Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palasin kesälomalta hoitotyöhön ja kaikki se

Vierailija
14.08.2022 |

onnettomuus palasi heti. En todella tahdo elää elämääni näin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää pois.

Vierailija
2/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää pois.

Niin no, ei ole niin yksinkertaista. Pitäisi löytää toinen työpaikka. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee onnettomaksi? Mitä jos otat sen asenteen, että työ on vain työtä ja teet sen, minkä ehdit, muttet ota stressiä siitä jos jotain jää tekemättä. Jätät työt työpaikalle ja keskityt vapaa-ajalla läheisiin ja harrastuksiin.

Vierailija
4/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini palasi töihin, jossa käsitellään hoitovirhevalituksia. Hänkin on järkyttävän kuormittanut.

Vierailija
5/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee onnettomaksi? Mitä jos otat sen asenteen, että työ on vain työtä ja teet sen, minkä ehdit, muttet ota stressiä siitä jos jotain jää tekemättä. Jätät työt työpaikalle ja keskityt vapaa-ajalla läheisiin ja harrastuksiin.

Tämä, kun ei ihmisten kohdalla vaan toimi, että jotain jättäisi tekemättä... 

Ap

Vierailija
6/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalallahan vaikka miten paljon avoimia työpaikkoja. Vaihdat vaan niin pitkään, että löytyy siedettävä paikka.

Vierailija
7/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini palasi töihin, jossa käsitellään hoitovirhevalituksia. Hänkin on järkyttävän kuormittanut.

Mikä tämän tarkoitus nyt oli? Joo, virheitä sattuu, kun ihmiset tätä työtä tekevät. Se on valitettavaa. Kiireessä ja nykyisillä resursseilla ne vain korostuvat. 

Ap

Vierailija
8/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää pois.

Niin no, ei ole niin yksinkertaista. Pitäisi löytää toinen työpaikka. 

Ap

Eikö teillä ole tilanne että voitte valita mihin menette töihin.

Vierailija
9/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalallahan vaikka miten paljon avoimia työpaikkoja. Vaihdat vaan niin pitkään, että löytyy siedettävä paikka.

Ei sellaista ole minulle. Kaiken jälkeen en halua jatkaa tätä missään muodossa. Ratkaisu on päästä alalta pois. 

Ap

Vierailija
10/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä puolella on todennäköisesti paljon kivempaa.

Vierailija
11/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä onnettomuus palasi?

Vierailija
12/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, kun ei ihmisten kohdalla vaan toimi, että jotain jättäisi tekemättä... 

Ap

Aina voi jotain jättää tekemättä. Ei tuo potilaalle juotavaa tai juttele niiden kanssa niin pitkään. Näin minuakin kohdeltiin sairaalassa.

Vierailija
13/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista työelämä on

Vierailija
14/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ole minulle. Kaiken jälkeen en halua jatkaa tätä missään muodossa. Ratkaisu on päästä alalta pois. 

Ap

Alan vaihto hoitoalalta ei ole kovin vaikeaa. Siitä syystä, että hoitoalalla voi tehdä keikkatöitä ja siten rahoittaa elämistään. Töitä kun riittää niin paljon kuin vain haluaa tehdä ja keikkalaisena työvuoronsa voi valita itse. Pitää vain päästä opiskelemaan jotain muuta alaa. 

t. ent-sairaanhoitaja

Vierailija
15/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rupea keikkailijaksi ap. Töitä riittää, otat muutaman hyvän, itsellesi mieluisan keikkapaikan johon teet. Palkka on suhteessa parempi, vähemmän vastuuta ja saat itse säännöstellä omaa työaikaasi/vuorojasi. Ja niin jää se kaikki vakituiseen hommaan kuuluva skeida pois. 

Vierailija
16/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalan koulutuksella pystyy tekemään muutakin kuin hoitotyötä. Voi työskennellä esim. ajanvarauksessa, lääkeyhtiöille, lasten tai kehitysvammaisten kanssa, hammashoidossa eihän se ole pakko tehdä mitään tk-hoitajan vuorotyötä. Ilmoittaudu rekryfirmoihin. Työpaikka ei tarvitse edes itse etsiä, vaan sinulle todennäköisesti tarjotaan eri vaihtoehtoja mitä voit hakea.

Vierailija
17/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se onnettomuus? Mikä oikein mättää tarkalleen?

Alaa on hankala vaihtaa, mutta työpaikkaa omalla alalla voi vaihtaa suhteellisen helposti. Hoitoalalla on aina paikka auki jossakin. Jos jokin asia mättää nykyisessä työpaikassa, se ei välttämättä mätä toisessa paikassa. Jos kuitenkin huomaat, että mikään uusi paikka ei ole hyvä, niin sitten ei kyllä ole muuta vaihtoehtoa, kuin uudelleen kouluttautuminen toiselle alalle.

Itse olen oppinut viihtymään työssäni kun vaihdoin työpaikkaa sairaalaan, missä on hyvät, mukavat kollegat, hyvä työilmapiiri, kuuntelevat osastonhoitajat ja inhimillisest työolot. Suurin osa kollegoistani, jotka ovat lähteneet, ovat lähteneet opiskelemaan jotain muuta ammattia tai vaihtaneet suoraan johonkin muun alan töihin.

Vierailija
18/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveä onnettomuus ei voi pilettää ja ryypätä klo2,00 asti siirry suosilla kakkos ammattiisi perse kauppiaaksi koko päiväisesti 

Vierailija
19/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa olla myöskään hoidettavana veemäisten hoitajien käsissä.

Vierailija
20/20 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä puolella on todennäköisesti paljon kivempaa.

Onkohan? Yksi minun kollegoista vaihtoi yksityiselle, tuli takaisin alle vuoden sisällä koska ei pitänyt töistä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme