G: Miksi sinä et harrastanut tänään liikuntaa?
Kommentit (58)
niin mä en pääse, kun vahdin muksuja kotona
Oli kyllä ihan hiki päässä kun imuroin, pyyhin pölyjä, tamppasin matot ja pesin lattiat. Samalla laitoin iltaruuan, cannelonit, valmiiksi. Vartosin näet pesukoneenkorjajaa. Sitten nopsa suihku, busiilla puoli tuntia töihin ja sitten 6 h työpäivä ( eilen tein sisään). Sit kotiin, pesukone päälle, söin, tyhjensin astianpesukoneen, ja nostin opronkäristyslihat hiukan sulamaan. Sit istahdin tähän. Kohta pitää laittaa huomisen ruoka tulemaan. Mies on keikalla.
aamupäivä ja meni kaiken näköisiä asioita hoitaessa kaupungilla.
Iltapäivä (lapsen päikkärit) meni kun luin uusimman Reginan. Sen jälkeen aikaa meni ruuan laitossa.
Sitten tiskauksessa ja äsken lopetin siivoamisen. Kohta lapsen kanssa iltatoimille ja sitten voin kotona jumpata youtuben ohjauksella jos jaksan, jos en niin sitten joku toinen päivä.
jäin koneelle notkumaan ja syömään lakuja. Olisin kyllä voinut lähteä lenkille, kun mies meni ulos lasten kanssa.
Kävelin kyllä aamulla 5 km.
ja siihen liittyvä hengenahdistus, joka menee helpoiten ohi muutaman päivän levolla
kuten myös kuumeinen astmakuopus ja toipilas-esikoinen. Ainoa liikunta oli sitä, että raahauduin keittiöön laittamaan lapsille ruokaa ja vaihtamaan videota... Onneksi lapset jo osaavat olemaan keskenään suuren osan päivästä!
lapsen kanssa kotona. Lapsikin siis toipilas. Tulin siis töistä kotiin niin nopeasti kuin pääsin, jotta kuumeinen mies pääsee lepäämään eikä tarvitse juosta ylienergisen taaperon perässä, jolla alkaa seinät kaatumaan päälle monen päivän sisällä olon jälkeen.
vasta menossa pelaamaan sulkista 2 tunniksi
Tosin harrastin mutta sen takia tärkeämpiä asioita jää tekemättä... Suututtaa siis tämä kysymys kun lähdin huvikseni lenkille vaikka olisi niin paljon muutakin.
siis ihan hevosella, en miehelläni tälläkertaa ;-)
olen laiska ja takamus painaa liikaa.
Hähhää, kävin uimassa. Harvinaista herkkua sinänsä, kun sain lastenhoitajan.
(75 min juoksua + 15 min kävelyä) ja tänään takareidet ovat olleet sen vuoksi aika jumissa. Katsoin parhaaksi pitää tänään lepopäivän.
Ei tehnyt mieli liikkua sen kummemmin.
Siivottu on, kaupassa kävelty, venytelty. Siinä on tämän päivän liikunnat. Jos ei lasketa, niin esim. kävelylle en tänään ehtinyt kaverin yllätyskyläilyn ja pyykkimaratonin takia. Jumppaan en pääse koska en halua laittaa pientä lasta mihinkään lapsiparkkiin jos jollakin salilla semmoinen löytyisikin.
Toisaalta helpoimmalla pääsisin selittelyssä, jos sanoisin että tänään on välipäivä (kotona voin jumpata silloin, jos/kun lapsi sattuu päikkärit nukkumaan).
Lapset piti hakea isän luota aamulla, viedä hoitopaikkoihin ja itse töihin. Sen verran pitkät välimatkat, että pyörällä en olisi millään revennyt joka paikkaan. Iltapäivällä lapset hoidosta, kaupassakäynti, ruoka, viikonlopputavaroiden purkua, pyykkien pesua, hetki leikkimistä, iltapalat ja lasten nukutukset. Sit väsytti jo itseäkin, joten laitoin saunan päälle, istuin koneelle ja kävin siellä saunassa. Saunan jälkeen ei tietty enää voi ;) Selityksiähän nää on, kyllä :)
Heräsin, veinlapset pk:hon, menintöihin. Hain lapset, olimme kotona klo 17. Minulla on 2 alle 3v lasta, joiden kanssa olen kaksin. Pk pivän jälkeen tarvitsevat todella huomiotani. Isompi valvoo vielä, ja kunnukahtas aion katsoa telkkaria n.45min ennen nukkumaan menoa. En tosiaan jumppaa olkkarissa :-).
... uudet selitykset