Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki opettajat / tarhatädit! Mikä on paras tai huonoin kesälahja ikinä,

Vierailija
02.05.2011 |

minkä olet saanut?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat olleet:

- vilpittömät aidot kiitokset + itse tehdyt kortit!!!

- kesäkukat

- pienet lahjakortit esim. kahvilaa

- herkut, jotka kuluvat pois kaapeista.

Ei niin mieluisia (toki ajatus on tärkein!)

-mukit

- koriste-esineet

-tuikkukipot ym krääsä.

Vierailija
62/81 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta kaikki lahjat ovat olleet aivan valtavan ihania. Minun mieltäni lämmittää ihan suunnattomasti, kun minuakin muistetaan eikä pelkästään opettajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hyvä lahja ja itse ilostuisin juustosta, mutta mieheni mielestä minua tullaan pitämään hulluna juusto-äitinä.

Hullu Juusto-Äiti iskee... =D

Mulla ei kyllä tämän jälkeen pokka pidä, jos tuot mulle juuston, niin repeän kun ajattelen että tuossa se Hullu Juusto-Äiti nyt menee... ;D

Tykkään kyllä juustoista :)

Vierailija
64/81 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitotädille..Ihme kuvitelmia oman lapsen täydellisyydestä..

Vierailija
65/81 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista muistamisista olen pitänyt.

Kerran sain yhden hoitolapsen perheeltä kaksi eläin kahvikuppia. Pidin niistä niin paljon, että kävin itse ostamassa vielä kaksi sarjaan kuuluvaa lisää ja ne on vieläkin käytössä. :)

Olin silloin tosin vasta urani alussa, joten kuppeja ei ollut kerennyt vielä kertyä ;)

Lahjakortti jäätelöbaariin oli kiva.

Pääsyliput balettiin (molemmat vanhemmat tosin töissä siellä) :)

Lippu elokuviin

Ruukkukukat tai muutenkin vaan kukat.

Eräs kasvi mikä oli samanniminen työpaikkani kanssa. Sillä kasvilla en mitään tehnyt mutta ajatus oli ihan älyttömän hyvä! :)

Oon tykännyt serveteistäkin. Kiva kun on saanut erilaisia mitä itse ostaisi. Kaikki kuitenkin kauniita.

Villasukat joissa oli kirjailtu mun nimi.

Vierailija
66/81 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanin oli viime keväänä, sain ongen kohon :)

se oli vain niin kesäinen ja kiva. myös kukat on kivoja ja itsetehdyt kortit tiytty, kaikki on tallella. ei mitään kallista

Vierailija
67/81 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kun loma vaan alkaa.

Vierailija
68/81 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta kaikki lahjat ovat olleet aivan valtavan ihania. Minun mieltäni lämmittää ihan suunnattomasti, kun minuakin muistetaan eikä pelkästään opettajia.

olen ollut jokunen vuosi sitten avustajana, ja vaikken mitään kaivannutkaan, niin oli siinä vähän orpo olo, kun opettajalle raahattiin sylikaupalla lahjoja ja itse en saanut mitään. Vaikka "sormet verillä" ja usein niitä paskamaisimpiakin juttuja hoidellut koko lukuvuoden...

Vierailija
69/81 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosia oppilaana perheen lapsia ja joka ikinen kevät sain heiltä jotain mikä oli mennyt jo vanhaksi. He luultavasti kävivät paljon Amerikassa, sain mm vaahterasiirappia, muffinssimixiä ja muita vastaavia lisää vain muna, voi jne jne.

Yhteistä oli kaikille että ne olivat aina, 100 % joka kerta menneet vanhaksi. Vaahterasiirappikin useampi vuosi sitten.

Tarkennuksesi nämä oli huonointa, parhainta aina ja ikuisesti itse tehdyt kortit. Kaikki ovat tallella.

Myös kun uudet oppilaat tulevat ja pidetään vanhempien kanssa tutustumistilaisuus sanon aina lahjan hinta saa olla max 2 euroa, mieluisin lahja on itse tehty kortti. Tätä on kiitettävästi kunnioitettu.

Vierailija
70/81 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli koulupuku kehitysmaahan, Kirkon ulkomaanavun kautta hankittu netistä, arvo 5e. Tuli TOSI hyvä mieli, kun idea oli niin ihana ja kun tuota tavaraa on meidän taloudessa (neljä lasta) enemmän kuin laki sallii...

Vierailija
71/81 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkui suklaat ja vihreät kuulat, mutta ne on tosi hyviä. :) Ja ihan ne tavalliset kukat - ja varsinkin lasten itse piirtämät kortit.

Vierailija
72/81 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen tekemä kortti (joo, vanhemmat voivat avustaa) tai ojentama leikkokukka, lapsen oma-aloitteisen halauksen kera, saa mut liikuttumaan kyyneliin.

Vierailija
73/81 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta: kesäkukat esim.pelargoni ruukussa tms,elokuvalippu,omatekoiset kortit

Ei niin hyvät:suklaa (en syö ollenkaan)

Vierailija
74/81 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tähänastisista paras oli samaan aikaan myös huonoin. Sain eräältä tosi suloiselta (kaikki ryhmäni lapset ovat ihania, kuten tämä) pojalta lahjaksi jättikokoisen superlonikukan, jossa keskellä hymiö. Äitinsä kertoi pojan nähneen sen jossain myyjäisissä ja hirveästi halunneen ostaa sen minulle lahjaksi. Poika oli kielellisesti vähän ikätasoaan jäljessä, mutta osoitti asioita muuten todella suorasti. Hän tuli halaamaan minua kukkaa antaessaan. Olin niin liikuttunut. :') Eli erinomaisen onnistunut lahja, sydämestä annettu.

Huono se oli siksi, että se oli todella todella suuri ja myös aika silmäänpistävä, rehellisesti aika ruma. :D Se oli minulla esillä jonkin aikaa, sitten se oli meidän lastenhuoneessa, sitten jonkin aikaa varastossa josta siirtyi kierrätykseen. Valokuvan otin muistoksi, kun se muuten oli niin rakas. Vaikea vain säilyttää tuommoista yli metristä pehmokukkaa. :)

Voi, olisipa kiva kuulla mitä pojalle nykyään kuuluu!

Vierailija
75/81 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä olisitte yhteisestä täytekakusta kahivpöytään?

Meillä siis oma leipomo joten siksi olisi hepllo vieminen.

Vierailija
76/81 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyttysmyrkkyä ja aurinkovoidetta, jos menivät roskiin niin sille en voi mitään

Vierailija
77/81 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjojen vastaanottaminen ei enää sallittua Helsingissä

Onx totta?!!

Milloin tällainen säännös on tullut???

Oon ite Hgin kaupungin päivähoidossa töissä enkä oo kuullu tällasesta.

Ai mutta mehän saatiinkin just laskiaisena pullat ja kahvit ph-johtajalta. Sillähän onkin tämän vuosikymmenen "ylimääräiset" kiitokset hoidettu.

Vierailija
78/81 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain luokan avustajaa,koska ope on kamala,ilman tätä ihanaa avustajaa olisi oppilailla aika surkeaa.

Vierailija
79/81 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he tekevät työtä ja heille maksetaan palkkaa, siis ei mitään lahjuksia. Olen kuullut kun nämä fiksut kansan kynttilät manaavat liikoja kukkia, typeriä posliinijuttuja. Korkeintaan itse tehty kortti ja sekin mieluiten koko luokalta.

Käsittääkseni tämä kysymys oli osoitettu OPETTAJILLE ja LASTEN HOITOHENKILÖKUNNALLE. Tässä ei kysytty vanhempien mielipidettä siitä, pitääkö viedä jotain vaiko eikö !

Vierailija
80/81 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kiitos riittää...

Parhaita:

-paikallislehden tekstaripalstalla "Kiitos Outi Opettajalle kuluneesta lukuvuodesta"

-kukat (mieluiten itsepoimitut)

-kortit (jossa lukee oppilaan koko nimi ja päivämäärä)

Huonoja:

-vaasit, posliiniesineet, taulut tms. koristekrääsä

-suklaa, karkit joissa on liivatetta tai likööriä(lapseni on allerginen suklaalle ja mieheni on muslimi)

-pannulaput, mukit, avaimenperät tms. jossa lukee OPE tms. vastaavaa

"-suklaa, karkit joissa on liivatetta tai likööriä(lapseni on allerginen suklaalle ja mieheni on muslimi)"

Siis eikö ne lapset tuo lahjoja sulle, ei lapsillesi, saati muslimimiehellesi..??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä