G: Miksi sinä et harrastanut tänään liikuntaa?
Kommentit (58)
mutta nyt istun koneella, koska lenkki jäi. Lasten kanssa iltatoimet venähtivät, enkä enää uskaltanut lähteä ulos, kun siellä alkoi jo hämärtää. Käyn yleensä iltaisin hölkkäämässä tunnin lenkin n. 10-11km. Lisäksi käyn 3-4 kertaa viikossa ohjatuilla tunneilla, kuten zumbassa ja bodypumpissa. Tälle päivälle ei osunut niitäkään kohdalle. Aika lihavaa menoa tänään.
Hieman käsipainoja kyllä nostelin, mutta niin vähän, ettei sitä lasketa...
Työpäivä matkoineen oli 11 tuntia, kotona kaksi pientä lasta tarvitsivat huomiota (jota saivat osin samaan aikaan, kun söimme ja teimme vähän kotitöitä). Kaiken vapaa-aikani käytin lukemalla ylihuomiseen tenttiin, lukuunottamatta tätä kymmenminuuttista palstalla.
aamulla oli tarkoitus mennä spinningiin ja sen jälkeen pumppiin MUTTA peruin ne ja harrastinkin mieheni kanssa aamupäivällä seksiä! :)
Erittäin harvoin maltan perua jumppiani ja nytkin tein sen hieman vastahakoisesti. Mutta nyt kerrankin meillä oli mieheni kanssa yhteinen vapaa aamupäivä, kun lapset olivat kerhossa ja koulussa. Minulla oli vapaapäivä ja mieheni meni vasta iltavuoroon.
ja koska olen myös hoikka en saa motivoitua itseäni harrastamaan liikuntaa kunnon kohottamiseksi kun vaihtoehtona on roikkua palstalla.
kun ensin aamulla kävin koiran kanssa kävelyllä, sitten olin 6 h metsässä raivaamassa, kotiintultuani vein taas koiran kävelyllä. Senjälkeen söin enkä enää jaksanut mitään liikuntaa.
Ja käveleminen on välillä ylivoimainen ponnistus.
Aamulla ylös lasten kanssa. Aamutouhut ja lapset päiväkotiin. Sit kauppaan ja viikonlopun ruokaostokset. Äkkiä kotiin valmistamaan ruuat illaksi, keittiön siivous, pyykin lajittelu, imurointi, vessojen siivous. Sit tukka putkella töihin. Äsken kotiuduin, lapset iltapesulle ja nyt odotan, että nukahtavat. Sit klo jo 22. Taidan mennä saunaan ja nukkumaan.
Tänään piti valita jumppaanko kotona vauvan päiväuniaikaan vai menenkö kerrankin (yleensä olen tehnyt kotitöitä tai ollut netissä) myös päiväunille..
Päiväunet voitti ja nyt taas jaksaa arkea :)
ja lämpöä 37-> Selkää alkaa särkeä seistessä ja jalkoja kävellessä.
Harmittaa, koska olisin halunnut mennä zumbaan!
kun ensin aamulla kävin koiran kanssa kävelyllä, sitten olin 6 h metsässä raivaamassa, kotiintultuani vein taas koiran kävelyllä. Senjälkeen söin enkä enää jaksanut mitään liikuntaa.
lasten kanssa neuvolassa, vauva sai rokotteita jonka jälkeen mentiin tunniksi ulos. Vauva nukkui ulkona, heräsi kun mentiin kotiin, sitten touhuiltiin susällä, laktoin esikoiselle ja mulle lounasta, sit imetin vauvan, vein esikoisen päikkäreille......ei nukahtanut, alkoi itkeä. Yritin saada rauhoittumaan, ei onnistunut. Vauva alkoi itkeä ilmeisesti väsymystä tai rokoteoireita. Laitoin ulos vaunuihin, ei nukahtanut ennenkuin 10 min. Itkun ja heijaamisen jälkeen.
Esikoinen ja minä syömme tähteitä , esikoinen on väsynyt kun ei nukkunut...
Isi tulee töistä klo 17:30, alkaa laittaa ruokaa. Minä hoidan itkevää vauvaa joka heräsi puolen tunnin unien jälkeen. Esikoinen katselee telkkua.
Joo, nyt esikoinen viimein nukahti yöunille ja vauva nukahti syliini tissille. Jos siirrän hänet, niin hän herää.
En todellakaan pysty lähtemään enää minnekään lenkille tänään, vaikka kiva oliskin. Normipäivänä voin laittaa lapset vaikka rattaisiin ja työnnellä vimmalla ulkona, vauvan nukkuessa rattaissa, mut enpä juuri muuta urheilua nyt harrasta... Ylipainoa ei ole, mutta toki kuntoa pitäis pitää enemmän yllä.
painan 87 kg, vaatekoko 46, mutta ei ole mitään hinkua muuttaa lukuja pienemmiksi. Liikunta on perseestä, siksi en liiku tänään, enkä huomenna, enkä ylihuomenna.
Että kävelin lääkäriin. Oon flunssassa. Toisekseen nythän on hyvä pitää paussia kun tosta yhdestä ketjusta päätellen salit on kuitenkin täynnä.
Sitten vaihdettiin miehen kanssa kuulumiset lennossa ja mies lähti töihin loppupäiväksi. Lenkillä käyn kun sinne pääsen.
ja menen huomenna aamulla kahteen jumppaan peräkkäin. Välillä on bodyn levättävä.