Trampoliinit on ehkä idiooteinta ikinä.
Lapset näyttää vähä-älyisiltä pomppiessaan siinä tuntitolkulla. Onpa tosi kehittävää. Tietty siinähän ne sitten on silmien alla häkissä kun jotkut apinat. Ei tartte sen enempää vahtia vaan voi itse ottaa sidukkaa terassilla. Mammat kilpavarustelee pihojaan ja sitten niitä raijataan kaatikselle muutaman vuoden päästä, samaan kasaan crocsien ja potkulautojen kanssa.
Kommentit (32)
hölmön näköstä on lenkkeily tuolla tienvarsilla.. vai lenkkeiletkö edes! ja miksi sitä tehdään? siksi et saa liikuntaa ja raitista ilmaa. Siksi meillä on tramppa koko perheen käytössä et päästään yhessä liikkumaan ja kuluttamaan aikaa pihalla. Ja pojat nauttii suunnattomasti kun saa purkaa energiaa!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2011 klo 13:19"]Meillä ainakin muksut kattoo sisällä telkkua ja DVD:tä, koska se yksinkertaisesti näyttää niin hölmöltä, jos ne pomppis trampalla.
Kun lapset ovat turvallisesti siinä sohvalla, mä voin siivota ja puunata samalla light-limua hörppien. Teetkö säkin ap niin? Jos teet, niin alatko mun FB-kamux?
[/quote]
No sul onki tommoset nörttikakarat 24/7 ruudun ääressä
ei av-mamma voi hyppiä trampalla sillä hänen pimpulilihaksensa pettävät ja pissat valuvat housuun.
Kokeilepa itse joskus niin näet miten se kohottaa kuntoa. Mun lapseni harrastaa tramppavoimistelua úrheiluseurassa ja on hemmetin timmissä kunnossa sekä erittäin notkea...toisin kuin tuollainen sohvaperuna kuten ap.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2011 klo 13:21"]se oma pikku talttahammas putoaa trampalta ja katkaisee kätensä tai saa aivotärähdyksen, niin itketään ja kiljutaan palstalla, että KUKA TÄSTÄ ON VASTUUSSA???
Miksiköhän muuten päiväkodeissa ei ole trampoliineja, jos ne kerta on noin käteviä ja liikunnallisuutta edistäviä?
[/quote]
Eka syy:ei oo yksinkertaisesti massia
Toka syy:ne 1-4 vuotiaat ei ees pääse trampalle yksin niin miten ne sit pomppii meinaa
Ap hyvä et taida ymmärtää ollenkaan miten liikunnallisesti kehittävää on trampoliivoimistelu joten sun ei kannata avautua siitä mistä et tiedä.
Taas sama vinkuna alkaa eli lapsi ei saisi näkyä eikä kuulua ja samalla valitetaan miten pullamössölapset eivät harrasta eivätkä liiku ja lihovat...mun lapset saavat ihan rauhassa pomppia koko kesän aamusta iltaan ja jos se naapuria häiritsee niin laittaa verhot kiinni ja tulpat korviin.
No älä sitten taukki osta trampoliinia.
Kaikeasta sitä pitääkin vajaiden ulista.
mutta sellasta se kuule on; tasan ei käy onnen lahjat.