haluatko kysyä jotain maksulliselta naiselta?
Kommentit (83)
ettei mitään perversioita. Suuseksiä, naintia, hyväilyä. Ei kummempaa.
No en tiedä miten kukin naapureitaan seuraa, mutta en itse kyllä kiinnittäisi huomiota tälläiseen miesmäärään.
suurin osa halukkaista asiakkaista ihan normaaleja. Useimmat naimisissa, kuten sanoinkin. Joitain ihan ok-sinkkujakin. Kotona ei saa riittävästi, tai muuten vaan vetoa vieraisiin, tai kokee vaivattomammaksi tavaksi. Moni sanoo että kiva lähteä ravintolaan, ei tarvi hädissään vongata eikä tule mitään selvittelyjä jälkikäteen.
tiedän tietenkin, että riskejä on. ne koitan minimoida parhaani mukaan.
en tunne muita huoria, joten en tiedä heidän kokemuksistaan. saattaa olla että kohteluuni vaikuttaa se, että juttelen jne. eli tulen ihan inhimilliseksi ihmiseksi, en ole kasvoton kohde.
taitaa olla naisten itseleen lohduttelua, että huoriin vaan puretaan paineet ja kohdellaan miten sattuu. omasta kokemuksestani näin ei kuitenkaan ole. ja valitettavasti miesten mielikuvitus on rajaton, kun pettämisajankohtaa etsitään. eli en kyllä tiedä, miten itse enää luottaisin?
kerroin jo aiemmin, että lapseni eivät asu enää kotona. olen 39v.
ettei mitään perversioita. Suuseksiä, naintia, hyväilyä. Ei kummempaa.
sitomisleikit mielestäsi perversioita?
sitomisleikit perversioita.. tavallaan skaalasin tähän kaiken. sidotuksi tuleminen olisi mielestäni riskialtista, eikä kyllä kukaan ole ehdottanutkaan.
päädyit ekan kerran ottamaan rahaa seksistä, oliko se suunniteltua? Ällöttääkö sinua ne miehet, vai onko se ihan reilua kun molemmat hyötyvät? Haluaisitko vielä löytää rakkauden ja lopettaa nuo hommat?
olit velkaa ja kuinka pieni päivätyösi bruttopalkka on, että päädyit prostituoiduksi?
ja palailen myöhemmin..
harkitsin asiaa pitkään kyllä.. minulla ei kuitenkaan yksinkertaisesti ole taloudellisesti vaihtoehtoa, enkä jaksa siitä asiasta väitellä.
ensimmäisten kertojen jälkeen olin kuin elävä ruumis, ja todellakin vihasin ja inhosin asiakkaitani.
nykyään helpompaa, tavallaan suljen itseni tilanteesta pois ja unohdan kun ovi sulkeutuu.
rakkaus on minulle vaikeaa.. olen kaunis ja vientiä kyllä olisi. ihmissuhteissa kuitenkin tullut turpaan vähän liikaa.
nyt täytyy kyllä sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt miten asiallisena ketju on ainakin tähän asti pysynyt!
yhdelle kysyjälle: minulla on ihan kohtuuhyvä palkka, velkaa on paljon.
Miten (siis jos poistat) saat karvoituksen pysymään siistinä tai poissa? Siis ne keinot kiinnostaa.
sheivaan lähes päivittäin (höylässä kannattaa panostaa laatuun)
sisäänkasvaneita karvoja nypin pinseteillä, ja bepanthenia päälle että iho rauhoittuu
Ja jos olet, mikset ole soittanut?
Ei tyhmä ole se, joka pyytää. Tyhmä on se, joka maksaa. Jos nainen vapaaehtoisesti tekee rahaa ruumiillaan, se on hänen asiansa ja hyväksyttävää.
Ne ASIAKKAAT ovat huorintekijöitä ja pettäjiä. Heitä voi paheksua, jos jotakuta paheksuttava on.
eli jättävät kaikki pakolliset kulut maksamatta, siinä yksi syy halveksuntaan. Vai pidätkö sinä veronkiertäjiä ihan ok-tyyppeinä?
Kiinnostuin. Vaikutat kivalta ns. naapurin tytöltä :-)
eli jättävät kaikki pakolliset kulut maksamatta, siinä yksi syy halveksuntaan. Vai pidätkö sinä veronkiertäjiä ihan ok-tyyppeinä?
pidän veronkiertäjiä ihan fiksuina tyyppeinä.
Ei huvita kustantaa rakkaan arvojohtajamme 500 000 euron yksityiskoneen vuokria ym. jos sen voi välttää.
Munkin mies on ennen käyttänyt maksullisia. On hyvin järkevästi ajatteleva insinööri. Ja koki sen tavan nopeimmaksi ja helpoimmaksi saada tarpeet tyydytetyksi.