Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisiko joku tehdä munsalan kansallispuvun

Vierailija
21.06.2009 |

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Kommentit (801)

Vierailija
241/801 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi AP! Otahan yhteyttä Brother Christmas yhdistykseen, he varmasti auttavat sinua hankkimaan Munsalan kansallispuvun!

Jos joku nyt auttaisi Munsalan kansallispuku kanssa.

Vierailija
242/801 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.tori.fi/vi/44449247.htm

Täältä saat koko puvun satasella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/801 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.tori.fi/vi/44449247.htm

Täältä saat koko puvun satasella!

Oi, ja kulkeutuisi vieläpä Vantaalle! :D Mutta mahtaako puvun tekijä asua Vantaalla, jos on enää edes elossa, se olisi kai tässä kuitenkin erityisen tärkeää...

Vierailija
244/801 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selvittää, onko Ap saanut sen Munsalan kansallispuvun.

Vierailija
245/801 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.vuorelma.net/tuotteet.html?id=25/27 miksi et tilaa 1485 koko paketti käsittääkseni

Vierailija
246/801 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi asiaksi sillä ei oo penninvertaa väliä missä se puvuntekijä asuu, kolmanneksi miksi minä ees välitän. Munsalan kansallispuku on kyl ihan suomenruotsalaiselta alueelta että vaikka se tekijä puhuisi intokiinaa tuskin tuo puvun ompeleisiin vaikuttaisi.

Vierailija
247/801 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä10420 kirjoitti:

Toiseksi asiaksi sillä ei oo penninvertaa väliä missä se puvuntekijä asuu, kolmanneksi miksi minä ees välitän. Munsalan kansallispuku on kyl ihan suomenruotsalaiselta alueelta että vaikka se tekijä puhuisi intokiinaa tuskin tuo puvun ompeleisiin vaikuttaisi.

Et ole näemmä yhtään kärryillä siitä, mitä tässä ketjussa haetaan?

"voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun? --- ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ." Nih.

Vierailija
248/801 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi AP! Otahan yhteyttä Brother Christmas yhdistykseen, he varmasti auttavat sinua hankkimaan Munsalan kansallispuvun!

BR tosin luultavasti ottaa provikan välistä..

Vierailija
249/801 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi oli ensin: munalan vai kanalan kansallispuku?

Vierailija
250/801 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BR tosin luultavasti ottaa provikan välistä..

se provikka olisi varmaan tässä tapauksessa tuo Munsalan puku. Brother Christmas kiskoisi puvun itse päälleen, koska "itelle täs kerätään"...

Vierailija
251/801 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuttomana ihmisenä nauran yleensä ehkä kerran vuodessa, vuodesta riippuen, mutta nyt valuu oikein ilonkyynelet pitkin naamaa. Tämä ketju on laitettava kirjanmerkkeihin.

Vierailija
252/801 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta hauskaa, mutta toisaalta tässä on kyse yksinkertaisen ihmisen pilkkaamisesta- vaikkakin pilkkaajat luulevat tekevänsä sen "hyväntahtoisesti", vähän niinkuin risumiehen tapauksessakin.

Outoa, että pilkkaamisketjulla on kruunu...

Vierailija
253/801 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle munsalan kansallispuvun?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

En osaa ommella, mutta jos nyt tämän kerran.

Vierailija
254/801 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini omistaa ITSE TEKEMÄNSÄ Munsalan puvun. Paljonko olisit valmis maksamaan, jos hän siitä luopuisi?

Oikeasti, v*tunko sillä on väliä paljonko joku maksaisi. Se puku nimittäin ei ole kaupan!

Vierailija
255/801 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta katoaa ihan järjellisiä keskusteluketjuja jollain kafkamaisella logiikalla. Tämä älytön jankutus vain saa jatkua. Miksi ylläpito haluaa pilkata jonkun mielenterveysongelmaa? Saatteko jotain kiksejä siitä? Tunnetteko tämän ansiosta itsenne paremmiksi ihmisiksi, koskapa löytyy huonompiakin? Hävetkää!

En pilkkaa, minulla on kolme Munsalan pukua, 2 Espoossa ja yksi kotonani Tampereella.

Vantaalla en ole käynyt, kun en tiedä missä se Munsala siellä on.

Vierailija
256/801 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vantaalla asuva poistaa tämän ketjun? Olen munsalan kansallispuku ja minua loukkaa tämä keskustelu. Ainut toive on että poistaja asuisi vantaalla. Voin maksaa poistosta 150 euroa 10v takaisen kurssin mukaan. Olen etsinyt poistajaa mutta ei ole löytynyt. Voisiko joku poistaa? t. munsalan kansallispuku

Vierailija
257/801 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsalan soutajien kansallispuku oli suomen armeijan palveluspuku. Se päällä hemmot soutelivat yönhämärässä ruossiin.

Vierailija
258/801 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vuorelma.net/tuotteet.html?id=25/27

Tuolta voit tilata valmiin munsalan kansallispuvun. Hinta n. 1500 euroa. AP taisi olla valmis maksamaan kankaat+100 e :D

Vierailija
259/801 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voisi nyt todella auttaa minua ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun,olisi mukava jos tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä.

Voisiko joku auttaa ja tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Vierailija
260/801 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki minulla olisi munsalan kansallispuku. etsin jotain joka haluaisi ostaa munsalan kansallispuvun. mieluiten helsingistä tai vantaalta. kyseessä siis munsalan kansallispuku. tarjouksia? jos joku tarvitsee munsalan kansallispuvun minulla on olen etsinyt netistä joka paikasta mutta en löydä oikeaa kokoa. haluaako joku ostaa munsala kansallispuvun? tanssin