Lemppari ysärihitit ?
Haddaway - What is love
Akcent - Kylie
No siinä ehkä pari sellasta suosikkia joita jaksaa kyllä kuunnella. :D
Ja tietääkö joku mikä on se biisi, aika vanha myös, siinä on se nainen, laulaa jotain sexy sexy sexy lady lady lady tms, en koskaan muista nimeä, en biisin enkä esittäjän enkä sanoja enempää nyt !
Kommentit (9)
Modern Talkingilta (jonka kappale taitaa olla tuo etsimäsikin), Haddaway, DR Alban jne.
Alexia, Princessa, Daze, Corona, Cappella, Basic Element, Maxx jne..lista on loputon.
Tuo biisi, jota etsit, saattaisi olla tää
helpompi sanoa muutama bändi/artisti jotka kolahti
Nirvana
Garbage
Guns N'Roses
Kingston Wall
Don Huonot
Rage Against The Machine
Pearl Jam
Radiohead
Alice in Chains
Mun musamaku taitaa erota 2 ekan vastaajan mausta aika reippaasti :)
R.E.M.
Faith No More
Modern Talkingilta (jonka kappale taitaa olla tuo etsimäsikin), Haddaway, DR Alban jne.
ei ole toi cheri cheri lady.
muistaakseni biisin nimi tai esittäjä alkaa m:llä tai siinä on joku m ja sitten ainakin s:kin on :D aika lyhyt nimi on, ei mun mielestä oo kahta osaa tai ainakaan enempää kummassakaan. no ei kai sillä väliä, ei se oeo mitenkään kovin hyvä biisi mutta silti olis iha jees kuulla se :D
neiti groove, aikakone. movetron romeo ja julia. vakiokamaa discoissa aiemmin mainittujen lisäksi.
helpompi sanoa muutama bändi/artisti jotka kolahti
Nirvana
Garbage
Guns N'Roses
Kingston Wall
Don Huonot
Rage Against The Machine
Pearl Jam
Radiohead
Alice in ChainsMun musamaku taitaa erota 2 ekan vastaajan mausta aika reippaasti :)
R.E.M.
Faith No More
Täällä ap siis. Itse kuuntelen kyllä ihan kaikenlaista, pääasiassa sellaista alternative rockia, indietä ja grungea aikalailla. Joskus post grungea jos on hyvää. Kuuntelen aikalailla ei niin tunnettuja artisteja/bändejä, tollainen valtavirta ja radiomusiikki ei innosta, se kuluuu niin nopeasti. Vanhat kunnon rock yhtyeet on myöskin aivan todella hyviä ! Nirvana, Iron Maiden ja ACDC esim, myöskin Pink Floyd jne.
Välillä haluun tanssia oikeen kunnolla, niin siihen tarvii ihan kunnon musiikkia, sellasta tosi menevää, mielellään hyvä basso ja nopea tahti, niin silloin kuuntelen sellasta vähän 'kevyempää' ja joskus jotku suositus biisitkin on hyviä silloin. Mutta oikeastaan kuuntelen ihan kaikenlaista, laidasta laitaan mitä vaan, mutta en mitään death metalia. :D Ja mun musiikkimaku koostuu tosi paljon sellasesta ei niin maailman suosituimmista esittäjistä. Ihanaa kun löytää jonku hyvän biisin, joka ei oo melkeen yhtään tunnettu, siinä tulee löytämisen ilo ;)))))))
no tiedän mistä mä sen löydän, täytyy vaan joskus käydä katsomassa, ei se kuitenkaan mikään tärkeä juttu ole löytää sitä biisiä :D
mr. president - coco jambo on ihan hirveetä syöpää. korvista vuotaa verta sen jälkee :Ddd
syksyn sävel.. ym.