voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (796)
koko 40-44 eli l,kuka tekisi mulle munsalan puvun,tekijän olisi asuttava vantaalla?
löytyykö ketään tekemään munsalan kansallispukua,kokoni on 40-44,voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun minulle? Yhteystiedot laita tänne niin ainoa edellytys on että asut vantaalla tai helsingissä. voisiko joku tehdä minulle munsalan puvun?
siihen tarvitseisin munalan kansallsipukua
en muista koska olisin nauranut näin paljon jostain ketjusta :)
Hyvä ettei tuu pissat housuun!
Mikä juttu tää nannu on kun tähän on törmännyt noilla muillakin foorumeilla ja melkolailla saman henkisessä ketjuissa!
Tätä on av parhaimmillaan.
En voi enää koskaan sanoa Munsalan kansallispuku :D
t. museo-opas
Munsalan kansallispukuja saa valmiina tilaamalla ja Hesassa on paikka, jossa otetaan mitat. Hinta lienee siinä 2500 euron paikkeilla.
Ei saatana:D....nyt lirahti PöksyihinXD...
No älkää nyt viittikö. Ap voi olla haastava, mutta muut on sitten jatkaneet. Kuinka tyhmiä ja raadollisia te olettekaan.
^ voi kettu, oli sitten muutaman vuoden vanha aloituskin.
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munalan kansallispuvun?
Ei saa nyt pilailla kukaan. Laita yhteystietosi heti tänne. voisiko joku tehdä minulle munalan puvun? etsin munalan puvun tekijää. Yhteystiedot tarvitsen. Koko 50-52
Ei juma mä kuolen nauruun ja herätän kaikki muutkin.
Ei juma mä kuolen nauruun ja herätän kaikki muutkin.
Onko se munsalan kansallispuku jo löytynyt?
Minäkin haluan Munsalan kansallispuvun. Siis pakko saada Munsalan kansallispuku!!
Munsala mielessäin
On Munsala mielessäin
-
Onko Munsalassa tylsää?
No varmaan ei!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 06:44"]Kävin katselemassa Munsalan kansallispukuja ja näytti olevan aika paljon erilaisia. Myös miehille oli komeita pukuja. Kummalta tuntuu jos ei Helsingistä tai Vantaalta löydy ompelijaa. Aloin itsekin harkita puvun hankintaa.
[/quote]
Enpä ole ikinä nauranut näin paljon, vielä keskellä yötä!!! Tää on paras ikinä!
vantaalla, vantaalla, kansallispuvun,puvun puvun tekisin tekisin tekisin rahalla tekisin tekisin tekisin, isolla rahalla tekisin. mutta en helteellä, helteellä, Terasille lähden lähden.
Menin jo.