Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä ei halua tavata lastaan kesällä :(

Vierailija
09.05.2011 |

Ilmoitti ihan yllättäen, että pitää lomansa vasta, kun lapsen koulu jo alkanut eikä halua lomailla lapsen kanssa. Ja tämä on ihan hänen oma päätöksensä, ei mikään työnantajan määräys. Olin todella yllättynyt ja pahoitin mieleni lapsen puolesta, koska hän oli jo suunnitellut, mitä tekee isän kanssa lomalla.

Muina kesinä lapsi on ollut isällään kolmekin viikkoa ja nyt ei sitten yhtään. Lapsi oli aivan murtunut, kun kuuli tästä. En tiedä, miten voisin lohduttaa häntä. Miten miehet voivatkin olla tuollaisia omia lapsiaan kohtaan...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ei halua tavata lastaan ja viettää aikaa tämän kanssa?

Tsemmpia ja voimia asian kanssa! Mulla on lapsen puolesta paha mieli.

Vierailija
2/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lisää lapsen tuskaa, haukkumalla isää. Äläkä jää vellomaan pettymykseen.

Viettäkää kiva kesä, mahdollisuuuksia on monia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on tehty päätös siitä, että lapsi viettää kesästä esim. kuukauden isällään, niin voiko siitä kieltäytyä. Mä olisin toisaalta niin paska, että antaisin lapsen soittaa isälleen ja kysyä häneltä itseltään syytä.

Vierailija
4/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmuudella ettei työnantajalla ole mitään tekemistä päätöksen kanssa?

Mies saattaa olla suunnitellut sellaisen loman johon ei vaan lapsi sovi,vaik ulkomaille.

Vierailija
5/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden perheen vaatimukset (ts. nyxän) menee teinien kesäloman edelle :(

Vierailija
6/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatka, huvipuisto, mökkeilyä, mummolavierailuja yms. Vaan eihän se tietysti lomaa isän luona korvaa. Ja tiedän, ettei työnantajalla vaikutusta, koska mies omistaa osan firmasta ja on sellaisessa asemassa, että voi pitää lomia mielensä mukaan.

ap

Vierailija
7/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen lapsesi on???

exällä siis uus eukko kuvioissa? tahtoo olla sen kanssa rauhassa????

Vierailija
8/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut asiasta exän kanssa, mutta hänen kantansa ei muuttunut mitenkään. Hänellä on uusi nainen, jolla on lapsia. Ajattelin, että haluavat ehkä lomailla ulkomailla naisen ja hänen lastensa kanssa. Näin tekivät viime talvenakin. Omaa lastaan mies ei näille lomamatkoille ole koskaan ottanut mukaan, vaikka aina lupaakin. En ole katkera, mutta lasta harmittaa jatkuvat katteettomat lupaukset. Reissaamaan lapsi pääsee kyllä minun kanssani ihan tarpeeksi, joten se ei sinänäsä ole ongelma. Lasta tietysti harmittaa, että naisen lapset pääsevät, mutta hän ei.

ap

Vierailija
9/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut asiasta exän kanssa, mutta hänen kantansa ei muuttunut mitenkään. Hänellä on uusi nainen, jolla on lapsia. Ajattelin, että haluavat ehkä lomailla ulkomailla naisen ja hänen lastensa kanssa. Näin tekivät viime talvenakin. Omaa lastaan mies ei näille lomamatkoille ole koskaan ottanut mukaan, vaikka aina lupaakin. En ole katkera, mutta lasta harmittaa jatkuvat katteettomat lupaukset. Reissaamaan lapsi pääsee kyllä minun kanssani ihan tarpeeksi, joten se ei sinänäsä ole ongelma. Lasta tietysti harmittaa, että naisen lapset pääsevät, mutta hän ei. ap

Vierailija
10/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä voisi kuitenkin jutella asiasta vielä myös lapsen kanssa, jos mieli sitten muuttuisi..? Vaikeampi ehkä sanoa lapselle suoraan ei.

Vierailija
11/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikoja riittää. Harmittaako edes sitten kun lapsi on aikuinen, epätasapainoinen ja syynä siinä on suurelta osin puuttumaton yhteys isään.

Vierailija
12/12 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä niin olet typerä! Tuollaiset asiat tulee jokaisen kertoa itse. Usein tyhmät äidit ovat vielä exän viestinviejiä.

Toivottavasti et ollut se kertoja!