Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi sinä et harrastanut tänään liikuntaa?

Vierailija
02.05.2011 |

Selityksiä kehiin =)

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotus oli lähteä lenkille, mut oon niin ähky, etten jaksa takalistoani nostaa :)

Vierailija
22/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että 6 päivää viikossa riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä klo16:50 asti ja sitten äkkiä pk;n kautta kotiin lämmittämään ruokaa ja koti uimahallia. Sieltä tullessa ruokakauppaan ja kotona klo19:50. Syötiin koko perhe iltapalaa ja nyt surffaan/vilkuilen illan työmailit.

Ai niin, koiran kanssa kävin kävelemässä aamulla 20min + 45min uimakoulun aikana ja aamulla jumppasin hetken, mutta kunnon hikiliikunta jäi tänään väliiin. Ja jää väliin huomennakin kun töissä on kiire ja illalla yhden yhdistyksen kokous.

Vierailija
24/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein on että en tykkää liikunnasta.

Lisäksi mulla oli ennen tätä hetkeä vain noin 20 minuuttia vapaa-aikaa, käytin sen katsomalla telkkaria.

Syy miksi en nyt lasten mentyä nukkumaan harrasta liikuntaa on yleisen liikuntavastaisuuden lisäksi se että nyt olen juonut alkoholia.

Vierailija
25/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka olis ollut liikuntapäiväkin, olisin varmaan jättänyt väliin. Väsyttää ja ankea mieliala.

Vierailija
26/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli touhuilua taaperon kanssa. Mies lähti melkein heti töistä tultuaan kuskaamaan esikoistaan harrastukseen ja palasi puol kasilta. Enkä jaksa niin myöhään lähteä lenkille, kun taapiksen kanssa pitää herätä kuuden maissa. Mutta jospa huomenna ehtis:-).

Vierailija
27/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipsahti eilen korjailusarja sen verran paljon humalan puolelle, kun pikkuveli ja tyttöystävänsä, jotka eivät päässeet vappuna juhlimaan, tulivat käymään. Eli siis kohmeltanut sen verran reippaasti, ettei tullut mieleenkään lähteä liikkumaan. :)

Vierailija
28/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiviikkona pyöräilin 30 kilsaa

torstaina juoksin 8 kilsaa

perjantaina olin pumpissa ja spinnasin

lauantaina juoksin 9 kilsaa

eilen pyöräilin 25 kilsaa

aattelin tänään pitää lepopäivän. Huomenna taas sitten treenataan.

Vierailija
29/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin híerojalla, sen jälkeen lihasten käyttö kielletty :D

Loppuviikolle kyllä jotain liikuntaa ohjelmassa joka päivälle.

Vierailija
30/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vapaata on vain pari tuntia illassa, ja mies halusi mut mukaan vaateostoksille. Piti sitten kaupoista tultaessa jumppailla mutta sohva tuntui niin kutsuvalta että tässä sitä nyt istutaan ja ihmetellään tätäkin forumia.

Vierailija
31/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiton.

Vierailija
32/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa.

No, kai se olisi ihan hyvä noin yleiskunnon kohottamisen vuoksi. Mutta enpä ole tarvinnut tämän kummempaa kuntoa mihinkään.

Ja kun syödyt ruoat tai herkutkaan eivät jää kummittelemaan vartaloon, niin miksi vaivautua?

Vierailija
33/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pesin takkini

- jalkani ovat olleet viime aikoina kipeät

- meni kauan odottamisessa jotain

- jotain tehdessä meni vielä kauemmin

- illaksi olin suunnitellut muuta

vaikka suunnitelmat kariutuivat, tein silti jotain muuta kuin liikuntaa

- päätin aloittaa liikkumisen mielikuvaharjoituksilla ja tarvittavien välineiden ostamisen suunnittelulla

Vierailija
34/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en ehtinyt kun piti kiitää paikasta toiseen tai sitten istuskella siellä mihin kulloinkin piti kiitää (töissä, koulussa, ruokapöydässä siinä välissä).

Vierailija
35/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvi leikattu ja nilkutan keppien kanssa... Hyvä syy siis :D Ellei sit lasketa sitä, että mä nilkutin kuitenkin parin korttelin ympäri koiran kanssa...

Vierailija
36/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoin olisin lenkkeillyt lasten kanssa muskariin, mutten viitsinyt vauvaa ja leikki-ikäistä viedä tuuleen ja räntäsateeseen jäätymään rattaissa.

Niinpä sitten aamupäivällä käytiin autolla muskarissa, iltapäivällä leivottiin ja illansuussa ulkoiltiin omassa pihassa.

Eli kerrytin kaloreita, en kuluttanut ;)

Vierailija
37/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tuli tehtyä pari tuntia.

Muuten reuma kiukuttelee niin, ettei tällä hetkellä tule liikuttua pakollisia jalan kulkemisia enempää.

Vierailija
38/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu päivä meni kellon perässä asioita hoidellessa ja illan urheilutunnit kärsi siis lapsenvahdin puutteesta. Onneksi huomenna pääsen uimaan.

Vierailija
39/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoin olisin lenkkeillyt lasten kanssa muskariin, mutten viitsinyt vauvaa ja leikki-ikäistä viedä tuuleen ja räntäsateeseen jäätymään rattaissa.

Niinpä sitten aamupäivällä käytiin autolla muskarissa, iltapäivällä leivottiin ja illansuussa ulkoiltiin omassa pihassa.

Eli kerrytin kaloreita, en kuluttanut ;)

Vierailija
40/58 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia juoksuaskelia vessaan olen kyllä ottanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi