haluatko kysyä jotain maksulliselta naiselta?
Kommentit (83)
jos et maksa veroja, olet osa harmaata taloutta, eikä sen rikollisuutta poista se, että presidentti matkustaa kalliisti. Olet rikollinen.
tämä huoratyttö joka veroista "selitteli"
ap
ps. kyllä mä aika paljon verojakin maksan
ja voihan siihen psykopaattiin muutenkin törmätä. esim avioliitossa. kokemusta on
ap
ja olen myöskin kaunis kasvoiltani. En nyt ehkä ihan tosissani ole koskaan ajatellut huoraksi ryhtymistä, vaikka mielessä se on joskus käynytkin (talousvaikeuksia minullakin). MUTTA mm. yhteen asiaan (on niitä muitakin) ajatus on aina tyssännyt: luulisi että asiakkaat ovat hyvinkin laatutietoisia ja haluavat nuorta, timmiä lihaa. Ja itsellä kun noita muotoja on siunaantunut aika lailla. Eli siis runsaammallekin naiselle todella riittää asiakkaita?
(vaikka täällä se toki tyrmätään ;D) miehet rakastavat vartaloani. ja kyllä, on ollut jotenkin yllättävää minullekkin. enkä sitten tiedä, miten kiloni ovat sijoittuneet ja miten koostuvat, mutta useampi on on sanonut minut tavattuaan (kerron että olen vähän pyöreä) että ihan normaalipainoinen olet, jonkun mielestä jopa hoikka?
luulisin että paljon vaikuttaa se, miten suhtautuu itse itseensä. olen mielestäni kaunis, myös vartaloltani. talven aikana on paino noussut ja voisi vähän tiputtaakkin, mutta en siitä stressaa enkä valittele "voi kun olen ja pitäisi.."
toki kiloni ovat naisellisesti paikoillaan, ja katseita kerään baarireissuilla yhtä lailla. en oikeasti enää edes haluaisi olla laiha :) olen sinut itseni kanssa
Saatko kiihoitusta ja orgasmeja "työssä"? Entä kostumisongelma, vai onko? Miten treenaat rakkauslihaksia?
joidenkin kanssa saan, harvemmin.
rakkauslihaksissa ei treenattavaa, timmit on
Muutamia kysymyksiä, joihin toivottavasti jaksat vastata.
-Minkälaisen ohjelman mukaan palvelutapahtumasi tyypillisesti etenee? Onko vakioasiakkaiden ja kertakävijöiden välillä merkittäviä eroja ohjelman suhteen?
- Mitä sinun yleensä toivotaan tekevän? Opitko vakkareiden tarpeet ja toimit aina kyseisen asiakkaalle räätälöidysti?
- Vaikka totesit, että "paskaahan tämä on", niin onko sinulla ollut hyviä kokemuksia, jolloin olet ollut uravalintaasi tyytyväinen ja onnellinen siitä?
- Voitko suositella prostituoidun uraa vaikkapa väliaikaiseksi toimeentuloksi muille?
- Miten suhtautuisit, jos kuulisit opiskelevien lastesi tienaavan lisätuloja prostituoituna?
- Minkälaisen käsityksen olet nyt ammattilaisena toimimiessa saanut ihmisten - ja erityisesti suomalaisten miesten - seksuaalisuudesta?
- Onko tämä sivutyösi vaikuttanut omaan seksuaalisuutesi ja voitko nauttia seksistä samalla tavoin kuin aiemmin vapaa-ajallasi?
Kerroit palvelevasi vain miehiä, mutta voisitko kuitenkin harkita osallistuvasi kolmantena osapuolena asiakaspariskunnan kanssa seksisessioon?
Vai onko naisen läsnäolo sinulle ehdoton ei?
Mikäli ei, niin voisitko harkita tällaisessa tilanteessa sekä hyväileväsi ja tyydyttäväsi myös naista? Missä menisi rajasi naisen kanssa?
Lämpimin kevätterveisin,
en voisi harkita naisen läsnäoloa.
aika sellaisen "normaali"kaavan mukaan edetään, huilataan vierekkäin, hyväillään, mahdollisesti suuseksiä, yhdyntä ja taas makaillaan.
no tällä hetkellä on yksi syy olla tyytyväinen uravalintaan.. asiakkaan kanssa molemmin puolin tunteet heräilemässä. hymyilyttää :) ja rahallisesti pärjäilen paremmin, kaupassakin voi käydä.
olisin järkyttynyt jos kuulisin lasteni toimivan näin. he ovat lapsiani. auttaisin enemmän rahallisesti (eli huoraisin itse enemmän) ja pyytäisin lopettamaan. en kertoisi myöskään omille vanhemmilleni.
opin vakkareiden tarpeet kyllä, ja toimin sen mukaan.
olen seksuaalisesti luonnostani hyvin aktiivinen, tämä vaikuttanut niin että vähemmän kaipaan seksiä vapaa-ajalla ja enemmän turvallista kainaloa. ja ymmärrän miten paljon ihan oikeasti suhteissa petetään, ja kaikissa mahdollisissa tilanteissa. eli kyynisempi kai tavallaan?
yllätyksiä ei ole miesten seksuaalisuudessa juurikaan tullut, aika samanlaiset perustarpeet.
en varsinaisesti suosittele tätä.
miksi nainen ei käy asiakkaaksi? jos nainen haluaisi suuseksiä, eikä mitään muuta, etkö suostu antamaan?
miksi ja miksi..? no en halua sellaista tehdä. siksi.
Annat suuseksiä, mutta saavatko miehet nuolla sinun pilluasi? Suojaudutko tällöin millään tavoin SP-taudeilta?
Entäpä sinun hyväileminen? Saavatko miehet sormettaa sinua haluamallaan tavalla tai jopa fistata?
Ja anuksen hyväily? Teetkö sitä asiakkaillesi ja saavatko he hyväillä sinun anustasi. Peppuun yhtyminenenhän oli kuitenkin poissa listoilta. Miten olet toiminut, jos joku on pyrkinyt b-rapun puolelle?
siirryttäessä yhdyntään? Oletko koskaan joutunut käymään raskaustestissä hajonneen kortsun takia.
Tärkein kysymys: Miten usein käyt sukupuolitautitesteissä? Onko sinulla/onko ollut sp-tautia?
Mistä miten? Onko sinulla jotain mainoksia? Valikoitko lainkaan asiakkaitasi?
asiakkaita löytyy todella helposti. Netin kautta.
Tuli myöhässä kotiin, ja oli niin tyytyväinen. Olen raskaana ja sairaana, ja mies puhui että ei häntä haittaa odottaa kunnes paranen ja pystyn taas.
Löydätkö helposti asiakkaita?
Paljonko tienaat netto päivässä/kuussa?
Siis mä en sua halveksu enkä arvostele, mulla tuli ekana mieleen, että et sä jutustelun perusteella pysty mitään psykopaatteja rajaan pois. Psykopaatithan voivat olla mitä miellyttävimpiä ihmisiä ulospäin!
Tosin joo, Suomessa ei ole varmaan montaakaan maksullisen naisen murhaa, mulle tulee tämä Danuta Kankaanpää vai mikä oli, mieleen.