Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jihuu, koon 40 housut jäi kaappiin!!! Mies totesi eilen töistä

Vierailija
11.05.2011 |

tullessani, että miten sulla on noin isot housut jalassa. Painoa ei juurikaan ole lähtenyt (2kg) mutta senttejä ihan hirmuinen määrä. Mahtava fiilis kun alkaa mahtumaan vaatteisiin, joihin ei ole mahtunut kahteen vuoteen. ja nyt raskin ostaa jo uusiakin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. En oo koskaan ollut edes lihava mutta mä oon kans jättänyt taakse 40 koon housut.

nyt ostan 38 jos on tarvetta. tuumissakin saan ostaa pienemmät.

Olen nyt 170cm/60kg.

Tossa keväämmällä painoin 64kg.

On paljon kevyempi olo. kohta lähden lenkille. Söin puolikkaan banaanin ja kahvia. Pitäää vähän aikaa sulatella;)

Vierailija
2/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin aattelin jättää herkut pois tästä päivästä,lähtis nää vauvakilot ja lössöt jotka tullu oikeestaan tän vuoden aikana kun ollu kotona=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten rajoittanut riisin/pastan/perunan syäntiä ja ottanut tilalle vaikka salaattia ja paljon vähärasvaista lihaa tai vaikka kalaa. Liikuntaa on ollut kuntosali ja nyt viime aikoina golf, jossa tulee käveltyä yhden kierroksen aikana 7-10km. Jännä homma onkin mielestäni se, että paino ei ole juurikaan tippunut, mutta silti tiivistymistä tapahtunut.

Vierailija
4/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman koin pari vuotta sitten, kun kolmosen ollessa 6kk heräsin siihen, että mitään kiinteytymistä ei todellakaan tule itsestään tapahtumaan.

Olin silloin 170cm/74kg ja oikeasti kolmen lapsen jäljiltä plösähtänyt. Aloin lenkkeillä, aluksi vähän, mutta koko ajan enemmän. Lopulta pääsin rytmiin 3 x juoksulenkki (5-10km) viikossa, 3 x salikäynti viikossa.

Söin paljon, mutta terveellisesti, herkkuja myös kohtuudella, mutta tuo liikuntamäärä sai aikaan sen, että kiinteydyin ihan silmissä ja painokin kyllä putosi. Puolen vuoden päästä painoin 63kg ja olin tosi timmissä kunnossa! :-) Vähänkö oli ihanaa saada ostella 38 koon vaatteita!

Nyt odotan neljättä rv 30 ja liikunta on jäänyt tosi vähälle. Sen kyllä huomaa jo :-( Paino nyt jo yli 70kg ja vielä on tulossa paljon, paljon...

Toisaalta nyt tiedän, että sentit lähtevät kyllä, kunhan pääsen normaaliin liikuntarytmiin takaisin.

Onnea AP!

Vierailija
5/5 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöntiä.

Kyllä välillä herkuttelen mutta kohtuudella.

Välillä syön pastaakin mutta täysjyvänä. Joskus saatan syödä yhden leivän mutta täysjyvänä.

Välillä käyn uimassa, sauvakävelen, hlkkään. miten milloinkin tuntuu hyvälle.

Mulla ei ole mitään sellasta että pakko juosta. Jos sillä hetkellä tuntuu siltä että ei jaksa juosta niin sitten kävelen.

Jos sauvat otan mukaan niin kyllä yleensä teen sellasen 1 1/2 tunnin lenkin.

Ruokavalion muutoksella saa painon tippumaan huimasti. Liikunta on hyvä lisä.