Lue keskustelun säännöt.
Bullet for my Valentine? Ala-asteikäisen lapseni lempibändi, mikä se on?
01.06.2011 |
Joo, osasin kyllä katsoa youtubesta, mutta onko tää joku uusi bändi? Ei musta ihan kolmasluokkalaisen musaa kuitenkaan... :o/
Kommentit (2)
se on emo-kidien bändi, joutuu syrjityksi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksei ois kolmasluokkalaisen musaa - mäin diggasin sen ikäsenä Kissistä, Alice Cooperista, Sabrinasta, Samantha Foxista ja katohan niitten musiikkia ja sanoituksia.. Ei ihan kolmasluokkalaisen musaa nekään.