Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidanpa oottaa että muut mammat lähtee taloyhtiön hiekkalaatikolta...

Vierailija
11.05.2011 |

Siellä olisi nyt pojalle kaveri, mutta mua ei yhtään huvita mennä sinne esitäämään tekopirteää, hymyilemään ja juttelemaan. Tai siis ylipäänsä tutustmaan. Lapsen äitillä näyttää olevan vielä joku kaveri siinä mukana...

Huoh, jos ajattelisin lapsen parasta, niin tottakai menisi, että lapsi näkisi ikäisiään (15kk) mutta just nyt ei jaksa. Mieluummin siivoan eka täällä sisällä ja odottelen, että noi häipyy tuolta ja sitten mennään lapsen kanssa pihalle.

Onko teitä muita yhtä epäsosiaalisia mammoja?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai mulla on sitten ennakkoluuloja kun hiekkiksellä istuu kaksi trendikkäästi pukeutunutta ja joilla on tukka ja meikit hyvin. Itse en osaa olla sellainen enkä puhua sellaisista asioista.

että nämä äidit puhuvat "sellaisista asioista", kuvittelet myös tietäväsi millaisia he ihmisinä ovat etkä itse osaa olla "sellainen".

Meidän pihassa istuu nuorta ja vanhempaa, lihavaa ja laihaa, tälläytynyttä ja verkkareissa kulkevaa äitiä ja kaikkien lapset leikkii kivasti keskenään. Äiditkin saavat juttua aikaiseksi, vaikka ollaan erilaisia jokainen. Erilaisuus on rikkaus.

Sinä et pidä uusiin ihmisiin tutustumisesta, etkä small talkista, ja siksi riistät lapseltasi mahdollisuuden saada kavereita kotipihasta. Itsekästä!

Olet siis ennakkoluuloinen, toiset pinnallisten seikkojen perusteella tuomitseva itsekäs äiti, kiva jos pysyt poissa ainakin meidän hiekkikseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän