mieheni osti äitienpäivälahjaksi mulle saman muumimukin,mikä meillä jo on!!
Sain mieheltäni äitienpv.lahjaksi muumimukin, ja meillä on jo samanlainen! Loukkaannuin! Lapsemme on 2 v eikä vielä osaa ostaa itse lahjaa.
Aamulla aamukahvilla pakastekakku oli pakkasessa. Olin sanonu että eikö se kannattais ottaa edellisenä päivänä sulamaan. Nyt ei saatu siis aamukahvilla kakkuakaan.
Tekikö mies tämän kaiken tahallaan, kiusatakseen?
Minä loukkaannuin todella.
Kommentit (26)
Muumimuki aikuiselle naiselle?? Onkohan sun mies joku kaappipedofiili???
Siis miksi MIEHESI tulisi ostaa sulle äitienpäivälahja?? Jos hän jollekin ostaa, niin omalle äidilleen. Vai oletko sä miehesi äiti, se selittäisikin monta asiaa.
Mä tein heti aluksi selväksi, etten haluu äitienpäivälahjoja mieheltäni, vaan lapseltani.
Mies on avusti lasta kortin teossa ekana äitienpäivänä, nyt kahtena edellisenä äitienpäivänä lapsi on askarrellut lahjan ja kortin päiväkodissa.
Mies antaa mun nukkua aamulla pitkään ja sit kun olen hereillä, niin he tulevat lapsen kanssa "herättämään" mut aamiaisen ja lapsen tekemien lahjojen kanssa.
Mies valmistaa myös äitienpäivän ruoat ja tarjoilee kahvit - kurkkasin pakastimeen ja siellä näkyi olevan Viennetta-jätskikakku. Viime vuonna hän oli tehnyt kakun valmiiseen kakkupohjaan, mulle se on ihan se ja sama onko kakku kaupasta ostettu vai itse puoli-valmistettu vai mitä.
Muksunhan mua kuuluu muistaa eikä miehen.
Olen tyytyväinen tähän äitienpäivään :))
ei kukaan kai oikeasti voi olla noin... herkkä loukkaantumaan aiheetta kuin ap?
ei kukaan kai oikeasti voi olla noin... herkkä loukkaantumaan aiheetta kuin ap?
pahimmillaan.
Ompa sinulla nyt rankkaa... vittu sä olet säälittävä ja ärsyttävä!
Ei ne miehet tajua sellaisia asioita.