Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluatko kysyä jotain maksulliselta naiselta?

Vierailija
05.05.2011 |

:)

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on ennen käyttänyt maksullisia. On hyvin järkevästi ajatteleva insinööri. Ja koki sen tavan nopeimmaksi ja helpoimmaksi saada tarpeet tyydytetyksi.

Vierailija
42/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mitään perversioita. Suuseksiä, naintia, hyväilyä. Ei kummempaa.

No en tiedä miten kukin naapureitaan seuraa, mutta en itse kyllä kiinnittäisi huomiota tälläiseen miesmäärään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa halukkaista asiakkaista ihan normaaleja. Useimmat naimisissa, kuten sanoinkin. Joitain ihan ok-sinkkujakin. Kotona ei saa riittävästi, tai muuten vaan vetoa vieraisiin, tai kokee vaivattomammaksi tavaksi. Moni sanoo että kiva lähteä ravintolaan, ei tarvi hädissään vongata eikä tule mitään selvittelyjä jälkikäteen.

Vierailija
44/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tietenkin, että riskejä on. ne koitan minimoida parhaani mukaan.

en tunne muita huoria, joten en tiedä heidän kokemuksistaan. saattaa olla että kohteluuni vaikuttaa se, että juttelen jne. eli tulen ihan inhimilliseksi ihmiseksi, en ole kasvoton kohde.

taitaa olla naisten itseleen lohduttelua, että huoriin vaan puretaan paineet ja kohdellaan miten sattuu. omasta kokemuksestani näin ei kuitenkaan ole. ja valitettavasti miesten mielikuvitus on rajaton, kun pettämisajankohtaa etsitään. eli en kyllä tiedä, miten itse enää luottaisin?

Vierailija
45/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin jo aiemmin, että lapseni eivät asu enää kotona. olen 39v.

Vierailija
46/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksessä

ap

Vierailija
47/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mitään perversioita. Suuseksiä, naintia, hyväilyä. Ei kummempaa.

sitomisleikit mielestäsi perversioita?

Vierailija
48/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitomisleikit perversioita.. tavallaan skaalasin tähän kaiken. sidotuksi tuleminen olisi mielestäni riskialtista, eikä kyllä kukaan ole ehdottanutkaan.

Vierailija
49/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päädyit ekan kerran ottamaan rahaa seksistä, oliko se suunniteltua? Ällöttääkö sinua ne miehet, vai onko se ihan reilua kun molemmat hyötyvät? Haluaisitko vielä löytää rakkauden ja lopettaa nuo hommat?

Vierailija
50/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olit velkaa ja kuinka pieni päivätyösi bruttopalkka on, että päädyit prostituoiduksi?

Vierailija
51/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palailen myöhemmin..

harkitsin asiaa pitkään kyllä.. minulla ei kuitenkaan yksinkertaisesti ole taloudellisesti vaihtoehtoa, enkä jaksa siitä asiasta väitellä.

ensimmäisten kertojen jälkeen olin kuin elävä ruumis, ja todellakin vihasin ja inhosin asiakkaitani.

nykyään helpompaa, tavallaan suljen itseni tilanteesta pois ja unohdan kun ovi sulkeutuu.

rakkaus on minulle vaikeaa.. olen kaunis ja vientiä kyllä olisi. ihmissuhteissa kuitenkin tullut turpaan vähän liikaa.

Vierailija
52/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt täytyy kyllä sanoa, että olen positiivisesti yllättynyt miten asiallisena ketju on ainakin tähän asti pysynyt!

yhdelle kysyjälle: minulla on ihan kohtuuhyvä palkka, velkaa on paljon.

Vierailija
53/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten (siis jos poistat) saat karvoituksen pysymään siistinä tai poissa? Siis ne keinot kiinnostaa.

Vierailija
54/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sheivaan lähes päivittäin (höylässä kannattaa panostaa laatuun)

sisäänkasvaneita karvoja nypin pinseteillä, ja bepanthenia päälle että iho rauhoittuu

Vierailija
55/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olet, mikset ole soittanut?

Vierailija
56/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole siskosi :)

Vierailija
57/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyhmä ole se, joka pyytää. Tyhmä on se, joka maksaa. Jos nainen vapaaehtoisesti tekee rahaa ruumiillaan, se on hänen asiansa ja hyväksyttävää.

Ne ASIAKKAAT ovat huorintekijöitä ja pettäjiä. Heitä voi paheksua, jos jotakuta paheksuttava on.

Vierailija
58/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jättävät kaikki pakolliset kulut maksamatta, siinä yksi syy halveksuntaan. Vai pidätkö sinä veronkiertäjiä ihan ok-tyyppeinä?

Vierailija
59/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin. Vaikutat kivalta ns. naapurin tytöltä :-)

Vierailija
60/83 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jättävät kaikki pakolliset kulut maksamatta, siinä yksi syy halveksuntaan. Vai pidätkö sinä veronkiertäjiä ihan ok-tyyppeinä?

pidän veronkiertäjiä ihan fiksuina tyyppeinä.

Ei huvita kustantaa rakkaan arvojohtajamme 500 000 euron yksityiskoneen vuokria ym. jos sen voi välttää.