Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako sinua jos miehesi on vähemmän älykäs kuin sinä?

Vierailija
13.05.2011 |

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyhmä mies, jolla hitaat hoksottimet olisi ihan kamala."

Akat ne yleensä kamalimpia on, kun teette kaikesta suuren numeron ja hössötätte.

Älykkyys on vain nopeutta oivaltaa, ei se mielestäni ole mitään suurta ja erikoista. Koko äly on liikaa hypetetty asia ja akat siitä paasaa jatkuvasti.

samoin jotkut nörtit.

Vierailija
2/61 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ja käytännönasioissa on aika surkea. Ei lue kirjoja yhtään ja käytännön asioissa aika surkea. Jos en mäkään mikään maailman fiksuin ja paras ole, mutta kieltämättä joskus turhauttaa, kuinka pihalla mies voi olla ihan perusjutuista, jotka luulisi kaikkien tietävän.
Mies on kyllä matemaattisesti ja vieraissa kielissä mua lahjakkaampi, mutta monissa perusjutuissa aivan pihalla."

Miksi sua yleensäkään tällaiset asiat vaivaa?
oletko huomionkipeä tai jotain ? Miksi mies ei saisi olla asioista pihalla? tuskin se sua mitenkään  haittaa paitsi että olet vain niin vaativa ja ärsyttävä narttu, se kai lienee syy tähänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

en pystynyt arvostamaan miestäni. Itsekin kyllä olin tyhmä, kun otin tyhmemmän miehen. Luulin, että turvallisuus peittoaa älykkyyden.

"

Ja sinäpä sitten oletkin fiksu ja varmasti arviosi on todella pätevä.

Nykypäivän tohtoritkaan kun eivät ole muuta kun p*skanjauhajia papereineen, mielivaltaan perustuvaa höpöpöpöä, mikä sinänsä on fiksua kun tienaa paskaa puhumalla ja tyhmät uskoo tähän luullen olevansa oikeassa...

Vierailija
4/61 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero on pieni, ei niin väliä. Mun mies taitaa olla se fiksumpi.. tai sitten ei, ei isoa eroa, hoksaan ratkaisuja kuitenkin toisinaan häntä nopeammin. Hän tietää enemmän mutta se ei ole älykkyyttä, se on vain sitä että hän on lukenut jne enemmän. Molemmilla korkeakoulututkinto.

Exäni oli yksinkertainen ja se kyllä turhautti. Oli ihan manipuloitavissa. Helvetin rasittavaa, onneksi en roikkunut siinä touhussa liian pitkään. Kamalaa jos olisin hankkinut lapsen sellaisen miehen kanssa.

Vierailija
5/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tyhmä mies.

Vierailija
6/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähemmän älykkäitä, vaikka eivät olisikaan tyhmiä

Ei sellaisesta liitosta tule yhtään mitään, jos on tyhmä mies.

Vierailija
7/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kyllä laaja tietomäärä hallussa mutta looginen päättelykyky heikkoa. Olen meistä matemaattisesti selvästi lahjakkaampi.

Vierailija
8/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä vähän yksinkertainen välillä. Enemmän silti harmittaa lukemattomuus. Ei siis koulutus, vaan lukeminen harrastuksena. Itse luen paljon.

Mutta niin paljon muita ihania asioita miehessä on, että ei siis varsinaisesti haittaa.

Vierailija
9/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esimerkiksi ymmärrä yhtään vapaaottelusta ja mies tietää siitä kaiken ja harrastaa sitä.

Jokaisella on se oma juttunsa jossa on älykäs. Jos kumppani olisi yhtä älykäs tai älykkäämpi niiin siitä syntyisi kilpailu.

Vierailija
10/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esimerkiksi ymmärrä yhtään vapaaottelusta ja mies tietää siitä kaiken ja harrastaa sitä.

Jokaisella on se oma juttunsa jossa on älykäs. Jos kumppani olisi yhtä älykäs tai älykkäämpi niiin siitä syntyisi kilpailu.

..nyt älykkyyden ja jostain asiasta tietämisen? Ovat kyllä kaksi eri asiaa.

Tyhmä mies, jolla hitaat hoksottimet olisi ihan kamala.

Vierailija
11/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kuitenkin tärkeämpää kuin älykkyys.

Itse olen älykäs ja moni mies on tyhmempi ihan tilastojenkin mukaan. Itseä älykkäämpi mies olisi kauhistus.

Vierailija
12/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole. Aika paljon kyllä haittaa se, että hän luulee olevansa älykkäämpi ja selittää välillä asioita kuin lapselle.

Vierailija
13/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nyt älykkyyden ja jostain asiasta tietämisen? Ovat kyllä kaksi eri asiaa.

Tyhmä mies, jolla hitaat hoksottimet olisi ihan kamala.

Älykkyydelle tyypillistä on olla kiinnostunut jostain asiasta ja tiedonjano. Vasta tällä kokoonpanolla älykäs alkaa tutkimaan ja ratkomaan asioita.

Esimerkiksi tuo vapaaottelusta kiinnostunut mies varmasti osaa ihmisen anatomiaa hyvin. Hän tutkii hakkaamalla muita miten ihmisen elimistö reagoi tärskyihin. Ehkä hän kehittää lajia eteenpäin, mutta jokatapauksessa asioiden tutkiminen on älykästä, eivät poissuljettuja toisiltaan. Olet pahasti väärässä. Jokainen on joskus väärässä. Sinä olit tällä kertaa.

Vierailija
14/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni älykkäämpien joukosta, älykkyys on kiehtovaa. Ei tietenkään yksinään, vaan siihen kietoutunut huumorintaju, humaanisuus ym, viehättävät luonteenpiirteet. Älykäs kumppani antaa haastetta (joskus vähän liikaakin) eikä käy elämä tylsäksi.

terveisin

13 v. huippuälykkään rinnalla tallustanut tavis

Vierailija
15/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo mikään poikkeuksellisen älykäs yksilö, mutta aika älykäs ja nokkela nyt kuitenkin, ja turhauttaisi kyllä, jos mies ei vaan tajuaisi.

Me jaetaan miehen kanssa ainakin yksi älykkyyden osa-alue, kielellinen lahjakkuus, ja muilla alueilla sitten täydennetään sopivasti toisiamme. Olen erittäin tyytyväinen tähän tilanteeseen.

Vierailija
16/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa. Olen aina toivonut, että mieheni olisi minua matalammin koulutettu, enkä vaadi mieheltä erityisen laajoja tietoja esim. historiasta tai yhteiskunnallisista asioista.En tietenkään tarkoita, että pitäisi täysi vatipää olla, mutta älykkyys ei todellakaan ole tärkeimpiä kriteereitä.

Vierailija
17/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa. Olen aina toivonut, että mieheni olisi minua matalammin koulutettu, enkä vaadi mieheltä erityisen laajoja tietoja esim. historiasta tai yhteiskunnallisista asioista.En tietenkään tarkoita, että pitäisi täysi vatipää olla, mutta älykkyys ei todellakaan ole tärkeimpiä kriteereitä.

Hauskaa.

Mulle taas nimenomaan älykkyys, sivistyneisyys ja yleistieto on hirveän tärkeää kumppanin valinnassa. Moni mies on lakannut kiinnostamasta ihan huonon yleissivistyksen vuoksi.

Vierailija
18/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se tarkoita että mies olisi tyhmä. Satun vaan kuulumaan Mensaan.

Vierailija
19/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeää, että mies on kouluttautunut, omaa yleissivistystä, on kielitaitoinen, hyvät kohteliaisuustavat ja toiset huomioiva. Huumoriakin tulee olla, samoin tilannetajua.

Merkittävää on myös, että mies osaa soveltaa saamansa teoriaopin käytäntöön.

Mikään ei ole karmeampaa kuin äijäköörissä räkä poskella tyhjää puhuvat miehet lähibaarissa.

Vierailija
20/61 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minulle paljon tärkeämpi seksikkyystekijä kuin ulkonäkö. Siksi mieheni onkin älykäs ja sivistynyt...