voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (796)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 15:21"]Olen Vantaalainen Munsalankansallispuvunompelija. Toivoisin täältä löytävän jonkun kansantanssijan jolle voisin valmistaa kyseisen puvun.
[/quote]
Nyt lirahti pissat housuun! OMG
Piti oikein käydä googlaamassa toi munsalan kansallispuku, kun naurultani tokenin. Mun mummolla oli tommonen, missäköhän se on? Vois olla ap:lle sopiva.
No voisko joku tehdä sen munsalan kansallispuvun jollain muulla paikkakunnalla kuin Vantaalla tai Helsingissä ja sitten postittaa sen sulle?
voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun?
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun? Harrastan kansan tanssia. Raha ei ole ongelma ja tekijän pitää asua Helsingissä tai vantaalla? Voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun? Harrastan kansan tanssia ja voisiko joku valmistaa munsalan kansallispuvun?
Huvittavaa on myös se, että alkuun lupaa takopalkkaa 100e ja myöhemmin toteaa ärsyyntyneenä tietävänsä, ettei pukua saa teetettyä alle tonnilla.
Mikä v***** tyyppi tää on? Onko jopa ihan tosissaan?! Vähän niin kuin se Osku-vauva sekopää
Hyvä, että kohotti. Mielestäni tämä on AV:n paras ketju ikinä :D
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2009 klo 17:10"]
maksaisin kyllä kankaat, ja tekopalkkaa myöskin n. 100 e.
Kuule siinä on VALTAVA työ tehdä kansallispuku. Mene sinne Munsalaan kuule ostamaan vaan valmis. Tuntipalkka ompelijoilla on vähintään 12€ ja työmäärä on 80-100 tuntia. Laske kuule siitä + työeläkemaksut päälle. Sanompa vaan, että tonnin tekopalkka vastaa työmäärää. Kuka tekee huvikseen ventovieraalle ompelutöitä? Kuka? Ei kukaan!
Kuule kyllä kuule tuli selväksi tämä sinunkin asijasi Niimpä kuule.
Tuskin on kuulolla enää kuuden vuoden takainen viestin kirjoittaja...
Ei tainnut tässä ketjussa näkyvä kiinnostus kansallispukuihin realisoitua kansallispukujen myynnin kasvuna... Suomen johtava kansallispukuompelimo Helmi Vuorelma Oy meni tässä juuri konkurssiin.
Konkurssipesän loppuunmyynnissä ei näyttänyt olleen Munsalan kansallispukuja.
Haluan Munsalan kansallispuvun!
Tää oli ihan oikee ketju.. :D lapsikin heräs kun mä tässä hytkyin naurusta niin paljon!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:29"]Tää oli ihan oikee ketju.. :D lapsikin heräs kun mä tässä hytkyin naurusta niin paljon!
[/quote]
Hmm autocorrect.. Siis PIMEE ketju..
[quote author="Vierailija" time="22.06.2009 klo 17:10"]
maksaisin kyllä kankaat, ja tekopalkkaa myöskin n. 100 e.
Kuule siinä on VALTAVA työ tehdä kansallispuku. Mene sinne Munsalaan kuule ostamaan vaan valmis. Tuntipalkka ompelijoilla on vähintään 12€ ja työmäärä on 80-100 tuntia. Laske kuule siitä + työeläkemaksut päälle. Sanompa vaan, että tonnin tekopalkka vastaa työmäärää. Kuka tekee huvikseen ventovieraalle ompelutöitä? Kuka? Ei kukaan!
Kuule kyllä kuule tuli selväksi tämä sinunkin asijasi Niimpä kuule.
Haluaisin Kansalan munsallispuvun. Harrastan tansankanssia. Tekijän tulisi asua Velsingissä tai Hantaalla. Kuka ompelisi minulle Kansalan munsallispuvun?
Kansalan munnallis puku. Nih! Ei helvata mä kuolen nauruun!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 01:21"]Olen nyt kuusi vuotta etsinyt munsalan kansallispukua. harrastan tanssia ja tekijän tulisi asua vantaalla. munsalan kansallispuvun tarvitsen enkä halua vuokrata. voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun minulle.
Älkää pilailko.
[/quote]
Ei vitsi, mä helkutti kuolen nauruun täällä!!!