Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIKUISET 2012

Kommentit (410)

Vierailija
141/410 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis tosiaan oli ja meni, perjantaina sain sen hymynaamankin siihen puikkoon ja voi että se oli hauskaa :D Lauantaina päästiin kun päästiinkin vielä hyödyntelemään. Kaikki mahdollinen siis tehty ja piina jälleen alkakoon. Onneksi seuraavat kaksi viikkoa tulee oleen yhtä hulinaa ja huisketta remontin merkeissä, joten aika varmaan kuluu ihan hyvin ja kokoajan ei tarvi olla tutkiskelemassa olojaan ;)

Eleonooralle suuren suuret pahoittelut!

Vauvahaaveilija myös sai ei niin odotetun vieraan kylään, pöh ja pah! Tsemppiä uuteen yritykseen ja toivotaan tosiaan että kolmas kerta toden sanoo :)

Voi että mua jo jännäilee kuka plussaa ja milloin, se on aina mielenkiintosta odotella niitä uutisia! Voi kunpa mahdollisimman moni sais nyt sen toivotun tuloksen... :)

Vehänalkioöljystä vähäsen... Itse otin käyttöön tähän kiertoon, siis kp 1 lähtien olen ottanut 1 tl/päivä. Tätä ennen olin paljon lukenut kyseisestä aineesta ja tullut vakuuttuneeksi, että on yhtä koittamisen arvoinen siinä missä esim. greippimehu. Vehnänalkioöljy sisältää siis runsaasti e-vitamiinia jonka sanotaan olevan "hedelmällisyysvitamiini". Joten mahdollisesti voi edistää raskautumista... Tiedä häntä sitten :) Sillä sanotaan myös olevan hormooneja tasaava vaikutus ja paljolti tässä toivossa myös itse otin kokeiluun. Tästä kierrosta nyt on tulossa minulla n.33 päivän mittainen, kun edelliset ovat olleet 40 ja 44 päivää. Haluan siis uskoa, että vehnis on tehnyt tehtävänsä. Toinen juttu mikä tässä kierrossa itselläni poikkeaa aikaisemmista on tuo ovislima. On sitä aina ollut, joskin pieniä määriä ja tullut suurinpirtein yhden-kahden päivän aikana. Mutta nyt limaa tuntui tulevan ämpärikaupalla ja melkein viikon :D Huh. Olisko vaikutuksia vehniksestä, sitä on paha mennä sanoon, mutta mahdollisesti. Kokeilkaa ihmeessä, ei siitä ainakaan haittaa ole! Ihon ja hiusten kuntoa sanotaan myös parantavan :) Ja minähän ostin ihan isommasta marketista oman pulloni, joten helposti saatavillakin on. Hakekaa vaikka hakukoneella tietoa ja käykää lukemassa kokemuksia toisella palstalla.

Anju kp 22/33 dpo 2

Vierailija
142/410 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman paremmalla mielellä jo. Lääkärissä en ole käynyt mutta neuvolaan soittelin ja tässä vaiheessa ei kuulemma mitään hätää vielä. Voihan olla että soluissakin on sitten ollut jotain vikaa, tiedä häntä.

Kaksi normaalia raskautta kuitenkin takana niin LUOTAN siihen että se kolmaskin meille vielä suodaan:) Olen siis nyt ollut yhteensä viidesti raskaana. Ensimmäinen normaali raskaus, toinen kohdunulkoinen, kolmas normaali, neljäs ja viides keskenmenoja.

Totesin senkin etten enää testaile ennenkuin menkat on reilusti myöhässä. Tulee se kunnon plussakin jos on tullakseen eikä tarvitse pähkäillä viivojen vahvuutta. Stressiä en meinaa edelleenkään ottaa. En laske kovinkaan kiertopäiviä. Vuoto on jo vähentynyt joten eiköhän se pieni alku ole pian vuotanut jo kokonaan pois :( Hyvä ja huono asia:/

Tsemppiä kovasti kaikille ja plussapuhureita!

Eleanora kp4/28 yk 7 (en ole ihan varma, mutta lokakuussa poistettiin kierukka)

Ja joo, piti kysymäni että mikä tehoaa kohdunlimakalvon paksuuteen? Itsekseni pähkäilin jos siinä olis jotain häiriötä kun ei pikkuset jaksa kyydissä pysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/410 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ketju vehnänalkioöljystä:

http://www.vauva.info/foorumi/index.php?/topic/7308-vehnaenalkiooeljy/

Todella mielenkiintoista tekstiä ja monia vehnisplussia.

Taidan taas hipsiä jääkaapille ottamaan päivän annokseni ;)

OmaNapa: ei mitään oireita.

Aika tuntuu menevän hitaasti, ei millään malttaisi odottaa mahdollista tulevaa testauspäivää.

Tsemppiä kaikille kärvisteleville!

144/410 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se taas meni viikonloppu ja työt taas kutsuu. Oltiin viikonlopulla mun veljen perheen luona kyläilemässä, oli ihana nähdä heitäkin pitkästä aikaa :)

Tänne on tullut paljon tekstiä sitten viime perjantain, oon nyt aivan sekaisin kelle on tapahtunut mitä. :0 Täytyy pikkuisen silmäillä pinoa ensin.

Eleonora: Pahoittelut täältäkin, tuo on niin väärin kun ensin annetaan ja otetaan sitten heti pois :(

itselläni ei ole ollut yhtään keskenmenoa, mutta voin kuvitella sen tuskan. Positiivista on että ainakin tulet raskaaksi :) auttaisikohan siihen se paljon puhuttu greippimehua, en oikein tiedä millä kohdunlimakalvoa voisi vahvistaa.

Vauvahaaveilija: Voi olen niin pahoillani, että vuoto alkoi, jo ajattelin että ehkä saat plussan noiden masutuntemusten takia, no katse kohti uutta kiertoa ja toivotaan että kolmas kerta toden sanoo :)

Maatiainen: kurja tuo oviskipu sulla :( mutta ainakin tiedät koska se tapahtuu, ei tarvi kalliita testejä tehdä. :) Onnea piinailupäiviin!

Marjana: Valkovuotohan lisääntyy raskauden aikana, kuulostaa hyvältä :)

Satin: Näitkös kärsivällisyys palkitaan, onnittelut oviksen bongaamisesta ja hyödyntelystä!!

Alexandra: onnea piinapäiville.. Täälläkin pitäisi jaksaa pestä kaikki ikkunat, ei vaan oikein nappaa

Jamsuliini: itse hoidin esikoista vielä kotona kun kakkonen ilmoitti tulostaan, ei siis kokemusta, mutta kaippa sitä töistäkin lomaa saa jos on tarvetta. :)

Anju: Onneksi olkoon hymynaamasta ja hyödyntelystä, eihän tässä muuta voi kun odottaa jos jotain tapahtuu, toivotaan ainakin niin.

Katmam: Onnea piinaviikoille, aika matelee..

Omaa napaa:

Itselläni ei mitään oireita mitkä viittaisi raskauteen.. Aika varma olen että ei tärppiä tule, mutta odotellaan tässä nyt. Rinnat ei myöskään yhtään arat. :( Yritän olla liikaa tarkkailematta, muuten alan keksimään noita oireita.

Toivotaan paljon plussia tähän pinoon, hauska nähdä kuka meistä on ensimmäinen.

Palailen taas, nyt täytyy lähteä kotiin, tuonne sateeseen.

t. Enisa84 kp 18/27

Kolmatta yritetään:

Vierailija
145/410 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitten täällä viivat sitten voimistuneet mihinkään suuntaan vaan täti kurvaili paikalle.

Nyt on tosin jo pois häädettykin,mutta fiilis ei ole kohentunut mihinkään.

V-tuttaa niin rankasti ettei mitään tolkkua.

Oon nyt saanut kolme kertaa viivat testiin,mutta matkassa ei edelleenkään ole ketään :`(

Nyt jätetään vauva ajatukset taka-alalle (sen verran mitä pystytään) ja odotellaan rauhassa kutsut sairaalalle tutkimuksiin.

Sitten jos olisi pää nollattu ja saisi jotain oikeaa tietoa mahdollisuuksistaan raskautua.

Taustailen kyllä ja luen ahkerasti juttujanne,mutta kirjoittaminen jää vähemmälle.

Minny kp7/27-31 ja yk11

Vierailija
146/410 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä tuntuu kun saa viivat testiin ja sitten ei sitä vauvaa syliin asti saakaan mutta tsemppiä paljon, uskon että teillekin se vaavi vielä suodaan:)

Mä ajattelin ottaa "kovat aseet" käyttöön :D greippimehua oon tähänkin asti litkinyt säännöllisen epäsäännöllisesti mutta nyt päätin litkiä sitä päivittäin. Lisäksi on monivitamiini ja foolihappo. Onko kenelläkään tietoa mitä omenaviinietikka vaikuttaa? joku joskus sanoi että lasilliseen vettä teelusikallinen omenaviinietikkaa ja se edistäisi raskautumista. Tiedä häntä mutta voihan sitä kokeilla. Voisihan sitä punaviiniäkin kokeilla jossakin vaiheessa, eikös sitä pitänyt ottaa oviksen jälkeen?

Koitan kuitenkin pitää raskautumisasiat muualla ettei tule liikaa stressiä asiasta.

Ele

Vierailija
147/410 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ihanista tsemppaamisista ja ymmärryksestä....kyllä se epäonnistuminen aina kurjalta tuntuu...

Eli tosiaan nyt mennään kp 2/28-30 ja yk 3. Tälle kierrolle asetan itseasiassa suurimmat toiveet ja todella uskon, että tämä kierto voisi jopa jo onnistuakin. Aloitin eilen sitten heti juomaan tuota greippimehua ensimmäistä kertaa. Toivotaan, että tekee tehtävänsä. (paljonko kannattaa juoda/päivä?) Aion ostaa myös sitä vehnänalkioöljyä heti, kun ehdin sellaiseen kauppaan, josta sitä saa. Kai sen voi aloittaa myös muutaman päivän kierron alkamisen jälkeenkin? Eli vaikutukset tulee myös siinä vaiheessa? Tälle kierrolle en aio kasata niin paljon stressiä, kuin viime kierrolle. Siinä auttaa paljon, että saan hetkeksi unohtaa koulukiireet ja tehdä koko kesän mukavaa työtä ihanien ihmisten kanssa. Myös ihanat ilmat ja mökkeily saattavat auttaa. Olemme menossa miehen kanssa muutamaksi päiväksi mökille ennen työn alkamista ja tuo mökkireissu osuu juuri sopivasti ovisajan kanssa yksiin:) Eli tikuttamista aion myös taas harrastaa ja bongata ja hyödyntää tarkan ovisajan mahdollisimman hyvin. Paljussa makoilua, saunomista ja meressä uimista olisi tiedossa ja saamme olla ihan kahdestaan,joten luulen, että stressistä ei ole tietoakaan eikä se siis pääse häiritsemään tätä kiertoa:) Näin kovasti toivon...

Toivottavasti muille käy tässä kierrossa paremmin:)

Vierailija
148/410 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viikonloppuna ekaa kertaa ovistestejä, mulla ei ole hajuakaan millon voisin mahdollisesti ovuloida, tosin ei mulle ole niitä kuukautisiakaan. :S Saas nähä auttaako noi testit, toivottavasti! Mitään oireita en ainakaan tunnista. Tai sit kun rupeen oireita "kuuntelemaan", niin tuntuu että on kaikki mahdollise oireet. :D Onnea kaikille oviksen bongailuun!

Vierailija
149/410 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi kaikille joilla ei ole tarrautunut kiinni vaikka merkit ovat olleet.Se suututtaa kovasti! Minulla vuotaa edelleen ja kävin juuri rautatabletteja ostamassa jos veret ovat menneet alas. Omituista kun vielä on pahoinvointia, jalkoja särkee ja hajut ovat voimakkaat....no ne varmaan kuuluu näihin menkkoihin.

150/410 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Meillä on vielä ehkä hieman vaiheessa se keskustelu siitä, lähteekö mies sinne tutkimuksiin mukaan tässä vaiheessa. Yritän siis vonkua sitä gynen aikaa ihan itselleni nyt torstaina. Ajattelin perustella tiukasti asiaa niillä epämääräisillä vuodoilla, joiden takia minut on laitettava eteenpäin. Tokihan sen miehen on yksinkertaisesti pakko lähteä sitten tutkimuksiin, jos gyne ei löydä minusta vikaa.

Sinä olet ollut reipas viikonloppuna! Sellaisesta saa aina voimia uuteen viikkoon.

Anju, onnea hymynaaman löytämisestä! Jos tuo vehnänalkioöljyn hyöty näkyy sinulla noin selkeästi, niin varmaan täytyy jossain vaiheessa itsekin kokeilla. Varsinkin, jos menet vielä plussaamaan tästä kierrosta. ;)

Eleonora: Greippimehu (tai lähinnä siinä olevat vitamiinit) ainakin vahvistaa kohdun limakalvoa. Nuo monivitamiinit ja foolihappo on varmasti paikallaan. Punaviinin pitäisi auttaa kiinnittymisessä luteaalivaiheen aikana käytettynä. Toivottavasti joku noista auttaa sinulla. :)

Minny, tosi ikävää! Varmasti on kurja fiilis. Onneksi olette ottaneet jo lääkäriin yhteyttä ja asia on vireillä.

Ansku, sinun varmaan pitäisi saada ne kuukautiset ensin käyntiin. Sen tiimoilta kannattaa olla yhteydessä lääkäriin. Elimistöhän voi olla sekaisin esim. e-pillereiden jälkeen tai sitten voi olla estrogeenin vajausta, jolloin ovulaatiota ei edes tapahdu, eikä tule kuukautisiakaan.

Minulla oli tänään pari pientä repäisykipua alavatsalla ja heti toiveikkaana ajattelin, että se liittyisi kiinnittymiseen. Paksua valkovuotoa on myös ollut tänään edelleen. Saahan nähdä… Kyllä tähän ankeuteen ja suruun tarvittaisiinkin jotain ilouutisia.

Marjana kp 22/32-33 Dpo 5

Vierailija
151/410 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tipuin. Pytty sentään.

No, ainakin kroppa toimii ja kierto lienee edelleen sama kuin ennen. Nyt odotan mielenkiinnolla ovuloinko lainkaan tässä kierrossa. Lyhyempi kierto on ollut joka toinen.

Kohti huomista. Plaah.

Onnenhelmi kp1/27 (niinkö se nyt sit on, jos tänään oli ehkä kp28 ja se vaihtui ykköseksi??? Vielä ei ooalkanu kunnolla tosin...)

152/410 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenhelmi, pahoittelut tädin vierailusta. Kierron ensimmäinen päivä on ensimmäinen kunnon vuotopäivä.

Eli jos vuoto alkaa esim. illalla, niin seuraava päivä on kp 1. Minulla saattaa olla päivän hyvin pientä vuotoa, mutta erotan menkkoja alun sitten alavatsakivusta, joka on yleensä vasta seuraavana päivänä. Mutta ei kai näissä ihan päivän päälle ole. Pääasia, että tietää itse oman kiertonsa ja voi laskea siitä ovulaation, jos sitä haluaa laskea.

Mutta missä on alkupään kuumeilijat? Siellä on useammalla viimeiset piinapäivät menossa. Onko oireita tai jopa jo tuloksia?

Veturinkuljettajan paikka on auki!!

Marjana kp 23/32-33 Dpo 6

Vierailija
153/410 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamsuliini: Koska jäät kesälomalle? Kuulostaa ainakin siltä että sinulla on pitkä loma tiedossa, ihanaa. Toivotaan että oli enneuni!

Anju: Varmasti ihanaa kun tietää että on tehnyt kaikkensa ja että nyt voi vaan rentoutua ja odotella (kuka ihme siinä nyt sitten voisi pysyä rentona… :D)

Kiitos tiedoista vehnänalkioöljystä. Miten otat sen? Sekoitatko sen johonkin, vai? Missä päin se on kaupassa? Siis millä hyllyllä? Jos sitä vaikka ensi kierrosta ottaisi sitten senkin käyttöön, jos ei nyt nappaa.

Katmam: Kiitos linkistä, pitääkin käydä lukemassa aiheesta lisää…

Enisa84: Oireettomuuskin on oire! Koska ajattelit testata? Plussaonnea!

Minny: Olen todella pahoillani puolestasi! Ymmärrän tunteesi! Varmasti todella turhauttavaa ja raivostuttavaa. Jaksamista sinne!

Eleanora: Marjana ainakin tietää enemmän tosta omenaviinietikasta. Itse otin sitä viime kierrosta ihan tabletteina, kun en oikein sitä makua siedä. Oviksen jälkeen punkkua vaan kehiin! Kaikki konstit käyttöön, jos ei muuta, niin onpahan sitten ainakin tehnyt parhaansa.

Vauvahaaveilija: Greippimehun juomisesta sen verran että muistelen että joku olisi joskus sanonut että 2 lasia päivässä. Itse juon suunnilleen sen verran. Mutta, tuskinpa se niin tarkkaa on. Kuulostaa siltä että teillä on ihana oviksenbongausaika tiedossa. Ja hyvällä asenteella olet uuteen kiertoon!

Marjana: No, katsotte sitten kun tiedätte, että tarvitseeko miehenkin mennä tutkimuksiin. Mutta, niin kun kirjoitatkin, jos on niin että nyt ei tärppää ja sinusta ei vikaa löydetä, niin kyllähän silloin luonnollisesti olisi hyvä tutkia miehesi. Onnea ajan vonkumiseen! :)

Todella hyvältä kuulostaa oireesi! Ehkäpä nyt vihdoin saatte sen plussan. Pidän jo täällä peukkuja, että näin kävisi. Onnea ja jaksamista piinailuun!

Onnenhelmi: Voi harmi! Pahoittelut tänne tipahtamisesta! Onneksi sinulla sentään on suhteellisen lyhyt kierto, niin olet taas pian oviksessa ja testaamassa plussaa. Jaksamista!

ON: Ihanaa kun aurinko paistaa! Täällä edelleen pyritään ässäilemään se vähintään joka toinen päivä, joka aiheuttaa tällä kiireisellä viikolla vähän ongelmia. Onneksi on molemmille selvä että nyt on vaan tsempattava. Josko se plussakin sieltä sitten palkinnoksi tulisi kierron loppussa.

Samaa ihmettelen kun Marjana, missä veturinkuljettaja meille??

Alexandra, kp18/27-32 (34?), yk5

Vierailija
154/410 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ässäilyn lomassa tiputellut eli kyllä taitaa olla täti ihan lähipäivinä tulossa kylään. Nyt jos näin käy, niin kesän rauhoitamme tältä ja katsotaan syksyllä uudelleen. Mutta ei heitetä vielä kirvestä kaivoon...jos täti ei tuliskaan :-)

t. Katjuli kp 29/31-34, yk 4

Vierailija
155/410 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anju: Kiitos tiedoista vehnänalkioöljystä! Jos tässä kierrossa ei mitään tapahdu niin suuntaan suoraan ostoksille ;)

Pahoittelut niille joille täti on tullu kyläilemään. On se aina vaan niin kurjaa :/

ON: Eilen puol seittemältä illalla alko semmoset kivut oikean munasarjan luona, että huhhuh! Ei ollu kyllä epäilystäkään mitä tapahtuu ;) Aikasemmin en oo kiinnittäny asiaan ees huomiota, mut nyt ku muistelen ni mulla oli viime kierrossa ihan samanlainen kipu ja sillo ei ässäilty just sinä päivänä(koska kivut oli niin kovat). Nyt kyllä peitto heilu tai annoin miehelle vapaat kädet hoitaa homma, koska ite ei kivun takia hirveesti fyysisesti pystyny nauttimaan. Tulipahan hoidetuksi :D Iltaa kohti kipu yltyi myös toisen munasarjan kohalla, onkohan tuo ihan tavallista että ovulaation aikoihin kipua tuntuu kummallakin puolella vaikka vain toisesta irtoaa munasolu...?

Mut sitä kans mietiskelin, et ku tein eilen aamulla sen positiivisen tuloksen ni ovulaatio oli kumminki jo n.12tuntia testauksesta. Ku yleensähän pakettien mukaan ovis tapahtuu 24-36 tunnin päästä positiivisesta tuloksesta...outoa...

Noh, tänään vielä varmistelua :)

Satin kp 20/34-35 yk11

Vierailija
156/410 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra84: Kiitos tiedosta, taidankin nyt sitten juoda joka päivä tuon kaksi lasia greippimehua:) Minulla on Valion greippimehua...ihan hyvää minusta, vaikka onkin hieman hapanta. Menee kyllä ihan hyvin alas.

Siivosin tuossa juuri vaatekaappiani ja totesin, että olisi aika taas heittää suurin osa pois ja ostaa uusia tilalle;) Mtn en vielä heittänyt pois, mutta ennen kesää sen kyllä aion tehdä. Tein myös joitain hyviä löytöjä oman kaappini perukoilta ja nyt tuntuu kuin olisi saanut pari uutta vaatetta ja laukun:D

Vierailija
157/410 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut niille, joille täti on tullut kylään :( Häätäkää se äkkiä hushemmettiin ja nenu kohti uutta kiertoa!

Greippimehusta ollut jonkin verran puhetta..Pitäisköhän munkin =) Veikkaan kyl et saan hurjat närästykset kylkiäisenä.

Mä tein viel muutama päivä sitten raskaustestin ja näytti hailakkaa plussaa..Tänään kuitenkin nega, eli hitaasti se on laskenut se hormoni..Oonko jotenkin äärihidas vai laskeeko muillakin hitaasti se alkuraskauden keskenmenon jälkeen? Onneksi oireet on helpottanut jo. Sen jälkeenhän voin älyttömän huonosti ja nukuin vaan koko ajan..

Mutta, tänään tein myös ovistestin ja hailakka viiva siihenkin tuli..Eli odotan sen vahvistuvan näinä päivinä ja IHANAA, miehellä alkoi loma, joten meillä on paaaljon aikaa toisillemme ;) Oon jotenki ihan superhyvällä tuulella...Kai sitä sit ku töihin menee kolmeksi, niin siellä on heti happamia asiakkaita ja mun hyvä tuuli on poissa.

Terkuin, positiivinen Tiiuli =)

Vierailija
158/410 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiertopäivä 27/28 tällä hetkellä menossa. Viime viikolla tuli yhtenä päivänä ruskeahkoa vuotoa, jonka toivoin olevan kiinnittymisvuotoa ja samana iltana myös alavatsassa vihloi. Myös vatsa on ollut turvoksissa viimeisen viikon ajan, mutta se voi johtua ihan mistä vaan. Mitään vahvoja raskausoireita ei ole ollut. En ole testiä vielä tehnyt, päätin että odotan alkavatko menkat, koska eilen illasta asti on ollut hiukan mankkamaisia kipuja. Mutta, jos ne eivät huomiseen mennessä ala, niin testin teen.

Jännittää ihan älyttömästi ja toivon, että vihdoinkin tärppäisi, vaikka ei ollakkaan kauaa vielä yritetty, mutta kuume on niin kova.

Tinka

Vierailija
159/410 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iih, jännittää sun puolesta, toivotaan että testi näyttäisi plussaa :)

ON: Täällä oli ovis pari päivää sitten ja ainakin aikataulut natsas täydellisesti petipuuhiin. Nyt ei sitten voi kun odottaa että pääseekö odottamaan ;) Pelottaakin tietty, että käykö taas niin että raskaudun mutta menee kesken, kuten viimeksi, 7:llä viikolla.. Mutta tämmönen kuuluu elämään. Tvoiotaan paljon plussia tähän kuuhun!

Maatis dpo 2

Vierailija
160/410 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, et mun jännäpäivä voi hyvin siirtyä tuonne la 28.5 mutta en ole ihan varma. Mitään raskausoireita ei ole. No, jos jotain pitää keksiä niin toinen nänni on ollut vähän kosketusarka :) Ostin kyllä testin jo lauantaina ja se oli vielä sellainen testi, joka mainostaa että tulos näkyy jo 6 päivää ennen kuin menkkojen pitäis alkaa. Mies sai juitenkin ylipuhuttua, etten testais vielä joten yritä pidättäytyä ja testaan varmaan perjantaiaamuna jos täti ei ole tullut jo siinä vaiheessa. Argh, en jaksa odottaa! Toivotaan todellakin paljon plussia vielä tälle kuulle.