Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bullet for my Valentine? Ala-asteikäisen lapseni lempibändi, mikä se on?

Vierailija
01.06.2011 |

Joo, osasin kyllä katsoa youtubesta, mutta onko tää joku uusi bändi? Ei musta ihan kolmasluokkalaisen musaa kuitenkaan... :o/

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ois kolmasluokkalaisen musaa - mäin diggasin sen ikäsenä Kissistä, Alice Cooperista, Sabrinasta, Samantha Foxista ja katohan niitten musiikkia ja sanoituksia.. Ei ihan kolmasluokkalaisen musaa nekään.

Joo, osasin kyllä katsoa youtubesta, mutta onko tää joku uusi bändi? Ei musta ihan kolmasluokkalaisen musaa kuitenkaan... :o/

Vierailija
2/2 |
01.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on emo-kidien bändi, joutuu syrjityksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä