neljät häät
Kommentit (68)
Se vaan ei ollut mikään häätanssi, ei kaikki tanssi ole häätansseja/valsseja
Häävalssi oli erikeseen ;)
31-vuotiaalla viisi lasta? Ei se kovin välkyltä vaikuttanutkaan. Nyt ois korkea aika laittaa piuhat poikki. Afrikkalaisilta häiltä olisi odottanut vähän enemmän kuin jalismatsin katselua.. Hohhoijaa... Sulhanen oli just sen oloinen, että huh, piti naida tuollainen sotanorsu, mutta saanpahan kansalaiuuden!
Tuossa aiemmin kun epäiltiin että tää Katja ois ollut jossain deittiohjelmassa, missä välissä se ois ehtinyt? ;-) Olikohan ne kaikki lapset ton saman jampan kanssa, oletettavasti ei... Ja sit ne kommentit "elämäni kamalin kokemus" jolla viittas varmaan siihen ett hui kamalaa, musta mies haki tanssimaan, voiko juntimpaa olla? No, persu mikä persu...
Niiltä nigerialaishäiltä odotti tosiaan enemmän, jos morsio ois ollut sellanen oikeesti räväkkä eikä tuollainen wanna-be-räväkkä niin ois olleet varmaan mainiot karkelot, tosin sulho ei kyll näyttänyt kauheen innostuneelta, no en kyll ihmettele miksi, sinänsä... Huhhuh, olinpas ilkee.
Hyvin näkee, minkälaiset ihmiset ja ihmistyypit tähän ohjelmaan ovat hakeneet levittelemään omia häitään ILMAISEKSI julkisuudessa. Tai, voittaahan se ekaksi tullut pari "unelmiensa häämatkan", mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.
Lähihoitaja, lähihoitaja, sairaanhoitaja ja opiskelija (ilmeisesti jotakin maksimissaan amis-alaa). Käytös on ala-arvoista ja kommentit, vaikka ne aivan varmasti on leikattu näyttämään pahemmilta kuin ne onkaan, olivat suorastaan törkeitä.
37-vuotias, sairaalloisen lihava "ghanalaisen morsian" vaikutti rakastuneemmalta kuin selvästi välinpitämätön nuorikkonsa, vaikka ilmeisesti morsian oli menossa naimisiin jo neljättä (!) kertaa. Eipä ihme ettei vieraita vaivautunut kovinkaan montaa paikalle, eivät varmaan ota enää tosissaan tämän naisen avioitumishankkeita. Tyhjinähän suurin osa valmiiksi katetuista paikoista näytti olevan. Ovatkohan edes enää yhdessä? Vai mitkä lienevät kansalaisuuden vaatimukset?
Vaasalainen, matkan lopulta niukin naukin voittanut morsian oli kuitenkin mielestäni se TÖRKEIN! Kehtasi arvostella ja haukkua esim. muiden hääpukuja ja sitten muija itse oli vetäissyt päälleen vuokrapuku-katalogin vuokratuimman puvun, joka kaikessa tylsyydessään oli täysin persoonaton, mauton ja hajuton. Milläköhän lihaksilla hän oli muiden asuja arvostelemassa?
Kovasti olivat myös ruokia arvostelemassa, vaikka käytännössä kolmissa häissä (poislukien ne epämääräiset ghanalaiset tarjoilut) oli tismalleen samasta puusta veistetyt tarjoilut. Pullukan mielestä ekojen häiden kakkukin maistui (suora lainaus) p**kalta, joka on aikamoinen loukkaus kakun tekijää ja häiden järjestäjiä kohtaan.
paras oli voittajan nuiva "riemu". "En kyllä tajua, miks me voitettiin. Kai me nyt sit Meksikoon lähdetään" :D
Toivottavasti jatkossa on vähän tasokkaampiakin morsiamia. Vai onko ohjelman tarkoitus vain ilkeillä? Satuhäitä on kyllä ikävä.
Jännä, että joku vetää tähänkin tuon ammattivalinnan. Tavallisia ihmisiä tavallisine häineen.
Toivottavasti joku meistä lähäreistä pesee sitten joskus vanhana sunkin pyllyn, ettei tarvi paskat vaipoissa olla koko päivää.. =D
Mutta muutoin noista häistä.. Olen kesällä kaasona siskoni häissä, ja kyllä noita katsoessa iskee ahdistus. Mielestäni kaikkien häät näytti ihan kivoilta. Koskaanhan ei voi kaikkia miellyttää. Mariseekohan vieraat siellä siskoni häissäkin noin, apua..
Kaikki parit näyttivät rakastuneilta, paitsi juuri tämä Niina ulkomaalaisen miehensä kanssa. Siihen minäkin kiinnitin huomiota.
MINKÄLAINEN tarjoilun pitäisi olla jotta tyydyttäsi ????? Minun mielestä kaikissa paitsi mamuhäissä ruaat näyttivät hyvältä.
Mutta kait niitä on pakko haukkua ja antaa huonot pisteet jotta saa itse matkan ?
Minulle ei jäänyt mieleen kuin ne kansainväliset häät, joista olisin odottanut paljon enemmän jo morsmaikunkin sanojen perusteella. Häät muistutti lähinnä joitain illanistujaisia kaveriporukalla. Ja sitten ne missä se morsian oli ihan humalassa.
Kummaa nipottamista ruuasta, jos ei syö kalaa niin sitten ruuat oli ihan peestä ja kakkukin liian perinteistä.
MINKÄLAINEN tarjoilun pitäisi olla jotta tyydyttäsi ????? Minun mielestä kaikissa paitsi mamuhäissä ruaat näyttivät hyvältä.
Mutta kait niitä on pakko haukkua ja antaa huonot pisteet jotta saa itse matkan ?
"ghanalaisen morsian" vaikutti rakastuneemmalta kuin selvästi välinpitämätön nuorikkonsa
Nuorikko on sama kuin vastavihitty VAIMO, se ei siis viittaa miespuoliseen henkilöön. Tässä rekisteröityjen parisuhteiden maassa tuo lause antaa ymmärtää, että kyseessä on kahden naisen liitto.
että Niina on "tuonut" aikaisemminkin maahan ulkomaisia miehiä ja mennyt naimisiin...
että sellainen tapaus
Jännä, että joku vetää tähänkin tuon ammattivalinnan. Tavallisia ihmisiä tavallisine häineen.
Toivottavasti joku meistä lähäreistä pesee sitten joskus vanhana sunkin pyllyn, ettei tarvi paskat vaipoissa olla koko päivää.. =D
Oman empiirisen havainnointini perusteella olen valitettavasti todennut, että matalakoulutetut lähi- tai läheishoitajina työskentelevät ovat useimmiten kahteen ihmistyyppiin kuuluvia. Ensinnäkin on nämä marttyyrit, usein keski-ikää lähestyvät tai sen ohittaneet mummovaivaiset, jotka kuvittelevat olevansa korvaamattomia työpaikallaan, tyyliin: "ei tuotakaan osaa kukaan muu tehdä niin hyvin kuin minä". Toisen ihmistyypin muodostavat nuoret tai nuoruuteen jämähtäneet, amis-raidoitetuissa hiuskuontaloissa käyskentelevät pubiruusut, jotka naureskelevat selän takana potilaidensa tekosille ja etsivät syitä "pitämättömien sairauslomien" hakemiseen. Näitä kahta ihmistyyppiä yhdistää tarve selän takana puhumiseen ja muiden jatkuvaan arvostelemiseen.
Ehkä sinä sitten olet se poikkeus? Toivottavasti ainakin! Ikävää jos jokainen vaippahousuinen vanhus Suomen kaikissa vanhainkodeissa tai tk:ssa joutuisi kastematomoraalisen juoruilijan armoille, jota kiinnostaa enemmän tulevan viikonlopun biletarjonta tai kahvitauon pakolliset tupakat kuin tekemänsä "arvokas" työ.
Mitä taas eiliseen hääohjelmaan tulee, ihmettelen, miten kukaan kehtaa valittaa toisten ihmisten hyvää hyvyyttään järjestämistä tarjoiluista, jotka kuitenkin on varmasti yritetty saada mahdollisimman maistuviksi ja vieraita miellyttäviksi. Luonnollisesti jaksoista on tahdottu tehdä kohua herättäviä ja näytetyt lausunnot on valittu sitä silmälläpitäen, mutta jotakin rajaa. Selkeästi myös huomaa, että moni pelaa tarkoituksella antamalla muille surkeita pisteitä ja keksimällä kaikkea epäoleellista valittamista. Vaasalainen morsian ei olisi mielestäni ansainnut voittoa.
jakso ja tuntui että kolmet häistä olivat toistensa kopiot.
Ruoka-asiaa mietin kun valitettiin vähäistä suolaa jne. Eikö ne ruuat kuitenkin tehdä niin että jokainen vieras(myös lapset) syövät niitä. Meilläkin minä käytän ihan liikaa suolaa, mies voisi syödä ruokansa ilman suurempia mausteita. Sama homma että joku tunkee joka ruokaan chiliä ja sitten sen perustellaan aina valittaa joka ruokaa pahaksi koska siinä ei ole chiliä.
Itse olen kala-allergikko ja en koskaan kehtaa valittaa jos kalaa on paljon, se on kuitenkin suht suosittua.
Viimeisen morsiamen hääpuku oli myös pettymys. Jotenkin odotin häneltä niin paljon. Omaksi suosikiksi nousi sen ensimmäisen morsiamen puku.
Ylipäänsä surkea jakso ja todella ärsyttävää tekstiä tuli morsiamilta.
Niin ja olisin minäkin suuttunut siitä ihmeen laulamisjutusta niissä viimeisissä häissä! Sulhokin sanoi ettei morsio varmana tule tykkäämään.
Vetää ehkä jopa vertoja ekan jakson morsiammelle jonka mielestä syksyiset lehdet on roskaisen näköistä! AAhhahhahahahhahahaha..
Annalla oli nätein puku, olisivat ansaitseet sen matkan. Muutenkin vaikutti järkevimmältä, rajotti vähän sanomisiaan eikä ollut tahallaan ilkeä, kuten nämä muut "wanna-be-smart&cool".
"ghanalaisen morsian" vaikutti rakastuneemmalta kuin selvästi välinpitämätön nuorikkonsa
Nuorikko on sama kuin vastavihitty VAIMO, se ei siis viittaa miespuoliseen henkilöön. Tässä rekisteröityjen parisuhteiden maassa tuo lause antaa ymmärtää, että kyseessä on kahden naisen liitto.
Nuorikko tässä yhteydessä oli ironinen viittaus sulhon alhaiseen ikään. Nuorikkohan tarkoittaa mainitsemasi nuoren vaimon lisäksi myös nuorehkoa lintua, joka on jo ohittanut poikasvaiheen, mutta ei kuitenkaan ole vielä aikuinen. Ja tämän sanon kirjallisuuden maisterina.
tuossa ohjelmassa eniten se juontajan ääni. Mukahauskaa rautalangasta vääntämistä. Yok!
PAkkohan niiden on haukkua toisiaan, jotta ilkeävät antaa toisille mahdollisimman pienet pisteet. Se morsiohan tuon voittaisi, joka antaisi kaikille muille yhden pisteen joka osiosta...
kesähäät-ohjelmassa oli joskus v95....
kun se Niina oli alussa varma voitostaan ja sitten sai huonommat pisteet. Suureen ääneen arvosteli myös toisen morsiamen humaltumista ja itse oli humalassa jo ennen seremoniaa. Ihmettelin myös Niinan häiden pientä osallistuja määrää, ei siellä tainnut olla muita valkoisia kuin vierasmorsiot? Silmiinpistävä oli myös Marican hääasu, sillä perusteella että haukkui muiden hääasuja ja itsellään oli ihan samanlainen.
kun se Niina oli alussa varma voitostaan ja sitten sai huonommat pisteet. Suureen ääneen arvosteli myös toisen morsiamen humaltumista ja itse oli humalassa jo ennen seremoniaa. Ihmettelin myös Niinan häiden pientä osallistuja määrää, ei siellä tainnut olla muita valkoisia kuin vierasmorsiot? Silmiinpistävä oli myös Marican hääasu, sillä perusteella että haukkui muiden hääasuja ja itsellään oli ihan samanlainen.
haukkui toki, että kehtasi antaa alhaiset pisteet. Kuten sille melkein samanlaiselle mekolle vain 3p.
Jotenkin ideana tympeä koko ohjelma. Just toi kyräily ja vikojen keksimällä keksiminen. Pakko etsiä jotakin negatiivista sanomista että pääsee perustelemaan antamiaan huonoja pisteitä ja varmistelemaan omaa voittoaan.
Jos pisteytys olisikin reilu, puolueeton tai edes vähän sinnepäin, ohjelmaa olisi miellyttävämpi katsoa.
Esimerkkinä just se viimeviikkoinen morsian, joka arvosteli sitä, miten sotkuista kirkon pihassa oli, kun läheisestä puusta oli tippunut syksyisiä lehtiä kävelytien varrelle.... Haloo! Paljonpa morsiuspari voi moiseen vaikuttaa..
et toi suomi-afrikka pariskunta oli niin klisee. :D Lihava pubiruusu ja nuoremman näköinen sulho, jota ei morsian näyttänyt kiinnostavan... Ois ny jonkun näyttävän pariskunnan valinnut, vai onko niitä?