voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?
Kommentit (801)
Voisiko joku Munsalassa asuva tehdä minulla vantaan kansallispuvun?
Siis mikä tämä ketju oikein on? Vaadin, että joku selittää tämän asian minulle. Haluan, että selittäjä on Rovaniemeltä tai Nurmijärveltä. Voisiko joku selittää minulle mistä tässä on kyse. Olen etsinyt selittäjää, mutta mistään ei löydy.
Tuuterin kansallispuku tuiterissa, tui tui.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun myötä heräsi minussakin halu saada oma Munsalan kansallispuku. Voisiko joku minullekin tehdä Munsalan kansallispuvun? Googlasin Munsalan kansallispuvun kuvia ja mielestäni Munsalan kansallispuku on tosi kaunis. Ainoa vaatimus minulla olisi että Munsalan kansallispuvun tekijän pitäisi asua Ahvenanmaalla. Voisiko joku Ahvenanmaalla tehdä minulle Munsalan kansallispuvun? En halua vuokrata vaan haluaisin oman Munsalan kansallispuvun.
Aivan varmasti löytyy joku, joka voi tehdä sinulle Munsalan kansallispuvun. Löysihän aloittajakin vihdoin ja viimein oman Munsalan puvun tekijän ja sai Munsalan kansallispuvun. Tosin siinä voi mennä tuo 9 vuotta. Odotus palkitaan. On varmaan korea puku kun noin pitkään ja hartaasti niitä väsätään.
HARRASTAN Munsalan kansallispukuja ja toivoisin että joku voisi asua Helsingissä. En halua itse asua Vantaalla mutta voisin vuokrata Munsalan kansallispuvun jos joku tekisi sellaisen minulle. Olisiko täällä ketään joka voisi tehdä minulle siis Munsalan kansallispuvun. Ainoa toive olisi että voisit tehdä minulle Munsalan kansallispuvun ja että asuisit kanssani Vantaalla. Laita tähän yhteystiedot niin tehdään minulle Munsalan kansallispuku.
Voisin tehdä, mutta tarvitsen vielä tiedon siitä, minkä paikan kansallispuvun haluat. :)
Mikä fiksaatio tolla on Helsingissä/Vantaalla asumisen kanssa? Autot on keksitty.
Jos aloittajaan otat yhteyttä, olet pian paloiteltuna pakastimessa Munsalan kansallispuku päälläsi.
Voi perrr.. nyt luin sitten, että voiko joku tehdä MUNASILLAAN kansallispuvun.
Taidanpa vetää nyt päikkärit, kun silmät ja aivot ei näemmä enää toimi. :)
Haluaisin olla vantaalainen Munsalan kansallispuku tai tehdä sellaisen, mutta asun Oulussa, enkä osaa ommella Munsalan kansallispukua enkä asu Vantaalla tai Helsingissä, Munsalan kansallispuku alkoi kyllä kiinnostaa, voisiko joku tehdä hänelle nyt sen Munsalan puvun?
Tältä palstalta katoaa ihan järjellisiä keskusteluketjuja jollain kafkamaisella logiikalla. Tämä älytön jankutus vain saa jatkua. Miksi ylläpito haluaa pilkata jonkun mielenterveysongelmaa? Saatteko jotain kiksejä siitä? Tunnetteko tämän ansiosta itsenne paremmiksi ihmisiksi, koskapa löytyy huonompiakin? Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Tältä palstalta katoaa ihan järjellisiä keskusteluketjuja jollain kafkamaisella logiikalla. Tämä älytön jankutus vain saa jatkua. Miksi ylläpito haluaa pilkata jonkun mielenterveysongelmaa? Saatteko jotain kiksejä siitä? Tunnetteko tämän ansiosta itsenne paremmiksi ihmisiksi, koskapa löytyy huonompiakin? Hävetkää!
Oletko muutenkin elämässäsi huumorintajuton?
Moi AP! Otahan yhteyttä Brother Christmas yhdistykseen, he varmasti auttavat sinua hankkimaan Munsalan kansallispuvun!
Joko ap olet saanut Munsalan kansallispuvun?
Mä joka kerta luen ton otsilon, että : munasalaatin kansallispuvun :D Ei mulla muuta, jatkakaa
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?