Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos olen koko loppuikäni sydänsuruissa?

Vierailija
28.03.2024 |

Mulla on suhde mieheen, johon olen ihan lääpällään. Mietin häntä koko ajan ja ikävöin. Meillä on etäsuhde ja on todennäköistä että hän ei ota juttuamme kovin tosissaan.

Hän on kovasti naisten perään oleva viisikymppinen mies, minä kolmikymppinen, fiksu, treenattu ja kaunis nainen. Hän ei selvästikään arvosta minua kovin korkealle, katselee muita seurassanikin jne. Hän ihastui kuulemma erityisesti ulkonäkööni ja vartalooni ja sitä eniten kehuu.

Itse hän ei ole juurikaam komea, ylipainoa on ja mm. juo liikaa. Silti olen niin rakastunut että sydäntä särkee. Ikävöin häntä koko ajan ja vaikka minun ympärillä pörrää toinen toistaan komeampia ja ihanampia 25-50v miehiä, ei kukaan kiinnosta pätkääkään.

Onko mun kohtaloni olla koko loppuikäni surullinen ja roikkua ihmisessä joka ei ole arvoiseni?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa? Ylipainoinen juoppo ei varmasti muuksi enää muutu mutta omapahan on valintasi jos siihen tyydyt.

Vierailija
2/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde ja kärsi siitä tulevat sydänsurusi. Ne eivät ikinä lopu jos jäät tuohon suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua vaivaa? Ylipainoinen juoppo ei varmasti muuksi enää muutu mutta omapahan on valintasi jos siihen tyydyt.

Sitä juuri ihmettelen mikä mua vaivaa? Miten pääsen tästä irti?

Vierailija
4/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2/5

Vierailija
5/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et enää tapaa häntä ja rupeat keskittymään muuhun. Sillälailla pääset irti.

Vierailija
6/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Tuo on jotain tunteiden projisointia. Sait jotain huomiota tuolta mieheltä ja nyt kohdistat häneen sellaisia tunteita, mitä tilanteessa ei oikeasti ole. Yritä ihastua toiseen.

Vierailija
7/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hieman samanlainen tilanne hiljattain. Epätodennäköinen ihastus itseäni vanhempaan mieheen, joka ei ollut lirkutteluistaan huolimatta kuitenkaan kovin kiinnostunut musta. Ehdin rakastua ihan toivottomasti, todellakaan nuoremmat ja komeammat miehet ei tuntuneet missään. Tajusin tän tilanteen epätasapainoisuuden, repäisin itseni irti jonkin aikaa sitten. Nyt on tosi eksynyt ja surullinen olo, mutta tiedän, että tein oikean ratkaisun. Sama se on valitettavasti sullakin edessä. Lämpimästi suosittelen, että teet ratkaisun ennemmin pian, kuin myöhempään. Sitä enemmän se sattuu, mitä pidempään katselet tilannetta. Tsemppiä. 

Vierailija
8/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena saman tyyppinen tilanne. Tosin oma ihastukseni kohde oli suloistakin suloisempi poika. Suhde loppui lyhyeen, surin sekä ikävöin tätä poikaa todella pitkään. Tulijoita kyllä olis ollut, en halunnut ketään muuta. Eli minä ymmärrän aloittajaa, ei auta toisella sanoa, että unohda ja etsi uusi. Aika jollain tavalla parantaa, aina ei auta sekään. 

Vierailija
9/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mieheltä, joka luulee itsestään vähän liikoja. Juominen on erittäin suuri miinus sitä paitsi, suorastaan

Uskon, että tulet ihastumaan voimakkaasti toiseen ihmiseen vielä joskus. Mutta niin kauan kuin yksi polttelee mielessä, ei ole tilaa muille ihmisen mielessä. Aina se vaatii aikaa ja ajan mukana tulee ymmärrys, että eihän tällainen edes sovi minulle.

Vierailija
10/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet jossain ikälopussa äijässä?

Vierailija
11/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tai ainakin luulen ymmärtäväni sinua Ap. Olen mies, joka ei ole saanut eläessään mahdollisuutta olla ja elää parisuhteessa.

En ole erakko ja olen enemmän kuin hyvilläni siitä  että elämässäni on muita eritavoin merkittäviä ihnissuhteita.

Eivät he tai yksikään heistä ole tietenkään sama kuin se yksi ja erityinen.

Mutta muistuttavat, että en ehkä ihan toivoton tapaus voi olla kun olen voinut heidän kanssa eritavoin kokea ja tuntea ja jakaa asioita.

Toisaalta välillä itse syytökset ja itseinhon tunteeni ovat olleet aika vahvoja kun sitä taas oian huomaa yhden vuoden kuluneen lisää sinkkuna  

Mutta tuskin meistäkään ikinä tulee paria, jos ajattelet, ettei sinulla olisi enää mitään mahdollisuutta löytää ja kohdata joku toinen. Ei sama mutta kuitenkin joku hyvin ainutlaatuinen.

Miksi se ei olisi mahdollista? En tiedä siksi ajattelen, että se voi olla ainakin lähes yhtä paljon nahdollisra kuin mahditonta  

Toisaalta paljon tulisi paineita köytää ta kohdata hänet, ellei ilman hänttä voisi oikeasti kokea elämäänsä, ainakin enimmäkseen mielekkääksi ja kyllin tyydyttäväksi.

Vierailija
12/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoi äijii jo.

Vierailija
13/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse irti kuin irti päästämällä.

Vierailija
14/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee siitä irti ja irrottautumaan. Ehkä näkee asian eri kannalta kun vähän kuluu aikaa. Mitä jos et mene paikkoihin joissa on niitä nuoria pyörimässä ympärillä, saa omaa rauhaa.

Vierailija
15/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut myös tuollainen tilanne, siinä menee tosi helposti rikki. Huomasin kyllä, että mies katseli muita ihan satuttaakseen minua - ei edes silkasta välinpitämättömyydestä. Minulla, kivullani tai millään muullakaan minuun liittyvällä ei ollut mitään merkitystä. Kärsimyksestäni hän ehkä kuitenkin sadistisesti nautti - ja nauttikin. Ja kuinka paljon rakastinkaan häntä, uhrasin häneen parhaat (ja terveet) vuoteni! En osaa neuvoa muuten, mutta oli keino mikä hyvänsä, yritä hankkiutua hänestä eroon, ja jollakin konstilla myös tunneriippuvuudesta. 

Vierailija
16/16 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsit max. viisi vuotta ja olet henkisesti vapaa. Kauheaa edes lukea tämmöistä, sinua vievät hormonit, ei järki.