voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (796)
En kestä.
pitäisi mennä kuoron kanssa esiintymään ja aika monella on Munsalan puku.
Onneksi ei itselläni.
Taidan perua koko esiintymiseni, en halua nauraa kuset housuissa lavalla kun laulaa pitäisi ...
Vierailija kirjoitti:
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Lyhyt viesti, mutta neljään kertaan sait pyydettyä että joku tekisi sinulle Munsalan kansallispuvun. Joo, selväksi tuli.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta pitäisi tehdä Linnan juhlien perinne: joka vuosi joku julkkis pukeutuu munsalan kansallispukuun ja sitä sitten töllötetään että kuka se on. Tämä kyllä avautuu vain av:n lukijoille...
Tuskin muut kuin av:n lukijat jaksavat töllöttää telkkarista tuntitolkulla, miten joku julkkis on pukeutunut.
Ostikohan AP sen Huutiksen puvun? Itse haluaisin kuitenkin uuden Munsalan puvun, joten voisiko joku tehdä sellaisen minulle? Voisin maksaa tekopalkkaa ihan reilusti esim 125€ ja ehkä kankaiden hinnankin.
Vierailija kirjoitti:
Ostikohan AP sen Huutiksen puvun? Itse haluaisin kuitenkin uuden Munsalan puvun, joten voisiko joku tehdä sellaisen minulle? Voisin maksaa tekopalkkaa ihan reilusti esim 125€ ja ehkä kankaiden hinnankin.
Ehheheh! Eihän tolla 125 eurolla saa edes kankaita, langoista puhumattakaan!
Up,ap miten kävi saitko sen kansallispuvun?
Siis minkä puvun halusitkaan, minulta meni hieman ohi, voisitko toistaa?
Munsala oli Pohjanmaalla sijainnut Suomen kunta. Munsalan kunta liitettiin 1975 Uuteenkaarlepyyhyn. Munsalan naapurikunnat olivat ennen kunnan lakkauttamista Alahärmä, Jepua, Oravainen ja Uudenkaarlepyyn maalaiskunta.
Vuorelman hinnaston mukaan tarvikkeet maksaa 610 eur ja valmis puku 1432 eur. Käytettynä niitä voi saada huomattavasti edullisemmin.
Puku on kansallispuvuksi ihan kaunis: http://wanhaelias.fi/tuote/munsalan-kansallispuku/
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munaslan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Minulla on munalan puku ja vaimolla kanalan puku.
Minä tarvitsen myös Munsalan kansallispuvun mutta Espoosta.
Taas olisi myynnissä jos ap vielä kaipaat. Hiusnauhat puuttuvat mutta ehkä Helsingistä tai Vantaalta löytyy tekijä?
http://www.huuto.net/kohteet/munsalan-kansallispuku/418026116
Ei hemmetti!
Päädyin tuolta vessapaperinosto-ketjusta tänne ja tajusin, että oon missannut vuosien saatossa yhdet elämäni parhaat naurut, kun en oo lukenut tätä ennen.
-Munsalan kansallispuku, mutta Alahärmästä
Miksi vastaatte tällaiseen monta vuotta sitten aloitettuun ketjuun jonka aloittajalla mitä todennäköisemmin ei ole kaikki intiaanit kanootissa?
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munalan kansallispuvun?
Ei saa nyt pilailla kukaan. Laita yhteystietosi heti tänne. voisiko joku tehdä minulle munalan puvun? etsin munalan puvun tekijää. Yhteystiedot tarvitsen. Koko 56/58.
Ihana päivän piristys, tämä ketju löydetty jälleen.
Saiko aloittaja koskaan kansallispukua? Pieni tekopalkka vain 100 e