Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIKUISET 2012

Kommentit (410)

Vierailija
101/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Marjana, Alexandra84 ja Enisa84 tsemppauksista:) Yritän nyt vielä kaikessa rauhassa odotella viikon verran ja testaan sitten uudestaan. Pidetään vielä toivoa yllä:) En olisi uskonut ennen vauvahankkeeseen ryhtymistä, että se on näin hermoja koettelevaa puuhaa. Nyt tiedän;) Ja niin tietää mieskin:D

Minulla ei tuollaista Tinkan kuvailemaa vuotoa ole ollut missään vaiheessa. Kuinka yleistä tuo kiinnittymisvuoto mahtaa olla? Tai yleensäkin kiinnittymisestä aiheutuvat oireet? Olen tässä parina päivänä(erityisesti eilen) tuntenut jonkinlaisia nippailuja alavatsalla, mutten uskalla kyllä alkaa yhdistämään niitä raskauteen. Voi olla, että nyt vaan erityisen tarkasti huomioin kaikki tuollaiset tuntemukset,joita hyvinkin voi olla myös muulloinkin. Toivotaan kuitenkin vieläparasta myösniiden suhteen.

Tinka: Toivottavasti tuo sinun vuotosi nyt tarkoittaa juuri sitä kiinnittymistä ja toivottavasti pikkuinen pysyy myös matkassa mukana.

Hyviä ässäilyhetkiä kaikille;)

Vierailija
102/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,voisin lisätä tähän väliaikatietoja,eli nyt on kp 20 (ovis!).Yk 1.Jännää..juon greippimehua,jos auttais.. : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelujen perusteella tuo greippimehu on oikea ihmeaine,joku on yrittänyt vauvaa kauan ja kun on alkanut juoda greippimehua,niin heti on tärpännyt! Se ilmeisesti parantaa ovislimaa niin että siittiöiden on helpompi liikkua,ja vahvistaa kohdun limakalvoa niin että alkio kiinnittyy todennäköisemmin.Muistakaa myös hyvät naiset myös terveet elämäntavat,hedelmiä ja kasviksia,päihteet pois.Vitamiinilisä on hyvä.Stressi pois jos mahd.Liikuntaa ja unta tarpeeksi.Onnea meille kaikille! : D

Vierailija
104/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille! Ja pahoittelut niille jotka tammikuisista tippuivat :/

Marjana: Tosi kiva kun oot saanu hyviä uutisia! :) Tässä on just se tilanne mitä alexandraki sano, et toivoisko et kokeista löytyis jotain pientä minkä sais sitte helposti hoidetuksi. Hankala tilanne. Toivotaan et asiat menis kuitenki parhain päin. Ootteko muuten miettiny missä vaiheessa siirtyisitte luomuilusta muihin mahollisuuksiin? Meillä alkaa jo olla aika lähellä tuo tilanne. Yrittäminen vaikuttaa tällä ketkellä niin moneen asiaan, että jo toivoisi saavansa jotain vastauksia tähän kun mitään ei yrittämisestä huolimatta tapahdu :/ Jos vaikka löytyisi se pieni(tai suuri) vika minkä saisi helposti korjattua :)

Oot kyllä reipas ku sateella lähet lenkkeilemää! (samoin katman!) Se on kyllä varmasti rentouttavaa :)

Tinka ja vauvahaaveilija: Oireet kuulostaa vahvasti kiinnittymisvuodoilta! Pietään peukut pystyssä :)

Näin oon ymmärtäny et kiinnittymisvuotoa ei todellakaan tuu kaikilla! Eli sen suhteen ei oo hätää jos vuotoa ei tuu :) Pietää vauvahaaaveilijalle peukkuja pystyssä seuraavaan testaukseen ;)

Alenxandra: Sulla on kyllä ihana asenne tohon ässäilyyn! Kyllä luulis tärppäävän ;) Meilläki oli tuo jokatoinenpäivä-tekniikka sillo ku en vielä tikutellu ovista. Melkee kolme viikkoo meni siinä touhutessa ku mulla oli superpitkiä kiertoja. Sitte alettiiki tikuttelemaa ku hommasta alko mennä maku ja nyt onki sitte taas hommat maistunnu ku ei viikkotolkulla tartte peiton putkee heilua ;)

morning butterfly: Minäkin greippimehua nautiskelen ;) Mulla ei ainenkaan oo heti tärpänny, mutta uskon kyllä et se limoja jotenkin vahvistaa. Tai toivotaan ettei ole vain toiveajattelua ;) Tsemppiä ovikseen ;)

ON: Ite tosiaan alotin oviksen tikuttelun maanantaina. Koko ajan ollu toosi haalea viiva eikä oo mitenkää siitä vahvistunu. Nyt vähä pelkään etten ovulois tällä kierrolla ollenkaan :/ No, vielä ei ole peliä menetetty. Huomenna taas uudestaan. Ässäilyt kyllä jo alotetaan ;)

Monilla on jännät paikat, joten tsemppiä tasapuolisesti kaikille oviksen bongaukseen, oviksen hyödyntämiseen tai ihan itse testailuun :)

Satin kp14/31-33 yk11

Vierailija
105/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Itse tässä ennen yövuoroa koitan tehdä kotihommat valmiiksi mutta niiden lomassa ehtii hyvin vähän lukemaan keskustelupalstaakin ;)

Alan itsekin kallistumaan siihen greippimehun suuntaan :D En ole ikinä sen mausta välittänyt, mutta nyt täytyy ilmeisesti kokeilla ;) Seuraavan kerran kun ruokakaupassa käy niin pitää ottaa purkki mukaan ja kokeilla onko siitä "ihmeaineesta" jotain hyötyä :)

Voi hitsi kun jänskättää teidän tämän kierron loppusuoralla olevien puolesta :) Itselläni vasta kp 5 menossa, huoh. Tämä kierron alkupuoli on kevyesti tylsää aikaa, mutta tuleepahan tehtyä kaikenlaisia rästihommia ajan kulumista odotellessa ;) Nytkin pitäisi vähän maalata ja pestä lattioita.

Aurinko paistaa tänään niin taidan hilpaista ulos nauttimaan siitä :) Tyttären kanssa pidetään siivouspäivää, mutta ei tämä oikein etene ;)

Tsemppiä taas kaikille!

Christabel kp 5/30 yk 3

Vierailija
106/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ollaan nenä tukossa. :(

Mulla oli jo tossa Sunnuntaina-Maanantaina sellanen fiilis, että olis kuukautiset tulossa. Maha ja selkä kipeenä, sekä maha turvoksissa.. Mutta ei. En kyllä muista, että tällä tavalla olisin kuukautisia ennen odottanut! :D

Käyttääkö kuinka moni ovistestejä? Itse tässä harkitsen,että pitäiskö niitä testata.

107/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa: vettä sataa jo toista päivää (kiva luonnolle) ja se osaltaan omat fiilikset kyllä ihan lattianrakoon. Hormoonit ja halut siinä sivussa on olleet sfääreissä. Mies on vaan ollut reissussa nyt sen 2vkoa :-( Vähän positiivista tuntumaa tuo nuo ovulaatiolaskurit. Osuu noin suurinpiirtein viikonloppuihin, kun mies on kotona. Että on ne pienet mahdollisuudet saada kunnon uimakisat aikaiseksi. Ja toivottavasti edes se yksi uimari ymmärtää mennä ihan maaliin asti eikä tuijota maalia haavi auki: 'Ai WAU!! Tollanenko se on? Menenpä kertoon kavereille!' Noh, jos viikonloppujen täsmäiskut sitten tuottavat tulosta. Odotellessa.

En kyllä kierukan kanssa muista kokeneeni näin suuri tunneskaalan vaihteluita. Että kai tämä kroppa tietää taas miten luonto toimii. Toivottavasti.

Ansku: En ole itse ovistestejä käyttänyt kertaakaan. Lapset ovat tulleet ilmankin, kun on jaksettu harjoitella, mutta toisaalta silloin oli kierron kanssa asiat helpompia. Ehkä sitten kesällä voisin harkita, kun voi keskellä viikkoakin jotain asin hyväksi tehdä.

Tsemppiä kaikille harjoituksiin.

Masentuneen oloinen Jamsuliini

kp7/n.35

Vierailija
108/410 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisia taas täältäpäin.

Aivan ensiksi,pahoittelen etten muista mitä kukakin on täällä kirjoittanut ja jotenkin aina tuntuu olevan niin kiire,etten kerkeä kopsaamaan kaikkea. Antakaa anteeksi.

Joku kyseli ovistikuista. Täällä tikutettiin plussa kp12 ja todella punaiset viivat tuli heti näkyviin,eli ensimmäisenä testauspäivänä ! Me ollaan miehen kanssa pupuiltu aina ennen tätä kp14 tienoilla,eikä tosiaan oo tainnu kertaakaan osua edes tuurilla tuonne. No,nyt asia korjattiin ;) Pupuilua siis tikutetusta plussasta sinä päivänä ja seuraavana. Luulisi,että nyt ollaan siis ainakin mahdollisuudet ynnätty ;)

Meillä on esikoinen kohta 1,5v ja hän sai alkunsa todella luomusti,ei oviksen seurailua,greippimehua tms. "poppakonstia" nyt on siis otettu ekaa kertaa nämä käyttöön. Mammaksi-testit tilasin.

Onpa sekavasti kirjoitettu,mutta joo,saakin olla kuin niin hirmuisesti väsyttää.

Kohta alkaa olemaan täälläkin pinossa ekat plussailijat,eikö niin ;)

Cherry kp14/28 yk1

IIK,puoliväli!

109/410 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra ja Satin: Eläimet huolehtii kyllä siitä, että ei ole varaa jäädä sohvannurkkaan vesisateellakaan. :)

Enisa: Tsemppiä sinnekin oviksen hyödyntämiseen. Ahkerilta kuulostatte. ;)

Satin, me ei olla ainakaan toistaiseksi valmiita lähtemään mihinkään hoitoihin. Tässä vaiheessa katsotaan nuo

peruslabrat läpi ja sitten minä yritän vonkua lähetteen gynelle. Ihan siitä syystä, että minulla on parissa

kierrossa ollut ennen menkkoja vähän omituisia verensekaisia vuotoja yleensä seksin jälkeen.

Ne haluaisi meidät molemmat sitten tutkimuksiin, mutta saa nähdä suostuuko ne kuitenkin ensin laittamaan lähetteen

vain minulle. Oman kroppani toiminnasta olen lähinnä huolissani. Minullehan oli suuri kynnys varata edes tätä lääkäriaikaa

perustutkimuksiin, joten aika kaukaiselta tuntuu ajatus muista hoidoista. Mutta sen gynen ajan haluaisin, että ultraisivat.

Toivottavasti sinulla viivat vahvistuu ja pääsette pian hyödyntämään oviksen. :)

En ehtinyt kaikkien viestejä lukea, kun täytyy taas suunnata eläimiä liikuttamaan ennen töihin menoa.

Oma napa vielä nopsasti. Ovis oli sitten eilen illalla myöhään. Kova alavatsakipu alkoi noin klo 21 ja jatkui parin

tunnin verran. Että ei päässyt taas ajankohdasta erehtymään. Harmi tässä on se, että eilen illalla ei ässäilty.

Meillä on kotona suruaika, kun miehen lähisukulainen kuoli keskiviikkoa vastaisena yönä. Eli on hieman muuta ajateltavaa

kuin peittojen heiluttelu. Molemmat itketään ja miehelle tämä on vielä rankempaa luonnollisesti. :(

Tiistai-iltana harrastettiin seksiä edellisen kerran ja toivon sen riittävän tässä kierrossa.

Tämän kuolleen miehen viimeinen kommentti minun miehelleni oli, että "hoidahan tuo naisesi siunattuun tilaan". Olin itsekin sen kuulemassa,

kun kävimme häntä sairaalassa katsomassa. Tiesin toki ennestäänkin, että hän toivoisi meille lapsia.

Toivoisin niin kovasti, että hänen toiveensa toteutuisi.

Marjana kp 18/32-33

Vierailija
110/410 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katmam: Tokihan sitä puhutaan että joka toinen päivä olisi paras ”tahti” ässäilylle, mutta käsittääkseni lääkärit sanovat että 2-3krt/vk on ihan riittävä. Kyllähän ne simppaset siellä sen oliko se 3-5 päivää elää. Joten rennosti vaan. Tiedän, helppo se on muille sanoa, itsekkin lasken tarkkaan että joka toinen päivä vähintään…

Vauvahaaveilija: Käsittääkseni kiinnittymisvuotoa ei tule läheskään kaikilta, joten älä nyt ainakaan sen vuoksi heitä toivoasi. Vatsan nippailu kuulostaa hyvältä! Mutta, myönnettäköön että sitä kyllä tarkkailee itseään ihan erilailla nyt yrittäessä, kun aikasemmin. Nyt vasta olen huomannut kuinka oikeastaan toi vatsa enemmän tai vähemmän nippailee lähes koko kierron ajan. Mutta, silti olen joka kierrossa sitä mieltä että on raskausoire. :D Toivottavasti sinulla on näin!

Morning butterfly: Kyllä se raskaaksi tuleminen on joskus varsinaista tiedettä :) Itselläkin käytössä tuo greippimehu, jo viidettä kiertoa…

Satin: Olet varmasti kertonut tästä jo, mutta lahopäänä en muista, pahoittelen! Miten on, oletko käynyt gynekologilla tai muuten testeissä teidän yrittämisen aikana? Kun teilläkin ikävä kyllä on tota yrittämistä takana jo jonkin verran.

Jep, toistaiseksi yritetään ”luomusti” ja sen takia tosiaan tarkkaan lasketaan ässäilyt. Mutta, kyllä se alkaa tulla pikku hiljaa meilläkin vastaan se raja, että voisin alkaa tikuttamaan. Sama tilanne sinäänsä että useita viikkoja yritetään joka toinen päivä ässäillä, kun ei yhtään tiedä koska ovis on. Mies ei vaan ainakaan vielä ole sen kannalla että tikutan. Saa nähdä, ehkä tulee ajankohtaiseksi hyvinkin pian. Ymmärrän nimittäin enemmän kun hyvin että homma maistuu pakkopullalta ja että siitä voi nauttia paljon enemmän kun ei ”pakolla” useita viikkoja ässäillä, vaan niinkun teillä. Niin ja onnea oviksen bongailuun! Mitä ovistikkuja muuten käytät?

Jamsuliini: Kiitos ihanasta selostuksestasi uimareiden matkasta! Sai kyllä hymyn naamalle näin torstai aamuna!

Marjana: Otan osaa suruunne! Toivotaan että hänen viimeiset sanansa teille on nyt sitten se merkki ja saatte yhteisen toiveenne toteutettua. Ajankohta teidän ässäilyille verrattuna ovikseen on hyvä, tiistaistahan on vain yksi päivä tohon ovikseen. Toivotaan siis että onnen lahjat menisi tässä kuussa vähän enemmän tasan ja teille tulisi se vahva plussa nyt vihdoinkin. Jaksamista ja halauksia sinne päin!

ON: Ässäilyt on tähän mennessä mennyt oikein hyvin, nyt pitäisi vielä jaksaa laittaa huomenna aamulla herätyskello soimaan vielä aikaisemmin kun yleensä että ehditään vielä viimeiset ässäilyt ennen miehen työmatkaa. Sunnuntai-iltana se tosiaan sieltä jo palaa, mutta sinne onkin useampi päivä, joten varmuuden vuoksi pitäisi aamulla jaksaa. Ensimmäinen kerta on kyllä kun herätyskellon avulla ässäilyn ajankohta päätetään. Saa nähdä miten se sujuu... :D

Alexandra, kp13-27-32 (34?), yk5

Vierailija
111/410 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä odotellaan menkkojen loppumista että pääsee taas yrittämään. ajattelin etten ota tässä kuussa mitään turhia stressiä kun ei tärppää kuitenkaan. Haluisin pienen ikäeron lapsilleni mut ei se tunnu olevan niin helppoa.

Nyt olin ihan varma että odotan, mutta alkoihan tuo vuotaa taas enemmän vaikka alku oli lupaava.

Toivon kaikille kovaa ässäilyä ja plussatuulia tälle kierrolle.

Vierailija
112/410 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori siskoset, tästä tulee vähän omahyväinen puheenvuoro, kun en vielä ole päässyt kunnolla perehtymään helmikuisiin.

Vihdoinkin pääsin tänne. Täti pärähti eilen kylään 13 vuorokautta ja 18 tuntia mun otaksumasta oviksesta. Olin lasten kanssa kaupungilla ja onneksi olin varautunut, kun muuten olisi ollu tämä tytteli farkkuja myöten siinä itsessään.

Tänään olisi varmaan oikeasti kp 1, mutta olen aina laskenut mun kierrot ekasta veritipasta niin en "osaa" niitä muutenkaan laskea. Ja ei kai sillä mitään merkitystä ole, kun ovis ja täti tulee niin selkeästi ja säännöllisesti.

Nyt alkoi siis yk 10. Mies on alkanut stressaamaan, että vika on hänessä. Se soitteli jo Ava-klinikalle ja menee sinne tekemään "käsitöitä" omalla kustannuksellaan. Käsityöt siirtyy kyllä hieman, kun ässäilystä saisi olla max 5 päivää. Ja nyt kun mun rakas punainen ystävä on kylässä, niin ei peitot heilu ennen ensi viikkoa.

Vaikka tähän kiertoon lähdenkin iloisella mielellä, niin silti vaan masensi raskausuutiset. Mun hyvä ystävä saa heinäkuun lopulla vauvan, hänen serkkunsa elokuussa ja nyt kuulin että hänen siskonsakkin saa jouluvauvan. Onneksi en näe kaikkia kovin usein, niin ei hirveät kateellisuuspeikot pääse puremaan.

Toivottavasti tänne saadaan jo pian plussia!

Tintti-tyy kp 2/28 yk 10

113/410 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän sen tiistain ässäilyn teoriassa pitäisi riittää keskiviikkoillan ovikseen asti. Silti vaan haluaisi aina varmistella, kun ajankohdan näinkin tarkasti tietää.

Mutta tällä kertaa mennään näin ja piinaillaan pari viikkoa. Helatorstaina ollaan viisaampia,

kuinka kävi. Ja kiitos osanotosta.

Te olette kyllä ottaneet sinnikkään asenteen, kun herätyskellon voiminkin nousette ässäilemään. =P

Toivottavasti se kantaa hedelmää ja pääset plussaamaan tästä kierrosta.

Marjana kp 18/32-33 Dpo 1

Vierailija
114/410 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Toivottavasti saat sen gynen ajan. Ei sitte tarvis enää sen suhteen ressailla :) Muistan kyllä ku oot kertonu niistä sun oudoista vuodoista ässäilyn yhteydessä. Oishan se varmasti kiva löytää jokin selitys myös niille. Iteki toivois niin että luomuilun kautta nää hommat toimis. Meillä siis ilmeisesti jotenkin paikat toimii kun jo yksi lapsi on, mutta sitäkin tosiaan yritettiin hyvä tovi. Olen miettinyt josko tämä oli ihme mikä meille tapahtui, että normaalisti ei lapsia edes saataisi. Kun on tarpeeksi pohjalla ni miettii kaiken näköstä. Ennen ei kuitenkaan pidä heittää pyyhettä kehään ennen kuin diaknoosi lukee paperilla nenän edessä mustaa valkosella :)

Voimahaleja sinne teille! Toivotaan, että ystävämiehen toive toteutuisi :)

Alexandra: Yrittämistä tosiaan on takana. Edelleen vakaasti uskon ja toivon, että pelkällä luomuilulla pärjättäis...Oon käyny lääkärillä ja kummatki verikokeissa. Tällä hetkellä odotetaan lähetettä sairaalalle kunnon tutkimuksiin, mutta sen aika on todennäköisesti vasta syksyllä kesätaukojen takia. Eli kesä tässä vielä suht normaalisti yritellään. Oon kokeillu aika monia ovistestejä ja tällä hetkellä tikutan fertestillä. Sillä oon kaks aiempaa kertaa saanu oviksen näkymää, mut nyt hieman heikolta näyttää ku tänäänki näytti vielä ihan selvää negaa :/

Teille mukavaa huomisaamua ;)

tintti-tyy: Tiedän niin miltä tuntuu ku kaikki maholliset ja mahottamat ympärillä raskautuu ihan vaan pokspokspoks. Ite oon koittanu aatella, et ne raskaudet ei missään vaiheessa oo multa pois. Sen ajatuksen avulla koitan porskuttaa eteenpäin pää pystyssä. Vaikka vaikeeta on. Pahoittelut tänne tippumisesta. Onneks kesä tulee ja ehkä siinä samalla mielikin kirkastuu :) Tsemiä uuteen kiertoon! :)

Alkukierrossa eleleville hurjasti jaksamisia! Toivotaan että viikot hurahtais nopeesti! :)

Satin kp15/31-33 yk11

115/410 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

Oli pakko tulla taas kurkkailemaan, kun tämä palsta elää kokoajan.. :)

Eilen hommailtiin, en edes muista koska oltaisiin oltu näin aktiivisia, taitaa kevät ja kaikki tää vauvahaaveilu tehdä tehtävänsä :)

Nyt aiotaan HUILIA, ja toivoa parasta.. Kyllähän ne siimahännät siellä elelee.. Vahvaa viivaa näytti tänään vieläkin, luulen vahvasti että ovis tapahtui eilen!!

Oltiin eilen lasten päiväkodin kevätjuhlissa, sielläkin oli naisia masut pystyssä, tai sitten mä kiinnitin huomiota ainostaan niihin naisiin.

Jamsuliinin vertaus siittiöiden matkasta sai mut niin hyvällä mielellä :) kiitos siitä.

Cherrypie: toivon, että teillä ajankohta olisi ollut vaan hukassa, ja nyt sitten tämä olisi se kierto mistä se PLUSSA tulisi!! itse aloin odottamaan pikku kakkosta kun tyttö oli lähes 1,5v

(tulee sellainen sopivan kiva ikäero) :)

Marjana: Voi olen niin pahoillani ja otan osaa suruunne :( uskon että ei seksi ole päällimmäisenä mielessä. Mutta kyllä ne pikku siimähännät siellä elelee ja toivottavasti löytävät maaliin saakka.

Pipiöysky: Elämä on niin epäreilua, jotkut onnistuu heti ja toiset saa odottakin sitten jo kauemmin, itse halusin kanssa lasten välille pienet ikäerot, ja onneksi jäi tuohon pariin vuoteen, nyt en tiedä yhtään kauan tämän kolmannen kanssa menee. :( minkä ikäinen sun esikoinen on?

Tervetuloa Tintti-tyy!! toivotaan että plussia satelee oikein kunnolla! :)

Satin: Positiivistahan on se, että olet ovulaation löytänyt, joskushan kierrot venyy, ja ovulaatio on odotettua myöhemmin, sitten on näitä ovuloimattomia kiertoja :( hankala sanoa, mutta älä masennu vielä, toivoa on aina tai niin mä aina haluan ajatella.

Mukavaa päivää kaikille kaiken tämän sateen ja harmauden keskellä!!

Sateisin terkuin: Enisa84 kp 14/27 yk1

Kolmatta yritetään!!

Vierailija
116/410 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi, onnea ja tuuria kaikille oviksen bongaajille hyödyntämiseen =)

Ja Marjana, osanotot täältäkin. Surun keskellä kaikki tuntuu niin väärältä. Itsekin olen elänyt pelossa ja surussa jo pidemmän aikaa kun mummuni tilasta ei voi sanoa vielä mitään varmaa, pitää edetä päivä kerrallaan ja toivoa, että kaikki päättyy hyvin.

Omaa napaa..Tää on tää tylsin alkukierto! Täti pakkas kimpsunsa kokoon eilen ja nyt sitten ootellaan ovista..Aattelin tikuttaa..Kun noita tikkuja on tuonne kaapin perukoille kertynyt..Mut en mitään ressiä silti ota. Ollaan tod.näk oviksen aikoihin mun vanhempien luona ja hommailu on luonnollisesti hieman hankalampaa kun täällä kotosalla. Noh, toivotaan parasta =) Piti viel tulla muokkaamaan, oon nyt alkanut syömään foolihappoa ja e-epa-kapseleita =) Saas nähdä onki tuosta foolihaposta mihinkään..

Kateuspeikkokin nosti päätänsä kun juttelin veljen vaimon kanssa eilen..Kertoi niin innoissaan ultrista ja miltä tuntui viime viikolla tuntea vauvan ekat hennot potkut, yms..Oon 125% onnellinen, tuleehan minusta täti! Mutta silti..Miksen mäkin voi vaan olla samassa tilassa?

Mutta, nyt pitää läksiä työmaalle!

Heissunvei!

Vierailija
117/410 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun aloitin greippimehun juomisella.

Päivällä kaupassa törmäsin vehnänalkioöljyyn= etsin prismasta ja luontaistuotekaupasta, lopulta kyselin myyjältäkin ;)

Mukaan lähti vehniksen lisäksi tuommonen omega-3 purkki joka sisältää myös vitamiineja ja foolihappoa.

Nyt kun lueskelen teidän tikutteluista niin mieli tekisi kurvata hakemaan myös ovistikkuja.

Yritän nyt kuitenkin vielä jättää hätävaran ensi kuulle. Jossei tässä kierrossa tärppää niin olisi sitten jotain uutta mitä vielä voi kokeilla.

En voi kun nostaa hattua kaikille ketkä ovat jo kuukausia, saati sitten vuosia yrittäneet raskautua.

Jestas tätä tunteiden vuoristorataa. Ensin on toiveet korkealla, jos tuo nippasu tarkottaisi..

Sitten iskee masennus ja epätoivo, ei tästä mitää tule, ei oo oireitakaan paitsi itse kipeäksi puristellut tissit (tarviihan sitä jatkuvasti testata ovatko arat)

On tää sellasta ;)

118/410 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satin: Lääkärihän oli sitä mieltä, että ne oudot vuodot voi olla ns. normaali häiriötilakin,

joka menee ohi nopeastikin. Sekin on kyllä paljon mahdollista. Tämä ihmiselimistö on niin omituinen.

Mutta silti odotan taas jännityksellä miten tässä kierrossa käy, että alkaako se vuoto taas loppukierrosta.

Älä sinäkään luovuta. Aina ne diagnoositkaan ei osu oikeaan, vaan silti niitä lapsia tulee. Stressi on huono juttu.

Sitä kannattaa vaan pyrkiä välttämään. :)

Enisa, tsemppiä sinullekin piinaviikoille!

Tiiuli, meillä oli valitettavasti tiedossa jo pitkään, että tämä miehen sukulainen tulee kuolemaan, mutta viimeiset pari viikkoa oli sitten todella huonossa kunnossa. Kauheita viikkoja. Uskon oikeastaan,että kaikkien on helpompi lähteä nyt katsomaan eteenpäin, kun saa oikeasti surra surunsa. Toivottavasti sinun mummusi tilanne

selviää, eikä olisi näin vakavaa kuitenkaan.

Ei tuosta foolihaposta ainakaan haittaa ole.

Katmam, tunteet kyllä tässä hommassa heittelevät. Mutta pitkään yrittäessäkin se aika vaan kuluu

huomaamatta. Hassua toisaalta. Vaikka kyllä jokaiset menkat tuntuu koko ajan pahemmalta ja pahemmalta. En vielä puolen vuoden yrittämen jälkeen voinut kuvitellakaan miten pahalta niiden alkaminen voisi tuntuakaan.

Itselleni ei mitään uutta... Päivät alkoi kulkea toooosi hitaasti, kun ei voi kuin odottaa miten tässä kierrossa kävi. Satinille kirjoitinkin jo, että jännityksellä odotan alkaako ässäilyvuoto tässäkin kierrossa. Viikko ennen menkkojen alkua se on yleensä alkanut.

Marjana kp 19/32-33 Dpo 2 yk 14

Vierailija
119/410 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipiöysky: Jos vain pystyt olemaan ottamatta yhtään stressiä yrittämisestä niin on se varmasti paras vaihtoehto. Olisi sitä varmasti meille kaikille :D Minkä ikäinen esikoisesi on? Toivottavasti kevät ja auringonpaiste piristää sinuakin, vaikka pettymys olikin varmasti kova.

Tintti-tyy: Ihanalla asenteella tänne siirryt! Ja mahtavaa että miehesi on halukas käymään testeissä ihan noin oma-aloitteisesti! Läheskään kaikki miehet eivät sitä olisi. Jos ei muuta, niin onhan se ainakin mukavaa sitten tietää että kaikki on kunnossa. Ymmärrän tunteesi raskausuutisten kohdalla. Välillä huomaan ihan tosissaan ärsyyntyväni, kun kävelen kadulla ja näen paljon raskaana olevia naisia. Aivan hirveätä että joskus kateus nousee niin hirveisiin mittoihin! Yksi parhaista ystävistänikin on raskaana ja kyllä aina välillä olen tuntenut kateutta häntäkin kohtaan. Toisaalta on ihanaa saada elää mukana toisen raskaudessa ja lapsen elämässä sitten syntymän jälkeen.

Marjana: Toisaalta koska te nimenomaan yleensä varmistelette ahkerasti oviksen tienoilla, niin ehkä teillä nyt nappaa juuri sen takia että ette ole sitä tehneet. Onpahan ainakin vähän erilainen kierto teille siinä mielessä. Onneksi viikot menee nopeasti näin keväällä ja kohta onkin sitten helatorstai ja toivottavasti saat sen plussan!

On kyllä pakko myöntää että tämänaamuinen oli kyllä toivottavasti viimeinen kerta kun herätyskello soi aamuviideltä, jotta ehditään ässäillä. Kyllä oli varsinaista pakkopullaa kun silmät ristissä testattiin kisakuntoa. Suorituspaineet oli korkeat ja melkein jäi kyllä homma puolitiehen, mutta onneksi ei kuitenkaan. :D

Satin: Toivottavasti kevät ja kesä piristää niin että teilläkin yrittäminen tuottaisi toivotun tuloksen, eikä sitten syksyllä tarvitsisi enää mihinkään tutkimuksiin mennä. Miten mulla on sellanen muistikuva että Suomessa raskautuu aika paljon naisia nimenomaan keväällä, vai olenkohan nyt ihan hakoteillä? No, niin tai näin, niin toivottavasti nyt ainakin tästä kierrosta saadaan teillekkin se plussa! Niin ja ennen sitä totta kai se kauanodotettu ovis! Niin ja kuten tossa Marjanallekin kirjoitin, niin ei kuulunut kyllä ihan niihin parhaimpiin hetkiin tämä aamu… :D

Enisa84: Teidän ajoitukset kuulostaa kyllä nyt todella hyvältä! Toivottavasti tuottaa toivotun tuloksen!

Tiiuli: Sama kateus tuntuu elävän meissä kaikissa vauvakuumeilijoissa raskautuneita kohtaan… :)

Katmam: Kiitos hymystä, jonka sait kasvoilleni tissien puristelun kuvaamisesta! Olet niin oikeassa!!

ON: Vapaa viikonloppu tiedossa, siis ilman miestä sunnuntai-iltaan asti. Ajattelin viettää laatuaikaa parin ystävän kanssa ja myös itseni kanssa. :) Koti kaipaa kipeästi siivousta ja piha työstämistä, joten aika ei ainakaan tule pitkäksi.

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille!

Alexandra, kp14/27-32 (34?), yk5

120/410 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Osanotto halit.

ON: Toivon että ne lääkkeet auttaa tulehdukseen ja saadaan miehen kanssa kunnon mahkut sitten lapsen alulle laittamiseen viikon kahden päästä. Pääsee tulevina viikonloppuina harjoittelemaan tositarkoituksella. Johan tässä on ilman miestä kärvisteltykin kaksi viikkoa. Miehenkipeä olen. Sen voin myöntää.

Olo on yllättävän rauhallinen ja varma siitä että pian tapahtuu. Voitte jo arvailla millä sadatuksilla sitten itseäni kiroan tästä varmuudesta kesäkuun alussa...

Siivota pitäisi näin vapaapäivän kunniaksi, mutta voi olla että jäi tuohon olohuoneen lattian pesuun..