Lue keskustelun säännöt.
Herätys, nyt ne facebook nappulat poistui!
09.05.2011 |
Mutta mulle tulee jotain ihme komentosarja.valituksia, ruutu pärähtää palstalle vaikka sata kertaa, vaikka sen klikkaan pois?
Kommentit (2)
ne mulla ainakin näkyy ihan normaalisti :( Saisivat kyllä häipyä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos ylläpito!