mieheni osti äitienpäivälahjaksi mulle saman muumimukin,mikä meillä jo on!!
Sain mieheltäni äitienpv.lahjaksi muumimukin, ja meillä on jo samanlainen! Loukkaannuin! Lapsemme on 2 v eikä vielä osaa ostaa itse lahjaa.
Aamulla aamukahvilla pakastekakku oli pakkasessa. Olin sanonu että eikö se kannattais ottaa edellisenä päivänä sulamaan. Nyt ei saatu siis aamukahvilla kakkuakaan.
Tekikö mies tämän kaiken tahallaan, kiusatakseen?
Minä loukkaannuin todella.
Kommentit (26)
No mitäs luulet, kuka tuollaista tekisi tahallaan? Miksi miehesi haluaisi kiusata sinua?!
Ei miehet kiinnitä huomiota että onkohan meillä jo se "Uimahyppy" tai "Taikatalvi" -muki. Hän on nähnyt kaupassa muumimukeja ja saanut idean että joo, ostan tuollaisen kun niitä olen nähnyt kotona.
niin varmasti teki kiusallansa :)
Mikä se muumimukiongelma on, nythän teillä on pari. Nehän on ihan tavallisia Teema-mukeja, joihin on liimattu muumihahmojen kuvia, eikö niin? Hinta on ymmärtääkseni paljon kovempi kuin tavallisissa teemoissa.
Ala mielummin kerätä Janssonin Muumikuvakirjoja ja -romaaneja. Niistä saat iloa vuosikymmeniksi, samoin lapsesi ja lapsenlapsesi.
Epäilen, että miehesi ei tehnyt tuota tahallaan, vaan yritti tosissaan ilahduttaa sua. Kurjaa, että toteutus ei mennyt ihan nappiin, mutta ajatus lienee kuitenkin tärkein.
Mies ei luultavasti tiennyt, että mukin kuvalla on niin suuri merkitys, ei ollut tunnistanut sitä tosiasiaa, että haluat mukien olevan kuvitukseltaan erilaisia (tämähän ei ole tapana muiden kuin juuri muumimukien kohdalla, yleensä halutaan nimenomaan, että mukit ovat samanlaisia). Kakun sulamisen unohtaminen on ymmärrettävää.
Loukkaantumiseen ei ole mielestäni mitään syytä.
Tämän päivän kakkua ei ole vielä edes tehty.
Ompa sinulla nyt rankkaa... vittu sä olet säälittävä ja ärsyttävä!
kun se teidän kakkukin sulaa, niin varmaan valitat että on pahaa kakkua.
Voih, kuulostaa siltä, että mies on edes yrittänyt jotain, mutta sulle ei kelpaa. Jos mies ei ole kotitalousihmisiä, niin ei hän ehkä ymmärrä pakastekakkujen päälle tai muista, millaisia astioita teillä on, koska ei ole ollut niiden kanssa tekemisissä.
Ottakaa kakku nyt sulamaan ja syökää iltakahveilla. Ole kiitollinen lahjasta ja myy toinen mukeista vaivihkaa kirpparilla, niin saat vähän rahaa. ;)
Älä ainakaan pilaa päivää mököttämällä ja riitelemällä, tai voi olla, että mies ei jatkossa halua edes yrittää.
Kuka helvetti ostaa/haluaa muumimukin lahjaksi?
Kiitti vastauksista. Jos yritän nyt sitten lopettaa riidan ja mököttämisen.
Tämän päivän kakkua ei ole vielä edes tehty.
mä olen aina ostanut yhden ja nyt huomaan että niitähän menee rikki. Käyttöesineitä samalla tavalla kuin kaikki muutkin.
Nyt olen ostanut pari mukia, jos tykkään. Esim tykkään tosi paljon viime vuoden ruusutarhasta ja mulla on niitä 3. Jos menee rikki, ei niin hirveesti harmita, koska tiedän ettei uutta enää saa.
Kuka helvetti ostaa/haluaa muumimukin lahjaksi?
No niinpä :x
kuulostaa siltä, että olet liian herkkä loukkaantumaan.
Miehesi ajatus on kuitenkin tärkein, hän halusi ilahduttaa sinua. Jossain vaiheessa kuitenkin joku muumimuki menee rikki. Ajattele, joidenkin miehet makaavat nyt krapulassa eivätkä edes onnittele vaimojaan. Sulla on paremmin kuin hyvin asiat. Ajattele positiivisesti
Ap on kyllä niin kuvottavan veemäinen ämmä että sääliksi käy miestä.
Varmasti parhaansa yrittänyt ja saa jotain ihme paskaa niskaansa.
Mua tosissaan ällöttää ap:n kaltaiset luuserit jotka lyttää miehensä milloin mistäkin asiasta.
Miettikää nyt vähän älkääkä nalkuttako joka helvetin asiasta!
P.S. Anteeksi kielenkäyttöni mutta oikeesti pistää vihaksi kun vingutaan ihan mitättömistä pikkuasoista.
Totatota, sulla on asiat liian hyvin jos sä olet pettynyt mieheesi MUUMIMUKIN takia. Voi elämä.
nimim. Mä en ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka kerää muumikrääsää. Eikö ne ole melko lapsellisia?
Koska mä inhoan niitä lähes yhtä paljon kuin unikko-farkkutakkia, yhdistettynä unikkolaukkuun ja unikkohiusdonitsiin.
Sun miehesi selvästi rakastaa sua, kun osti lahjan.
Älä mökötä, vaan anna suukko miehellesi. Ja osta myöhemmin joku mieluisampi muki itelles.
vielä loukkaannut tuollaisista asioista niin miehesi lopettaa lahjojen antamisen kokonaan. Miksi edes yrittää?
T. mies
ja sulle ei kelpaa kyllä mikään.