Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitstä näitä narsisteille sopivia alistuvia uhreja löytyy?

Vierailija
12.05.2011 |

MIksi jotkut ovat niin tossukoita, että antavat hyväksikäyttää itseään?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja nehän ne pahimpia onkin ne lapset naiset miehet tytöt ja pojat jotka ANTAVAT itseään hyväksikäyttää, seksuaalisesti fyysisesti tai muuten, onpas ne tossukoita ne. ootkos itse pedofiili?

Vierailija
62/63 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te lähestulkoon kaikki ihmiset ette näe, että

- viehättävä

- uhriksi tekeytyvä

- täydelliseksi tekeytyvä (ainoa vikani on erinomaisuuteni ja lähimmäisenrakkauteni)

- huomiohakuinen (pakko tehdä itseni näkyväksi tässäkin tilanteessa)

- mahdollisesti teatraalisesti esiintyvä (opetellut näyttelytaitoja koko ikänsä selvitäkseen vaikean vanhemman kanssa)

- ahkera (teen mitä tahansa saadakseni huomiota)

- tiettyjä tahoja nuoleskeleva ja imelä ihminen

on EPÄNORMAALI, vaan hakeudutte hänen seuraansa ja pian osa teistä onkin jo niitä, joista puhutaan pahaa muille, joille tehdään kiusaa jos jonkinlaista (niin huomaamatta että tuskin itsekään sitä huomaavat) ja koitetaan tuhota ja karkottaa sosiaalisista ympyröistä, työpaikalta jne.

Te sangen monet ette näe, että tuollainen ihminen VALEHTELEE puolet tarinoistaan. Valehtelee paskapuheet, valehtelee omista asioistaan, kuinka hän tekee sitä ja tätä, tietää kaikesta kaiken ja on niin ja niin ahkera. Tosiasiassa asiat on narsistin kotona pahemmassa jamassa kuin missään muualla. Hän kertoo kaverin lyövän lastaan, kun itse lyö. Hän kertoo tuttavan karjuvan miehelleen pitkin pihoja, kun itse on niin tehnyt.

Hän ulkoistaa huonot ominaisuutensa muille, koska ei kykene kohtaamaan epätäydellisyyttään. Ja hän raukkaparka on aina kaikessa alistettuna ja kaltoinkohdeltuna! Voi reppanaa!

Te mieluummin kumarratte häntä ja lyöttäydytte paskanjauhantarinkiin hänen kanssaan. Mutta vinkki: myös sinusta puhutaan samat jutut toisaalla ja pian oletkin yksi uhreista.

Turvassa ovat vain he, joista on narsistille suoranaista, välttämätöntä hyötyä esim. maineenrakentamisessa, työnantajana, sosiaalisessa yhteisössä. Mutta muistakaahan, että yksi virheliike, ja narsistin vihat ovat heidänkin päällään, ja sitten on enää turha miettiä mistä ne uhrit tulevat. Sieltä, missä ihminen halutaan tuhota pikkuhiljaa, miltei huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun minuuttani yritti narsistiäiti koko lapsuuteni ajan musertaa väheksymällä, pilkkaamalla ja alistamalla minua väkivalloin. En taipunut. Nyt aikuisena olen alkanut ymmärtää, mistä on kyse ja olen osoittanut hänelle, että sieluani hän ei tule koskaan saamaan. En ole missään tekemisissä äitini kanssa muuta kuin pakon edessä esim. hautajaisissa. Narsistiäiti on kostanut taipumattomuuteni eristämällä minut isästäni, sisaruksistani ja muista sukulaisista. Miestänikin äiti yritti manipuloida, mutta mies ei suostunut kääntymään minua vastaan. Olen työkykyinen ja ainoastaan vuosia kestäneiden terapioiden avulla ja hyvien ihmisten ansiosta.

Hui, kuulostaa aivan minun elämältäni! SIllä erotuksella, että narsisti oli isäni. Hän sanoi minulle suoraan, että minut pitää murtaa koska olen liian vahva ja ylpeä, jotta pärjäisin maailmassa :D Hän naureskeli ääneen, että minulle on annettu selkään enemmän kuin muille sisaruksille yhteensä. Nyt jälkeenpäin en keksi yhtään oikeaa syytä, miksi olisin ansainnut selkääni.

Minä myös olen selvinnyt vahvan luonteeni ansiosta, koskaan en nöyrtynyt vaikka minua hakattiin ja haukuttiin, lukittiin joskus huoneeseenikin. Nyt opiskelen yliopistossa ja käyn kolmatta vuotta terapiassa, eli menee jo hyvin :) Ainut miinus on, että isäni estää yhteydenpitoni äitiini ja siskoihini. On todella vaikeaa pyristellä narsistin otteesta irti, isäni loukkaantui itsenäistymisestäni niin pahasti, että on varastanut minulta rahaa, haukkunut mieheni koko suvulle ja tehnyt minusta rikosilmoituksia ja oikeusjuttuja... Jouduin muuttamaan osoitteeni ja numeroni salaisiksi ja muutin toiseen kaupunkiin. Eli joskus uhriksi vain joutuu. Minua ei enää kukaan tule käyttämään hyväksi.