voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (796)
voisiko joku porvoossa asuva tehdä minulle keskustelun munsalan kansallispuvusta?olen yrittänyt tehdä sopivaa ja mitenkään ei onnistu,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle keskustelun munsalan kansallispuvusta ja ainoa toive,että tekijä asuisi porvoossa tai munsalassA.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle keskustelun munsalan kansallispuvusta?
Istutaan iltaa Munsalan kansallispuku päällä kokoa 34-46. Meitä on puvussa 38 henkilöä ja vielä on tilaa tanssia. Nyt kaikki vain tilaamaan Munsalan puku!
Luulin että tässä ketjussa saisi vinkkiä miten saisi hommattua Munsalan kansallispuvun, mutta ei. Tarvitsisin vaan sen puvun koossa 46-58 tai jotain siltä väliltä. Jos on käytetty puku niin en maksa tekopalkkaa ja vaikka olisi uusikin niin se pitää tuoda minulle ja käydä samalla kaupassa, pestä pyykit ja viedä roskat. Jos joku tekee minulle puvun niin voin maksaa puvun mutta sitten en voi kyllä maksaa kankaista eli olisi hyvä että puvun tekijällä olisi kankaat valmiina
Tekikö joku tälle kyselijälle koskaan Munsalan pukua?
Tori.fi on myynnissä Munsalan puku
Munsalan kansallispuku on yksi vaativimmista. Olen tehnyt noin 40 kansallispukua, joihin osaan hankkinut kankaat itse ja osaan olen sanonut, etten ala metsästämään kankaita, vaan asiakas hankkii ne itse. Työkustannuksina olen ottanut 1500 euroa (kankaat eivät sisälly siis tähän hintaan). Olen Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Munsalan kansallispuku on yksi vaativimmista. Olen tehnyt noin 40 kansallispukua, joihin osaan hankkinut kankaat itse ja osaan olen sanonut, etten ala metsästämään kankaita, vaan asiakas hankkii ne itse. Työkustannuksina olen ottanut 1500 euroa (kankaat eivät sisälly siis tähän hintaan). Olen Helsingistä.
Et tekisi 100€? Ei tarvitse ommella niin tiuhaan, tulee halvemmaksi?
Voisiko joku tehdä minulle Vantaan kokoisen Helsingin kansallispuvun? Harrastan kansantanssia mutta en löydä mistään pukua. Ainoa toive on että tekijä asuisi munsalassa. Maksan hyvin ja tarvikkeet maksan ja tekopalkan. Anna yhteystietosi ja ota yhteyttä niin otan yhteyttä. Haluan kansantanssia varten Vantaan kokoisen Helsingin kansallispuvun löytyykö tekijää kun mistään ei löydy? Maksan hyvin ja ota yhteyttä etsinnässä siis Helsingin kansallispuku, koko Vantaa.
Vierailija kirjoitti:
maksaisin kyllä kankaat, ja tekopalkkaa myöskin n. 100 e.
HAH! Kansallispuvun tekoon menee yleensä kirjailuineen kymmeniä tunteja. Siksi esim. paljon kirjailuja sisältävä uusi Tuuterin puku maksaa 3600. Ei kai kukaan hullu satasella tee??? Ja tiesihän ap, että tanssija tai laulaja saa pitää muidenkin alueiden pukuja kuin mistä on kotoisin, joten etsi käytettynä joku muu puku...
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku, jos googletit Munsalan kansallispuvun.
Kyllä googletin, eikö ole edes kovin sievä... En sentään etsinyt kartalta missä on Munsala... pitäisköhän kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maksaisin kyllä kankaat, ja tekopalkkaa myöskin n. 100 e.
HAH! Kansallispuvun tekoon menee yleensä kirjailuineen kymmeniä tunteja. Siksi esim. paljon kirjailuja sisältävä uusi Tuuterin puku maksaa 3600. Ei kai kukaan hullu satasella tee??? Ja tiesihän ap, että tanssija tai laulaja saa pitää muidenkin alueiden pukuja kuin mistä on kotoisin, joten etsi käytettynä joku muu puku...
Onpas kallista. Kannattaisi alkaa teettää kansallispukuja Vietnamissa. Olisi paljon halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku tehdä minulle Vantaan kokoisen Helsingin kansallispuvun? Harrastan kansantanssia mutta en löydä mistään pukua. Ainoa toive on että tekijä asuisi munsalassa. Maksan hyvin ja tarvikkeet maksan ja tekopalkan. Anna yhteystietosi ja ota yhteyttä niin otan yhteyttä. Haluan kansantanssia varten Vantaan kokoisen Helsingin kansallispuvun löytyykö tekijää kun mistään ei löydy? Maksan hyvin ja ota yhteyttä etsinnässä siis Helsingin kansallispuku, koko Vantaa.
No voihan nyt! Kuule täällä olisi yksi joka asuisi munsalassa ja tekisi sinulle kansallispuvun kansantanssia varten. Haittaako jos onkin toisinpäin eli Helsingin kokoinen Vantaan kansallispuku? Ei tarvitse maksaa hyvin ja minä maksan tarvikkeet ja tekopalkan siis jos sinulle sopii kansantanssia varten että teen sinulle Helsingin kokoisen Vantaan kansallispuvun. Asun munsalassa.
Olen lukenut tämän ketjun monta kertaa aiemminkin, mutta nyt vasta tajusin, että mullahan on Munsalan kansallispuku (harrastin nuorempana kansantanssia) :D
Nyt löyty torista AP:lle munsalan puku! https://www.tori.fi/varsinais-suomi/Munsalan_puku_34733037.htm?ca=8&w=3
Klassikko.
Toinen vanha joka jaksaa naurattaa: http://www.vauva.fi/keskustelu/4588303/ketju/oon_aina_ihmetellyt_miksi_mun_dippailut_ei_onnistu_onneksi_nyt