voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (796)
Toivottavasti aloittaja ei ole ollu tosissaan. Tunnen porukkaa Munsalasta, ovat kyllä yleisesti ottaen hiukan vajaita ja suomen kieli ei myöskään taivu kovin hyvin ;)
Munsalassa paloi tänään kansallispukutehdas :( Enää ei tule uusia pukuja!
http://www.tori.fi/kymenlaakso/Munsalan_kansallispuku_20977993.htm?ca=19&w=3
Ei voi enään ottaa Munsalan kansallispukua vakavasti.
Kylläpä jäi kalvamaan, saiko ap pukua
Olen nyt kuusi vuotta etsinyt munsalan kansallispukua. harrastan tanssia ja tekijän tulisi asua vantaalla. munsalan kansallispuvun tarvitsen enkä halua vuokrata. voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun minulle.
Älkää pilailko.
Mä voin tehdä sulle kansallispuvun, mutta kerrotko vähän tarkemmin minkä alueen puvun haluat?
Voisiko joku tehdä minulle munsalan kansallispuvun, olen etsinyt kuusi vuotta. Puvun koko 36-38. Tekijän tulisi asua vantaalla
olen tanssinut ilman munsalan kansallispukua kuusi vuotta.nyt toivoisin että joku tekisi minulle Puvun vantaalla.
Ompelen juuri Munsalan pukua täällä Leppävaarassa.
Kuka voisi nyt todella auttaa minua ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun,olisi mukava jos tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä.
Voisiko joku auttaa ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Hei! Olen Vantaan kaupunki ja etsin asukkaakseni ompelijaa, joka osaisi ommella Munsalan kansallispuvun. Löytyykö täältä sopivaa ompelijaa?
Nyt mamukriisin keskellä olisi tarvetta Munsalan kansallispuvulle,mites ois?
Munsalan kansallispuvun nimi on muutettu. Se on nykyään Vantaan kansallispuku.
Älä hymyile tai iske silmää,pue päälle Munsalan kansallispuku,saisko siihen vielä huivin mahdollisesti myös kasvot peittävän?
Lol! Onko toi ap tori-ilmoituksessa? :D
Tuosta pitäisi tehdä Linnan juhlien perinne: joka vuosi joku julkkis pukeutuu munsalan kansallispukuun ja sitä sitten töllötetään että kuka se on. Tämä kyllä avautuu vain av:n lukijoille...
Ihanaa, Munsala-ketju on täällä taas <3 kiitos ja oikein hyvää itsenäisyyspäivää.
VOISIKO JOKU TEHDÄ MINULLE...