Millä tavalla ISOT RINNAT RAJOITTAA ELÄMÄÄSI/PUKEUTUMISTA?
Kommentit (49)
Aika kaapua välillä tulee heitettyä päälle jos on lihomiskausi käynnissä.Alaosa vartalon pidän kuosissa,ihra kerääntyy VATSAAN,LANTEILLE,ALLEIHIN JA RINTOIHIN.
Vien häntä välillä yksin lääkäriin ym.Saan sitten läpsiä sormille.
en tykkää juosta, kun hölskyvät, vaikka olisi hyvät urheilurintsikat. Rintsikat ostettava aina erikoisliikkeistä (kalliita). En pidä rintojen takia tiukkoja toppeja tai paitoja. Paidat istuvat usein huonosti, rintojen kohdalta sopiva, niin muualta teltta.
en tykkää juosta, kun hölskyvät, vaikka olisi hyvät urheilurintsikat. Rintsikat ostettava aina erikoisliikkeistä (kalliita). En pidä rintojen takia tiukkoja toppeja tai paitoja. Paidat istuvat usein huonosti, rintojen kohdalta sopiva, niin muualta teltta.
kun pompahtaa leukaan kiinni.Ja multa on se polvikin leikattu!
kun pompahtaa leukaan kiinni.Ja multa on se polvikin leikattu!
jolloin tissit korostuu ja miehhet kommentoi tissejä
lähiaikoina olen huomannut, että kun sohvalla on puolimakaavassa/istuvassa asennossa ja juo sellaisesta korkeasta muovimukista, niin ei meinaa onnistua, kun tissit on tiellä :)
Tekee hoikastakin tukevan jollei pukeudu vartalonmyötäisiin jolloin tissit korostuu ja miehhet kommentoi tissejä
Pakko valita haluaako näyttää läskiltä vai povipommibimbolta. Nuorempana valitsin läski-lookin, nykyisin näytän povipommibimbolta.
tai no, en tietysti voi pukeutua liian pieniin vaatteisiin. Töissä ei ole ehdoteltu mitään.
Vaatteet ei istu tai ovat liian lyhyitä kun ensin paidan pitää lähteä vaakatasoon kiertääkseen apupöydän:D sitten huomaakin että on napapaita päällä..
Lisäksi hartiat särkee, selkä myös.
Lisäksi tekee lihavan näköiseksi ja hankalaksi hallita painoa kun liikuntamuotoja on tasan uinti. Eikä uikkareitakaan myydä isorintaisille. Siinä teille muutama ongelma.
Aion pienentää rintani kun saan vielä mieheltäni suostumuksen;)
85I
Mulle ei ole kukaan koskaan ehdotellut mitään sopimatonta eikä käpälöinyt. Mulla on sentään ollut melkoiset tissit jo nuorena,ja tuntuvat kasvavan vieläkin.
Mistä luulette johtuvan, vaikka olen aika paljon miesvaltaisissa töissä ollut?
Ulkomuoto ei ole suojannut, mutta ilmeisesti salaisuus on suloinen luonteeni.
Vaatteet ovat kyllä todellinen ongelma. Ei mulla oikeastaan tissit vielä liian suuret ole, mutta vaatekauppojen ja varsinkin liiviliikkeiden valikoimat ovat auttamattoman pienet.
vaatteiden, urheilun, töytimisen yms. osalta. Mutta käpelöity ei ole, tietävät luonteeni kyllä, että saisivat tiukasti näpeilleen tai potkaisen munille vähintään.
Tosi ärsyttävää,kun löytääjonkun kivan paitapuseron, niin ne ei ikinä mahdu tissien kohdalta kiinni. ellei monta kokoa isomman paidan,jota joutuu saumoista kursimaan kotona.
Tosi ärsyttävää,kun löytääjonkun kivan paitapuseron, niin ne ei ikinä mahdu tissien kohdalta kiinni. ellei monta kokoa isomman paidan,jota joutuu saumoista kursimaan kotona.
ONKO sulle ehdoteltu tuhmia töissä?
Ei ole, kas kun ei ole rintoja! Hahahahahahhahaha...
monia samanlaisia eri väreissä.Mä teen näin.
Esim, muuten menis 38 jakut yms, mutta tissien takia pitää olla jopa 46 koko ja sitten on muualta löysää.
Nukkuminen on hankalaa, tissit tiellä, vaihtelen asentoa liian usein ja heräilen, nukun levottomasti.
Ehdotellaan jatkuvasti, töissäkin. Ei ole kiva.
Kuppikoko? Itsellä 85E ja isot on, mutta ei mitkään megalomaanisen isot. Kukaan ei kommentoi,m utta asiakaspalveluammatissa olevana huomann joskus vaikeuksia saada miespuolisiin asiakkaisiin katsekontaktia, kun katse on rinnoissa. Ja ne vaatteet...T-paidat todella vaikeat, kun jos haluaa istuvan, niin näyttää rivolta, kun tissit venyttää kangaasta. Muutenkin paidat tosiaan vaikeat eli kun löydän ostan aina yleensä pari sitä samaa...
Ottaa kiinni kapeissa ovissa jos menen sivuittain,koskevat ihmisiin jopa töissä,joudun pyytelee asiakkailta anteeksi,ettei luule mua lesboksi joka lähentelee heitä rinnoillaan.