Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkkokaupan profiilissani vanha osoite, mutta enkö voikin silti tilata sieltä?

Vierailija
24.10.2023 |

Kyllä, kalkkis kyselee.

Eli Elloksen profiilissani on vanha osoitteeni täysin eri puolelle Suomea. Osoitetta ei saa itse sieltä vaihdettua, eikä asiakaspalvelu vastaa, olen soittanut monta kertaa ja laittanut palaute-viestin, ei mitään reaktiota heiltä.

Mutta nyt hoksasin että eikös nykyään voi tilata kotiosoitteesta huolimatta sen paketin lähimpään noutopisteeseen? Eli siis vaikka osoitteeni on tiedoissa 800 km päähän niin voin laittaa toimituspaikaksi tuon lähikaupan? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, voit tilata haluamaasi automaattiin. Ei ole kiinni osoitteesta.

Vierailija
2/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten automaatti onkin täynnä ja paketti toimitetaan osoitettasi lähimpään automaattiin, jossa on tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jep, voit tilata haluamaasi automaattiin. Ei ole kiinni osoitteesta.

Entäs jos automaattia ei ole tai se on täynnä? Tuleeko ongelmia?

Vierailija
4/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pakettia voi tilata irl lähimpään toimipaikkaan?

Vierailija
5/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka ei voi vaihtaa? Just viime viikolla laitoin verkkokaupan tilaukseen uuden osoitteen . Sen jälkeen poistin vanhan, jäljelle jäi vain se uusi. Paketti tuli tänään kotiintuotuna ja oikeaan osoitteeseen. Tai no, vein sen sitten edelleen lapselle, joka varsinainen asiakas, mutta kuitenkin, tuli oikeaan osoitteeseen

Vierailija
6/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida onnistua? Kun teet tilauksen, niin postinumeron perusteella sinulle tarjotaan lähimpiä automaatteja, joista voit valita. Miten saisit siihen valikon, josta voit määrittää automaatin, joka sijaitsee 800km kauempana?

Vierailija
7/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaisi vanhaan osoitteeseen, etenkin jos on eri puolella Suomea.

Kyllä minä ainakin pystyn vaihtamaan Elloksella osoitteeni.

Vierailija
8/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettet tilaa mitään jos et osaa osoitetta vaihtaa.

Vierailija
9/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten muka ei voi vaihtaa? Just viime viikolla laitoin verkkokaupan tilaukseen uuden osoitteen . Sen jälkeen poistin vanhan, jäljelle jäi vain se uusi. Paketti tuli tänään kotiintuotuna ja oikeaan osoitteeseen. Tai no, vein sen sitten edelleen lapselle, joka varsinainen asiakas, mutta kuitenkin, tuli oikeaan osoitteeseen

Oliko kyseessä Ellos? Minäkään en ole onnistunut päivittämään uutta osoitettani Elöoksen verkkokauppaan, vaikka muitten kauppojen sivuilla ei ole ollut ongelmia. Jotexiin ( Elloksen omistama) sain vaihdettua, kun laitoin sähköpostia aspaan.

Vierailija
10/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Oliko kyseessä Ellos? Minäkään en ole onnistunut päivittämään uutta osoitettani Elöoksen verkkokauppaan, vaikka muitten kauppojen sivuilla ei ole ollut ongelmia. Jotexiin ( Elloksen omistama) sain vaihdettua, kun laitoin sähköpostia aspaan.

Just kävin kokeilemassa Elloksen sivuilla. Profiilini - Päivitä - Tallenna

t. eri jota lainasit

Vierailija
11/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varas, joka tilaa toisen nimiin itselleen.

Vierailija
12/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mulla sama ongelma ollut kesästä asti. Jätin mieluummin tilaamatta kuin aloin kirjoitella aspaan. 

Vierailija
13/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saanut osoitetta vaihdettua. Se kenttä ei ollut editoitavissa. Olikohan kuukausi sitten. 

Vierailija
14/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Just kävin kokeilemassa Elloksen sivuilla. Profiilini - Päivitä - Tallenna

t. eri jota lainasit

Ok. En ole aikoihin enää yrittänyt, kun en enää tilaa mitään Ellokselta. Ehkä sinne on tehty jotain muutoksia, joita ei ennen ollut.

Vierailija
15/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ei kun verkkokauppa. Vähän kikkailua vaati osoitteen vaihto, mutta onnistui. 

Vierailija
16/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toimitusosoitteen muuttaminen on helppoa, jos sinulla on asiakasprofiili, jossa et ole ilmoittanut henkilötunnusta."

https://www.ellos.fi/asiakaspalvelu-2/kysymykset-ja-vastaukset/toimitus…

Eli onko ap:lla hetu ilmoitettu? Silloin ei ilmeisesti onnistu. Mulla ei ole, joten pystyn muokkaamaan. Mulla ei edes ole sellaista kohtaa, johtuukohan siitä etten ole tilannut laskulle?

Vierailija
17/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin eli kirjaudun, menen tietoihini ja päivitän - niin osoitetta ei anna vaihtaa. Sähköpostin ja puhelinnumeron saisi vaihdettua, osoitetta ei. 

Ja tilausta tehdessä siis antaisi valita tuon pakettiautomaatin joka oikeasti on lähellä. Mutta se on tosi usein täynnä, niin siksi mietin onko järkeä. 

AP

Vierailija
18/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

"Toimitusosoitteen muuttaminen on helppoa, jos sinulla on asiakasprofiili, jossa et ole ilmoittanut henkilötunnusta."

Eli onko ap:lla hetu ilmoitettu? Silloin ei ilmeisesti onnistu. Mulla ei ole, joten pystyn muokkaamaan. Mulla ei edes ole sellaista kohtaa, johtuukohan siitä etten ole tilannut laskulle?

Ahaa! No tämähän selittää koko jutun. Joo, mulla on ollut Ellos-tili.

t. se Jotex-tyyppi

Vierailija
19/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On varmastikin ilmotettu. Siis mitä ihmettä, sittenkö tuonne jää ikiajoiksi sinne ikivanha osoite?? Ja kiitos linkistä, etsin kyllä mutten löytänyt ja meni hermo, kun ellokselta tuli 17 sähköpostia tyyliin "joku yrittää muuttaa tietojasi, oletko se sinä". Ja ei, ei auttanut ilmoittaa että olen minä.

AP

Vierailija
20/23 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sieltä pakko tilata rekisteröityneenä? Monessa verkkokaupassa voi tilata ilmankin ja silloin voit syöttää minkä tahansa osoitteen haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi