinäpä syy miksi olen lähdössä hakemaan parempaa koulutusta.

On teillä vittu palkat!

Vierailija
45/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinpiirtein

kätilö

Vierailija
46/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mammat tiedä mistä ne puhuu kun elelee lapsilisillä ynnä muilla ja kuvittelee että mies tienaa 100e/h. :D

Toihan on aika peruspalkka, ei nyt mikään johtajan palkka tietenkään, mutta esimerkiksi hoitajat saavat tuon suuruista palkkaa suunnilleen.

Vierailija
47/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko provosoitua, joku kuvittelee että kouluttamaton henkilö saa työuraansa aloittaessaan tuollaista palkkaa. Mulla on koulutusta takana, samoin työelämää jo aika pitkältä ajalta, ja tuo on hävyttömän suuri palkka minulle.

Edelleenkin, kouluttautumaan lähdössä suurempien palkkojen perässä...

Vierailija
48/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska alimmat ovat 9 euron pintaan.

itsellä laskennallinen tuntipakka yli kaksikertainen ja it-konsultti olen n 20 vuoden työkokemuksella.

Vierailija
49/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähärin palkka

peruspalkka ilman ikälisiä ja vuorolisiä...

Vierailija
50/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspalkka kouluttamattomalle duunarille. Riippuu tosiaan onko paljon kokemusta, koulutusta ja siitä millainen työ on kyseessä. Ihan jees uraansa aloittelevalle.

Anteeksi mutta nyt on pakko provosoitua. En ole ikinä nähnyt noin suuria tuntipalkkoja. Siinäpä syy miksi olen lähdössä hakemaan parempaa koulutusta.

On teillä vittu palkat!

Monilla palvelualoilla lähtöpalkka on 6-8€/h nuorilla, kouluttamattomilla ja sellaisilla joilla ei vielä työkokemusta.

Tuo 12€ on esim kaupanalalla jo erikoismyyjän palkka. Eli pitää olla sekä kokemusta ja osaamista.

Omalla alallani tuo on aika pieni palkka mutta olenkin talouden asiantuntijatehtävissä, palkka 17-18€/h tietämissä.

Tes:in mukaan esim kirjanpitäjien minimipalkka oli muistaakseni alle 10€

Vierailija
51/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän enemmän kuin lastentarhanopettajan perustuntipalkka.

Se on myös yli 2e enemmän kuin päiväkodissa koulutetun lastenhoitajan/päivähoitajan/lähihoitajan perustuntipalkka.

Näiden peruspalkkojen päälle voi tulla lisäksi vähän ikälisiä, riippuen tietysti työvuosista.

Vierailija
52/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on AMK-koulutuksella rapiat 20e/h

Vierailija
53/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voin hakea samaan koulutukseen. Mikä on työtilanne alallasi? Itse amk-koulutuksen saanut ja tuntipalkka jotain 13 euroa...hoitoalalla olen.

Vierailija
54/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko provosoitua, joku kuvittelee että kouluttamaton henkilö saa työuraansa aloittaessaan tuollaista palkkaa. Mulla on koulutusta takana, samoin työelämää jo aika pitkältä ajalta, ja tuo on hävyttömän suuri palkka minulle. Edelleenkin, kouluttautumaan lähdössä suurempien palkkojen perässä...

nyt on toki jo ollut vuosia töissä samassa paikassa, 15.50 tuntipalkka hällä ja ylitöistäkin kunnolla maksetaan. Ihan perusduunari.

Vierailija
55/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä vittu palkat!

Monilla palvelualoilla lähtöpalkka on 6-8€/h nuorilla, kouluttamattomilla ja sellaisilla joilla ei vielä työkokemusta.

Tuo 12€ on esim kaupanalalla jo erikoismyyjän palkka. Eli pitää olla sekä kokemusta ja osaamista.

Omalla alallani tuo on aika pieni palkka mutta olenkin talouden asiantuntijatehtävissä, palkka 17-18€/h tietämissä.

Tes:in mukaan esim kirjanpitäjien minimipalkka oli muistaakseni alle 10€

Joku sentään perillä nykypalkoista. Monella alalla minimipalkka on tosiaan alle 10€/tunti. Palvelualojen palkat myös kokemusta omaaville eivät ole lähelläkään ap:n esittämiä.

Onneksi olkoon niille jotka jo nuoresta osasivat asettaa tavoitteensa tarpeeksi korkealle. Minä en.

Vierailija
56/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mammat tiedä mistä ne puhuu kun elelee lapsilisillä ynnä muilla ja kuvittelee että mies tienaa 100e/h. :D

Mulla oli sama,

12,48€/h ja kevyt toimistotyö. Tosin työkaverini saivat samasta työstä 14-16€/h. En saanut palkankorotusta ja lopulta tein myös työkavereiden töitä. Valitin pomolle ettei ole reilua, että hän ei suostu nostamaan palkkaani ja teen jo työkavereiden töitä ja ehtivät istua kahvitauolla jopa tunnin muutaman kerran päivässä. Pomo sanoi, että näin se vaan on ja sinä olet viimeksi taloon tullut. (hän istui sielä kahvilla myös, joten tiesi kyllä mistä puhuin)

Lähdin pois.

Jälkeenpäin tapasin yhden työkaverin ja sanoi minulle harmi kun lähdit, sillä nyt hän joutuu tekemään omat työnsä kun se uusi likka ei suostu tekemään hänen eikä muidenkaan töitä ja yrittävät painostaa hänet ulos. En tiedä vittuiliko vai mitä, mutta eipä paljon hetkauttanut. Ja tosiaan minulle rupesivat koeaikana tunkemaan omia töitäni enkä uskaltanut kieltäytyä, jaksoin sitä kolme vuotta.

BTW. minä olen yksi tämän palstan ämmistä joiden puoliso tienaa n.150€/h jos muunnetaan tunti palkaksi. Ajatelkaa, se on jopa mahdollista. Tosin ei minulle.. olen jäänyt tuohon 12,48€/h ja nyt ei sitäkään : ) Olen selvästi siipeilijä : )

Vierailija
57/81 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä hommissa on tuo 6e/h? mun tytär pääsi kioskille myyjäksi kesätöihin ja lähtöpalkka taitaa olla 9,69, joka työn vaativuuteen suhtetutettuna on mielestäni hyvä.

Vierailija
58/81 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediaanipalkka /kk on muistaakseni yli 2500e /kk ja keskipalkka jo liki 3te /kk, että niistä voi laskea mitä keskimäärin työssäkäyvän pitäisi ansaita.

Vierailija
59/81 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500/160 on 15,625 ja 3000/160 on 18,75.

Mediaanipalkka /kk on muistaakseni yli 2500e /kk ja keskipalkka jo liki 3te /kk, että niistä voi laskea mitä keskimäärin työssäkäyvän pitäisi ansaita.

Vierailija
60/81 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500/160 on 15,625 ja 3000/160 on 18,75.

monesti nimittäin laskennallinen tuntimäärä kuukaudessa on 161 tai 163.

just tarkistin että miehelläni - lvi-asentaja (koulunsa käynyt!), työkokemusta yli 20 vuotta - on keskituntiansio 18,56 euroa, joka on alallansa varmasti ihan tavallinen palkka.

väitän että harvassa ovat kouluttautumattomat duunarit jotka saa lähemmäs kahtakymppiä tunti. paitsi tietysti av:lla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän