Pidätkö chorizo-makkaroista tai bratwurstista?
Kommentit (9)
Chorizoa olen syönyt joissain ravintola-annoksissa ja Bratwurstia Saksassa hapankaalin kera. Kyllä ne hyviä ovat, mutta eivät niin hyviä että niitä vartavasten ostaisin, syön kyllä jos tarjotaan.
Chorizo on ihanaa esim. paellassa tai chili con carnessa jos haluaa muunnella perusreseptiä.
Chorizosta en niin paljoa välitä, mutta ei se syömättä jää. Mä olen kyllä oikein makkara- ja wurstifani.
Tykkään kunnollisista ruokamakkaroista, siis raakamakkaroista, niitä saa harvoin Suomessa. tai sitten ne on maustettu jollain korianterilla yms. Esim Virossa saa jo hyviä makkaroita.
pidän useimmista makkaroista, juustojutut ei vaan maistu.
ja siiderissä paistettu raaka chorizo on myös hyvää. Helsingistä ei saa niin hyviä chorizoja edes Stokkalta kuin mitä vaikka Barcelonan normaaliruokakaupoissa on.
mutta bratwurstia syön mielelläni. Mm. hapankaalin kanssa, kaali- ja muissa padoissa, makkarakeitossa. Chorizoa vastaankaan ei ole mitään, mutta tulee harvoin käytettyä.
Jos jostakin saan lammasmakkaraa, niin siihen käyn heti kiinni :)
ja krokovanmakkarat on ihan lemppareita, siis semmoiset sormenpaksuiset napostelu-krakovanmakkarat oluen kanssa, nam! chorizoja en ole tainnut maistaakaan..
aika suolaisia ja mauttomia. Chorizoista nautin enemmän, uih mitä iberico chorizoa onkaan taas ikävä kun sai sitä Espanjan tuliaisena....