HELMIKUISET 2012
Kommentit (410)
Tajusin tuossa että ei tartte ennen kesäkuun 15 päivää testailla mitään. Miten sitä edes sinne asti jaksaa odotella? Monella noi jännät paikat alkaa olla jo käsillä. Alkaa jännittämään jo teidän muiden puolesta!
Taas nega aamun testissä! Eikä mitään vahvistumisen merkkejäkään. Noh, en vielä luovuta. Mun kierrot ku on parhaimmillaan ollu 46 ni eihän sen pitäs viel näkyäkään...mut sit jos en ovuloi nyt ollenkaan..No ei mietitä sitä nyt :)
Pihahommat kutsuu!
Kiitos kaikille tsempeistä!
Kukas siitä sanokaan, että tammikuiset raskautuu kilpaa, eiks myöki voitas? ;)
Satin kp16/31-33 yk11
miten paljon tekstiä... Oon ihan sekasin kelle on tapahtunut ja mitä :) Oviksia on bongailtu ja hyödynnelty, jeee, plussia odotellessa! Toiset vielä oottelee ovista, joten toivotaan aktiivista sänkyelämää ja bongausonnea.
Tais olla tammikuisista tipahtaneitakin, höh!
Marjanalle vielä erityisesti voimia!
Mulla näyttäs viivat saman vahvusilta ovisliuskassa tänään. Varmistan vielä seuraavasta pissasta hymynaamalla, ilmestyispä se! Limaa onkin tässä riittänyt yllinkyllin jo nelisen päivää joten ootellut oon ovista kyllä. Ikävämpi juttu tässä on se, että ilmeisesti ovis on päällänsä huomenna ja ainoot simpat mitkä siihen ehtis on kylvetty eilen... Seuraava mahku su jolloin liian myöhäistä. Harmittaa et se ovis paukkaa just sillä hetkellä kun sitä ei kunnolla pääse hyödyntään. Koko alkuviikon oottelin tulevaks kun oli hurjasti aikaa vietellä vällyjen välissä, mut ne kerrat meni sitten harjotuksen piikkiin. Ei muuta kun toiveet korkeella että eiliset lastit on kyydissä ja voimissaan huomiseen. On tässä jotain positiivistakin, nimittäin mun kierto on näillä näkymin nyt 33 päivää!! Jejejeee! Verrattuna viimeisimpiin 40 ja 44 päivään toi on LYHYT :) Uskottaneen nyt siis että vehniksellä on ollu osuutensa tähän asiaan ;D
Mukavaa eloa ja oloa itse kullekkin viikonloppuun :)
Anju kp 19/~33
Nyt on kyllä todella nätti ilma. Sen verran olen tänään vasta ehtinyt ulkona käymään, että kävin aamulla koiran kanssa ulkona. Muuten olen ihaillut auringonpaistetta ikkunasta ja parvekkeelta. Meillä on lasitettu parveke ja siellä on kyllä aivan liian tukalat oltavat tällä säällä joten en ole voinut kuin nopeasti käväistä kukkia ja yrttejä kastelemassa. Kissat ja koira kyllä jostain kumman syystä viihtyvät siellä erityisen hyvin juuri auringonpaisteella...luulisi tulevan hiki;)
Pian kyllä pitää lähteä kaupungille ostamaan miehelle synttärilahjaa(synttärit on tänään enkä ole aikaisemmin koulukiireiden takia ehtinyt ostoksille). Aamupalan vein sänkyyn, jonka vuoksi siis jouduin heräämään jo ennen kuutta:/
Nyt on kyllä pahimmat kuumieiluhetket menossa. Vielä 4 päivää mahdollisten kuukautisten alkuun eikä millään malta odottaa, että josko ne jättäisikin tulematta;) Vatsassa kyllä on jo pieniä ennakkotuntemuksia kuukautisista, mutta toivotaan että ne ovat niitä paljon puhuttuja kuukautiskipuja muistuttavia raskaustuntemuksia;) Epäilen kyllä kovasti, että kyllä ne niistä kuukautisista kertoo...no vielä on vähän toivoa. Varauduin jo ensi kiertoon ostamalla greippimehua ja myös tuota vehnänalkioöljyä olisi tarkoitus nyt hankkia. Mikä sen käyttötarkoitus muuten olikaan?
No mutta onnea taas kaikille:) Ja hyvää viikonloppua!
Pakko aina välillä kurkkia tänne, vaikka pitäisi näitä töitäkin välillä tehdä, no kohta pääsee onneksi jo kotiin ja viikonlopun viettoon.
Mennään tänään miehen kanssa yhdessä tarhalta hakemaan nöpönenät kotiin :)
Tammikuisissa näyttää juu plussia satelevan, siellä ilmeisestikin helposti raskautuvia ihmeisiä, no se ei ole meiltä pois!! Pahoittelut tammikuisista pudonneille munkin puolesta.
Nyt se on sitten ovis mennyt tältä kuulta, jotenkin on mieli maassa, ja tunne epäonnistumisesta nostaa päätään, vaikka siis mitään oireita ei vielä voisikaan olla, no yritetään olla positiivisella mielellä.
Kiitos Marjana, kuin myös itsellesi, Nyt ne piinaviikot sitten virallisesti alkaa.. Täytyy olla liikaa tarkkailemasta itseään.
Alexandra: pidän tän, että toivoa on niin kauan kun menkkavyöry yllättää, mutta silti usko onnistumiseen on aika matalalla :(
Tintti-tyy: oot oikeassa, hauska vertaus tuo miesten kalsareiden pesu + raskaus :)
Rentouttavaa viikonloppua sulle!
Voi Satin, pää pystyyn vaan kyllä se ovis vielä voi sieltä yllättää, jos kiertosi noinkin pitkiä olleet.
Ihanaa Anju, että bongasit oviksen, Onnea vielä hymynaamalla bongaukseen. :)
Vauvahaaveilija: raskauteenkin voi kuulua myös kaikki masunippailut, itsellä oli ekassa raskaudessa kyllä kokoajan sellainen tunne että menkat tulee hetkenä minä hyvänsä, ja saattaa kertoa myös onnistumisesta. Yritäpä jaksaa vielä piinistellä, ja onnea miehen lahjan ostamiseen!
Mutta nyt täytyy alkaa valmistautuman kotiin lähtöön, pääsee lapsetkin tänään jo hieman aikaisemmin päikystä.
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
Itse viettelen viikonlopun sukulaisilla, joten hiljaiseloa maanantaille asti!!
t. Enisa84 kp 15/27
Kolmatta yritetään:
Auts, siihen malliin nyt juilii..
Voi kun ois tikkusia millä varmistaa asian. Mutta melko varma näistä tuntemuksista olen kyllä.
Mies on töissä, muuten ois peitot heilunu jälleen.
Tarvii toivoa että huomenna vielä päästäisiin ässäilemään.
Yksi sessio onneksi takana tältä päivältä. Edellinen kerta oli keskiviikkona, toivotaan että yks uimari saavuttais määränpään :)
Tän perusteella kierron pituudeksi tulee tässä kuussa 30päivää.
Kahden viikon päästä kyllä testaan, meni syteen tai saveen.
Nyt paljon plussasäteitä kaikille!
Kiitos kaikille osanotosta ja tuesta! Hieman on onneksi olo helpottanut sekä minulla että miehellä. Tiedän kyllä sen olevan vain väliaikaista, koska hautajaiset nostaa taas tunteet pintaan.
Olen yrittänyt pitää itseni ja vähän miestänikin kiireisenä, että ei istuta sohvalla suremassa. Surra saa tottakai, mutta sille ei pitäisi antaa valtaa kuitenkaan.
Alexandra: Hah, no hyvä että saitte homman vietyä kuitenkin loppuun asti.
Mukavaa vapaata viikonloppua sinulle. Oma aika ja ystävät on mukavia asioita välillä, kun mies on poissa kotoa. :)
Jamsuliini: Kyllä ne lääkkeet yleensä auttaa aina. Saitko Dalacinia vai jotain metronidatsolia?
Tuo varmuus ja rauhallisuus on hyviä juttuja. Aina se silloin on parempi mahdollisuus raskautua, jos ei stressaa.
Tinttityy, Kai sellainen pieni kateus joskus iskee, jos joku tosiaan raskautuu ihan hetkessä.
Ja silloin meinaa oikeasti ärsyttää, jos joku raskautuu vahingossa ja on kauhuissaan siitä. Silloin aina miettii, että miksi tämä on niin epäreilua.
Mutta muuten sitä vaan on iloinen, että edes muilla tärppää, koska tietää miten kovasti itsekin haluaisi siihen tilanteeseen ja miten iloinen silloin olisi.
Parhaita hetkiä elämässähän se olisi, kun saisi sen vahvan plussan. :)
Anju: On niin tuttu tunne! Se ovis iskee juuri silloin, kun sitä ei pääse hyödyntämään niin hyvin kuin toivoisi.
Onneksi ne simpat elelee siellä jonkun päivän kuitenkin, että toivoa on aina.
Katmam: Nyt vaan heti peitot heilumaan, kun saat miehen käsiisi.;)
Oma napa: Onneksi on viikonlopuksi paljon tekemistä eläinystävien kanssa. On vähän kurssia ja vähän muuta harrastusta yms. Saa ajatukset muualle kuin vauvoihin tai tuohon suruun.
Tässä vaiheessahan mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Ensi viikon loppupuolella saattaisi jotain ruveta olemaan, jos olisi tärpännyt tästä kierrosta.
Maanantaiaamuna käyn labrassa vielä antamassa verinäytteen progesteroniarvoa varten ja sitten odottelen torstaina lääkärin soittoa. Tulokset puuttuu vielä virtsakokeesta ja sitten tuo progesteroniarvo.
Pitää henkisesti jo valmistautua mitä sille lääkärille sanoo, jos nuo kaikki on normaaleja, että varmasti pääsisi sinne gynelle.
En vielä oikein tiedä saanko miehen raahattua mukaan tässä vaiheessa, mutta täytyy osuvilla sanavalinnoilla varmistaa, että minä saisin silti lähetteen eteenpäin.
Mutta nyt liikkeelle! rentouttavaa viikonloppua kaikille!
Marjana kp 20/32-33 Dpo 3 yk 14
Olen kovin laiska kirjoittelemaan vaikka ilolla muiden juttuja ja jänskäilyjä luenkin.
Täällä on siis tosiaan kiertopäivä 19/26-28 meneillään. Ovulaatiotesti näytti plussaa 14 päivä eli ovulaatio sitten varmaan oli 15 päivä?
Kauheesti jänskättää jotta kuinka tässä kävi, ei olla touhuiltu ilman ehkäisyä kuin yhden kerran just silloin 15 päivä. Tämä siksi jotta yritetään "poikanoituutta". Meillä kun on 2 tyttöä aikaisemmin ja 1 poika, haluttais tälle pojallekin oma kaveri. Mitään suurta väliähän sukupuolella ei ole, pääasia kun terve lapsi saataisiin.. ja sairaskin vastaan otetaan jos niikseen tulee..
Aateltiin sitten että tässä ensimmäisessä kierroksessa kokeillaan kaikkia "poppakonsteja" että jos se poika tärppäis ja sitten ihan normaalista jos tämä kierto menee susille. Hauskahan sitä on kikkailla;) Ja jännä nähdä toimiiko "noituus" oikeasti hahhaa...
No sen verran pipipöpipää olen että tilasin jo 6 todella herkkää raskaustestiä kun tiedän itseni etten millään malta odottaa siihen saakka jotta kuukautisten pitäisi alkaa ennenkuin testailen.. Ens viikolla aloitan sitten testailun ja testaan siihen saakka että joko täti tulee kylään tai sitten se toivottu plussa:)
Jotta tällästä, nyt ulkoilemaan Tupun, Hupun ja Lupun kanssa:) Nuorimmalla tänään 1-v synttärit
Tänään alkoi rytinällä vuoto ja tulee ihan hyytymiä ja niin runsaasti verta ettei meinaa siteet riittää:( Se oli siinä sitten. TAAS. Ilmeisesti mulla ei ainakaan oo siinä vikaa etten raskautuisi vaan ei ne jaksa pysyä matkassa mukana:(((((((
Eleanora kp1
Tuo on pahinta, ensin plussa ja sitten pettymys ja suru. Olen pahoillani puolestasi.
Voimia uuteen yritykseen!
Kiitos taas kaikille tsemppaajille. Tiistaihin asti vielä pitäisi jaksaa odottaa ennen testausta. Toivotaan tosiaan, että minulla nämä kuukautistuntemukset ja nippailut viittaisivat raskauteen.
Tuo Eleanoran tilanne on kyllä kaikista pahin, mitä voisi tapahtua. Ensin yritetään pitkään lasta ja sitten kun se vihdoin onnistuu, se meneekin kesken. Luulen,että tuollaisesta toipumiseen saattaisi ainakin minulta kulua jonkin aikaa ennenkuin jaksaisin taas jatkaa positiivisella mielellä yrittämistä. Toivon kovasti, ettei itselleni tai kenellekään muille tapahtuisi enää noin. Vaikka eihän sille mitään mahda, valitettavasti:(
No, yritetään kaikki nauttia ihanasta ilmasta ja pitää positiivista asennetta yllä niin eiköhän se taas tästä ala sujumaan:)
Kyllä kevät/alkukesä on kiireistä aikaa, kun en ole ehtinyt juurikaan tietsikan ääressä istuskella. Paljon oli taas luettavaakin kertynyt, pikaisesti silmäilin läpi.
Harmitus, kun Alexandrakin on tänne helmikuisiin tipahtanut, vaikka toisaalta on kiva jatkaa kirjoittelua "tutumpienkin" kanssa!
Marjanalle voimahalaus surun keskelle!
Eleanoralle myös halit ja tsempitykset uuteen kiertoon! Toivottavasti seuraava plussa sitten kestäisi maaliin saakka!
ON: Nyt jo kp 22/29. Pahin vauvakuumeilu on hieman laantunut, siis toivon kovasti vauvaa, mutta sellainen pakkomielteinen kuumeilu ja pelkästään vauva-asioiden pohdiskelu ja oireiden tarkkailu on onneksi väistynyt. Niin kiire ollut muuten, etten ole ehtinyt juurikaan miettiä koko asiaa, ehkä parempi niin. Ensi viikonloppuna sitten taitaapi olla tämän kierron kohdalla joko iloiset hetket taikka pettymys edessä. Siis seuraavaa viikonloppua kohti...
Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
Tänään kp 28 muuttuikin kp ykköseksi:( Eli täti päätti aikaistaa vierailuaan parilla päivällä. Yk 3 pyörähti siis käyntiin. No, toivotaan, että sanonta kolmas kerta toden sanoo, pitää nyt sitten paikkansa. Eli vielä mennään toiveikkain mielin eteenpäin. En sano etteikö kovasti harmittanut, kun kuukautiset nyt sitten alkoivatkin, mutta toisaalta tässä vaiheessa on turha vielä lannistua täysin. Mitään en olisi voinut tehdä toisin...paitsi stressiä olisi ehdottomasti pitänyt vähentää, se vaan ei ollut mahdollista. Tämä kierto on nyt toivon mukaan jo stressittömämpää aikaa.
Mutta kiitos kovasti kaikille jotka jaksoivat tsempata minua. Ja onnea nyt teille muille tähän kiertoon, toivottavasti nyt edes muutama plussa saadaan täällä helmikuisisssakin.
Vauvahaaveilija, tosi kurjaa että ei vielä tärpännyt :( Toivotaan että seuraava kierto olisi sitten se josta vauva saa alkunsa!
Täällä kärvistellään kipeää ovulaatiota.. Onhan se kiva että siitä on tuhannen varmuus aina milloin se on, mutta ei tää kipu kauheen ihanaa ole. Ainoa asento missä ei satu, on lepoasento. Onneksi eilen ässäiltiin, ja siitä toissapäivänä, joten pitäisi olla siimahäntiä odottamassa bonuspalkintoa! Pitää varmuuden vuoksi vielä illalla varmistaa. Olisin kyllä superonnellinen jos nyt tärppäisi ja vauva syntyisi helmikuussa. Nyt täytyy koittaa ottaa vaan ihan rauhallisesti eikä ressata eikä tehä liikaa töitä, että vauveli saisi alkunsa :)
Maatis kp 13/28-33
Eleanora, ei ole reilua! :( Oletko käynyt lääkärissä tuon asian takia?
Vauvahaaveilija: Pahoittelut tädin saapumisesta. Taidat kuitenkin pysyä vielä täällä helmikuisissa?
Marie, tuo olotila on varmasti mukava. Nopeammin menee kierrotkin, kun ei jatkuvasti ajattelisi niitä.
Maatis, ole vaan iloinen kun ovulaatio tuntuu. Aina parempi niin kuitenkin. :)
Oma napa: Viikonlopun vietin metsässä koiran kanssa ja siksi tämä hiljaiselo täällä foorumilla.
Eilen tuli valkovuotoa enemmän kuin yleensä. Toivottavasti enteilisi hyvää. Muuten ei vielä mitään oireita.
Ensi viikonloppuna on ne miehen sukulaisen hautajaiset, joten tuskinpa ehtii vauva-asioita edes miettimään. Sinänsä hyvä.
Marjana kp 22/32-33 Dpo 5
Harmittelut vauvahaaveilijalle...kyllä se vaan pännii aina kun täti tulee kylään ja taas joutuu odottamaan seuraavaa kuukautta.
Minulla vaan vuotaa ja vuotaa niin ei edes pääse petihommiin että jos se tärppäisi. Mut lupasin itselleni etten ota stressiä tässä kuussa kun petyin niin kovasti kun menkat alkoi.
Eleanora ja vauvahaaveilija: Pahoittelut! suuren suuri rekallinen voimahaleja!
Marie: Oon sulle kateellinen ku voit ottaa rennosti asian suhteen :) Tsemppiä loppukiertoon!
Maatis: Onnea ovulaatioon ;)
Marjana: Toivotaan et valkkari tietäis hyvää :) Ja kiitos kun jaksat päivitellä tätä listaa :) Muuten mun kiertopäivät vois muuttaa ;)
ON: OVIS!!!! Jee, olin jo melkein luovuttanu! Eilen oli viel ihan selvä nega, mut tänään pärähti heti kunnon plussa! Enää en jätä koskaan päiviä välistä testaamatta ;) Huomenna vielä varmistus tikulla, ja sitte hommiin. Huvittavaa miten voi oviksen pongauksesta olla näinkin onnellinen :)
Nyt tuli pikainen kirjoitus. En millään ehdi kaikkia lukea kun viikonloppu meni muuta puuhatessa, eikä koneella juuri ehtinyt käydä. Mutta hirmuisesti kannustusta alkuviertoon ja oviksen pongailuun, onnea ovikseen, jaksamista piinailuun ja tsemppiä testaukseen! :)
Satin kp19/34-35 yk11
Jamsuliini: Olohuoneen lattian pesukin on siivoamista! Turha sitä itseltään niin paljon vaatii :) Ihana tuo sinun varmuutesi!
Tintti-tyy: Oikeassa olet kyllä siinä ettei täällä palstoilla kyllä ikinä tule kateutta muita plussanneita kohtaan. Outoa ja samalla ihanaa. Sinullakin oli omaa laatuaikaa viikonloppuna, kyllä sekin on välillä vaan niin ihanaa.
Satin: No niin, tulihan se ovis sieltä! Hyvä että jaksoit sinnikkäästi odottaa ja testailla! Ehdottomasti plussataan kilpaa myös täällä helmikuisissa! Kuka onkaan ensimmäinen??
Anju: Kiva että kiertosi on lyhentynyt! Kyllähän ne simpat siellä ton ajan pitäisi elellä ihan mukavasti, joten toivotaan parasta!
Vauvahaaveilija: Ihanaa että veit miehellesi aamiaisen sänkyyn syntymäpäivän kunnoaksi, varsinkin noin aikaisin! :) Pahoittelut tädin kurvaamisesta paikalle! Kolmas kerta toden sanoo! Katse vaan seuraavaan kiertoon. Tosta vehnänalkioöljystä haluaisin minäkin tietää enemmän…
Katmam: Ajoitus kuulostaa hyvältä! Nyt sitten vaan odottelemaan ne piinaavat kaksi viikkoa kunnes pääset plussaamaan :)
Marjana: Hyvä strategia tuo itsensä kiireisenä pitäminen, toimii kyllä juuri sillon kun pitää saada vähän muutakin ajateltavaa. Jaksamista teille, varsinkin ensi viikonloppuna! Tänään käyt siis antamassa verikokeen ja nyt sitten vaan jännittyneenä odotellaan torstaita, että miten käy. Yrität tosiaan ihan kunnolla saada sen ajan sinne gynekologille, onhan teillä yritystä takana jo sen verran, että etköhän saa lähetteen. Niin ja valkkarin lisääntyminen todellakin ON hyvä merkki. Toivotaan parasta!
UmmNoora: Heti alkoi kiinnostaa, mitä ”noituutta” toi on? En ole kuullutkaan, eli miten saadaan poika? Tai vastaavasti tyttö? Kerro ihmeessä! Ei sillä että sukupuolella oikeesti olisi mitään väliä, mutta niinkun kirjoititkin, hauskaahan se on.
Eleanora: Eikä!!! Suuret pahoittelut ja voimahalit! Positiivista on tosiaan se että ilmeisesti hedelmöitys tapahtuu ja kiinnittymisyrityskin. Se on jo paljon, vaikka ei varmasti tässä tilanteessa yhtään lohduta. Tsemppiä!
Marie79: Kiitos harmituksestasi! Oikeassa olet, ainahan sitä toivoo kaikille sitä plussaa, mutta mukavaa on myös jatkaa tutumien kanssa eteenpäin. Josko siirryttäisiin vaikka sinne odottajiin tästä kierrosta? :) Sinulla onkin jo piinaviikko meneillään, tsemppiä! Itsellä vähän sama tilanne kun sinullakin että pahin vauvakuume on laantunut. Siis, totta kai edelleen haluan sitä lasta enemmän kun mitään, mutta olen löytänyt tasapainon siihen ja muuhun elämään. Pystyn keskittymään vähän muuhunkin ja jotenkin löytämään jonkinlaista perspektiiviä siihen että maailma ei välttämättä kaadu jos ei juuri tästä kierrosta nappaa. (Näin sanon nyt, saa nähdä miten sitten kun täti kurvaa paikalle…) Koska ajattelit testata? Odotteletko ihan viikonlopulle asti? Onko oireita? Plussaonnea!!!
Maatis: Ajoitukset teillä kyllä täydelliset! Ymmärrän että oviskivut ovat varmasti hirveät, mutta kuten kirjoititkin, parempi niin että tunnistaa oviksen. Helpompi ajoittaa ässäilyt ja tietää että tuli ovis varmasti hyödynnettyä. Nyt sitten vaan sitä piinailua… Plussaonnea!
ON: Viikonloppu meni todella nopeasti! Vietin aikaa ystävien kanssa, pesin ikkunat (ei kuulu lempipuuhiini, joten olen NIIN tyytyväinen että on nyt tehty) ja eilen olin naisten kympillä. Kaiken kaikkiaan oikein onnistunut viikonloppu. Ilmakin oli ihana! Vaikka tulikin vietettyä paljon aikaa ystävän kanssa, jolla laskettu aika elokuussa, niin ei tullut haikeeta fiilistä omalla kohdalla, ainakaan moneksi minuutiksi :)
Alexandra kp17/27-32 (34?), yk5
Harmituksen harmitus Eleonoora ja Vauvahaaveilija!
On monella tosissaan nyt jännät paikat. Olo vähän kuin seuratessa, että kuka lähtee ensimmäisenä laitokselle :-D
ON: Yöllä näin unta, että olin ihan alussa raskaana, mutta vatsaa oli jo vaikka näytille asti. Saas nähdä onko tuo uni enne vai toivekuvaa. JOS nyt jostain syystä kierto on lyhyt ja tällä viikolla muna lähtee matkaan, niin uimareista ei ainakaan ole puutetta ;-)
Kovasti odottelen jo kesälomaa. Tulee tarpeeseen. Töissä viimeiset pari viikkoa ovat olleet todella raskaita tai ainakin rasittavia. Onneksi kesälomaa riittääkin sitten elokuulle ;-) Siinä olisi ihan hyvää aikaa harrastaa pahoinvointia ja olla suurinpiirtein vieroitettu vessanpöntöstä. Tai mistä sitäkään tietää. Jännää tässä mahdollisessa tulevassa raskaudessa on se, että on töissä. Kuinkahan siitäkin selviää? Opiskellessa hyvä puoli, että sai jäädä kotiin jos siltä tuntui. Ja päivänokoset olikin sitten 5h pituiset ja kunnon yöunet päälle. Ei taida töissä onnistua. Vai mitä kokemuksia teillä on? ;-)
Tammikuiset plussailevat oikein kilpaa. Toivottavasti saadaan tänne samanlainen rynnäkkö aikaiseksi. Outoa ettei täällä plussanneet aiheuta sen suurempaa kateutta. Välillä tietty kirpaisee, kun joku raskautuu suurinpiirtein miehensä kalsareiden pesusta. Eikä mua häiritse sekään, kun hyvät ystävät raskautuu. Mukava olla menossa mukana, kun kuitenkin päivittäin ollaan tekemisissä. Odottelen vaan kiltisti vuoroani, toivottavasti se on jo pian. Eihän sillä loppujen lopuksi ole merkitystä raskautuuko huhti tai heinäkuussa, kunhan vaan raskautuu!! Muita vaihtoehtoja en edes mieti. En uskalla edes ajatella, että mitä jos ei koskaan...
Marjaana- Voih taas sinua. Mä olen menettänyt monta rakasta lähisukulaistani ja helppoa se ei ole, vaikka olisi kuinka odotettavissa. Voimia sulle ja miehellesi.
Kiva, että olet saanut hyviä testituloksia. Ja olishan se hienoa, että löytyisi joku pieni häiriö, joka korjautuisi muutamalla napilla.
Vieläkin oon vähän ulkona kaikkien tilanteesta, vaikka lukaisinkin nyt koko ketjun vähän tarkemmin.
Kattelin tota kuumeilijoiden listaa ja jotenkin masentaa toi yk10 oman nimen kohdalla. Toisaalta oon taas vähän toiveikkaampi, kun epäilen että en edes ovuloinu koko talvena, kun kierrot meni miten sattui ja vuodot oli tosi niukkoja. Nyt menee kierto taas kellon tarkkuudella ja menkat on taas vähän turhankin runsaat. Nyt jännittää miten miehen simppatesteistä selviää sitten aikanaan. Tajusin just ettei se pääse edes näytettä antamaan moneen viikkoon, kun on töissä, töissä, töissä lähes tauotta seuraavat 3 viikkoa. Mahtaako miehellä riittää illalla enää voimia siihen tärkeimpään..Parempi olis!!
Mun lapsukaiset lähtee viikonlopuksi pois ja mieskin on (yllättäen)töissä koko viikonlopun. Kaipa mäkin keskityn tohon pihan ja kodin hoitoon. Saatanpa juoda sidukan tai kaksikin, jos oikein kuuma pääsee tulemaan.
Ihanaa viikonloppua kaikille.
Tintti-tyy 3/28