Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko lapselle omasta lusikastasi ruokaa? Lasista juomaa?

Vierailija
02.05.2011 |

Oletko tarkka karies tartunnasta?

Mä yritän olla ja ottaa päähän miehen ja mummien tyyli pitää mua hysteerisenä tämän takia.

Eikö tämä nyt ole ihan perusjuttu?

Ärsyttää kun tiedän, että kun en ole paikalla päsmäröimässä(heidän mukaansa) he tekevät tuota aina.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vieläkään anna (8 ja 10-vuotiaiden) syödä samasta kuin joku toinen. Liekö mitään hyötyä enää, mutta tuskin nyt haittaakaan.

Vierailija
42/48 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9- ja 7-vuotiaiden kanssa en ole enää tarkka. Saatan esim. haukata samasta banaanista kuin lapset.

Hyvässä kunnossa ovat kaikkien hampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle vuoden vanhalla pojalla on tapana työnnellä sormiaan äidin suuhun (älä kysy miksi) eikä joka kerran jälkeen mennä lapsen käsiä pesemään. Joskus tulee myös huulilla kokeiltua ruuan lämpöä, joten kyllähän siinäkin mahdollisuus on karieksen siirtymiseen. Hampaat harjataan säännöllisesti ja uskon, että sillä pystyy aika pitkälle ehkäisemään kariesta.

Vierailija
44/48 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo on ihan perusjuttu eikä mitään hysteriaa. Mikäs sen kivempaa jos lapsi säästyisi turhilta hampaiden paikkaamisilta, se on kuitenkin aina ikävää kun on särkyjä ja poraamista ja sitten ne paikat joskus irtoavat...

Mä olisin kyllä (sisäisesti) ihan raivoissani jos muut eivät kunnioittaisi tätä juttua yhtään vaikka kerron että meillä tehdään näin. Itse näkee vaivaa asian eteen ja joku muu mitätöi koko homman. Samaa välinpitämättömyyttä kuin se, että mieheni ei viitsi kierrättää ja vie minun lajittelemani roskat sekajätteeseen.

Vierailija
45/48 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaa ettei IKINÄ suut tai suussa käyneet lasinreunat tai aterimet kosketa toisiaan.. Onneks mulla tuskin lienee sitä kariesbakteeria itelläkään kun ei ole koskaan ollut reikiä.

Vierailija
46/48 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa purukalustoani on sen verran jouduttu paikkailemaan...

Vierailija
47/48 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaa ettei IKINÄ suut tai suussa käyneet lasinreunat tai aterimet kosketa toisiaan.. Onneks mulla tuskin lienee sitä kariesbakteeria itelläkään kun ei ole koskaan ollut reikiä.

En vain ehdoin tahdoin haluaisi bakteereja viljellä. Emme esim. syö yhteistä jäätelöä, en ime tuttia puhtaaksi, emme syö samalla lusikalla. Pussamme kyllä ihan huulille, emme käytä hengityssuojaimia... Tämä kun on asia josta mainitaan vähän joka paikassa jossa hampaiden hoidosta puhutaan.

ap

Vierailija
48/48 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täällähän jonkun mielestä on sairasta sekin, että lapselle annetaan pusuja suulle. Meillä pussataan ja syödään omilla ruokailuvälineillä. Koskaan en ime tuttia puhtaaksi (yök, kuka niin tekee?), mutta jäätelöä on kyllä yhdessä syöty (tosin lapsi sai ensin ja minä jämät) :)

En vain ehdoin tahdoin haluaisi bakteereja viljellä. Emme esim. syö yhteistä jäätelöä, en ime tuttia puhtaaksi, emme syö samalla lusikalla. Pussamme kyllä ihan huulille, emme käytä hengityssuojaimia... Tämä kun on asia josta mainitaan vähän joka paikassa jossa hampaiden hoidosta puhutaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi