Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi AUDI on halutuin auto?

Vierailija
02.05.2011 |

Mistä johtuu, että suurin osa Suomalaisista ostaisi Audin jos olisi varaa.

Onko se tyylikäs ulko näkö?

Onko se tehokkuus?

Onko se arvostus?

Onko se sisustuksen laatu?

Onko se kestävys?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kuulkaa päät kääntyy kun tälläinen 70vuotias rouva astuu audista ulos saapikkaissa ja nahka-asussa.

Vierailija
22/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut noteerattua, että suurin osa kaahaajista tuolla motarillakin on Audikuskeja. Siinä automerkissä on ilmeisesti jotain mikä saa aivot sulamaan pois?

Pakko revitellä ja puskea eteenpäin kuin lumiaura. Itse kun ajat normaalia nopeutta niin ei mene kauankaan kuin on Audi purskurissa ja jos on mahdollisuus mennä ohi niin ajavat koko ajan ohituskaistalla..

Mä taas pari kk vanhan A6 omistajana olen huomannut, että tässä maassa löytyy uskomattoman huonoitsetuntoisia kuskeja jotka selkeästi ovat katkeria ja kateellisia siitä, että joku ajaa kalliimmalla, uudemmalla tai yksinkertaisesti vain paremmalla autolla kuin hän itse ajaa!

Vaikka itse ajan aina maltillisesti kaikkien liikennesääntöjen mukaan, aina löytyy joku peugeot/opel/skoda-kuski (nämä merkit ovat ne pahimmat!) jonka on pakko kaasuttaa joko aivan perävaloissa kiinni tai sitten ohittaa pakkomielteisesti vaikka oikealta puolelta. Myös pysähtyminen liikennevaloihin on nykyisin ihan tragikomiikkaan verrattava tilanne: viereiseltä kaistalta lähtee useimmiten malttamaton automies renkaat ulvoen matkaan, ettei vain nainen pääse Audilla kovempaa kuin hän. Huvittavaa.

Aiemmin ajoin halvemman merkin autolla eikä moista ongelmaa ollut koskaan. BMW:t herättävät vastaavia kateus-reaktioita kuulemani mukaan vielä useammin kuin Audit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiempi BMW kuski ja saan usein myös kuulla kommenttia että ajanko miehen autolla? No en vaan ihan omalla. Aina yritetään lähteä valoissa kisaamaan ja auta armias jos yrität liittyä ruuhka-aikaan jonnekkin niin tilaa ei heru ellei sitä sitten ota.

Vierailija
24/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A3 ja A4. Ensimmäisessä, vaikka oli ihan uusi, oli kaikenlaista vikaa. Toinen oli erinomainen. Audi on tosi hyvä ajaa, ominaisuus korostuu, jos ajaa pitkiä matkoja, kuten itse ajoin. Ero vanhempieni silloiseen Relluun oli ihan järkyttävä, kun jouduin ajamaan sen 400 km päähän. Lyhyillä kauppamatkoilla on varmaan aika sama millä ajelee.

Vierailija
25/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, että suurin osa Suomalaisista ostaisi Audin jos olisi varaa.

Onko se tyylikäs ulko näkö?

Onko se tehokkuus?

Onko se arvostus?

Onko se sisustuksen laatu?

Onko se kestävys?

Audi ei ole ykkös-suosikkini. Audiin liittyy nykyään erittäin negatiivinen arvolataus.

En halua missään nimessä samaistua "audi-miehiin".

Liikenteessä näkee usein öykkäröivää ajotapaa audi-kuskeilta. Itseäni säälittää nämä eilisen teeren puolentoista euron audi-jupit.

Työkaverin kaksi vuotta vanhan Audin moottori piti vaihtaa kokonaan uuteen. Kuulemma alumiini-ratkaisuista johtuen moottoria ei voinut korjata.

Autolla oli ajettu 70 tkm. Hänelle jäi aika paljon maksettavaa, vaikka Audi maksoikin osan.

Audin torsen ( torque sensing ) -tekniikkaan perustuva neliveto olisi toki Suomen talvessa poikaa.

Oma autoni on kilpailevaa merkkiä.

Vierailija
26/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemareista.

Mulla on aiemmin kokemusta esim. Audista, jota joskus vähän haastettiin liikenteessä. Nyt kun meillä on mieheni kanssa yhteinen, tavallista tehokkaampi Bemari ja vaikka siitä on jätetty tietoisesti mallimerkinnät pois, niin varmaan automiehet tunnistaa sen ja tietää, että siinä on hyvät tehot ja liikennevaloissa sitä kyllä haastetaan tosi usein. En usein edes viitsi kaasuttaa sillä kuin kevyesti, kun tiedän, että se kiihtyy todella hyvin.

Minusta liikenteessä tarpeeton auton tehojen näyttö on paitsi typerää, myös vaarallista.

Vierailija
27/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirimyyjien nissaneillaan on pakko haastaa Audilla ajavia. Nainen Audin ratissa on sitten sen kaikkein punaisin vaate monelle miehelle. Itsellä myös erittäin tehokas, iso, 4-veto Audi alla ja ajan aina nopeusrajoitusten mukaan, en öykkäröi mitenkään, mutta monenlaista riisikuppia pukkaa eteen vaikka oikealta ohittaen.

Vierailija
28/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi on ihan hyvä normaaliajossa ja suorilla teillä. Puskevan ajokäytöksen vuoksi ei kannata mitään ajamisen iloa kuitenkaan odottaa.

Mitenkään erityisen haluttu se ei autona ole, paitsi Saksasta käytettyjä rahtaavien mielestä. Itse en siihen porukkaan katso kuuluvani.

Vierailija
29/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on niin hyvä! Kulkee kuin juna eteenpäin. En vaihtais ikinä.

Vierailija
30/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ystävilläni on audeja ja kaikki sanovat samaa, ajomukavuus on hyvä. Siksi ajan itse bemarilla koska mielestäni siinä on ajomukavuus ihan toista luokkaa kuin esim.

Eli siis esim. Opelin ajomukavuus on täysi nolla ainakin minulle. Selkö tulee kipeäksi jo parin km matkasta joten suosin siksi bimmeriä :)

Huvittava tuo ''selkä kipeäksi muutaman km ajosta''. Joo, voihan se olla että on tullut juuri siinä yhdessä autossa ja niillä säädöillä. Ainakin meidän opelissa on säädettävät penkit! Ja luulen ettei se ole se merkki vaan muutkin ominaisuudet vaikuttavat. Esim ottaisiko joku todellakin mieluummin vaikka 25v vanhan audin, kun ihan uuden skodan??

Ja laitappa ap linkki tähän sinun väitettyyn tutkimustulokseen?? Jos näin todella olisi, niin miksi toyota on suomen ostetuin auto?

Vierailija
31/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi jäis kolmen palleilta pois.

Vierailija
32/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on niin hyvä! Kulkee kuin juna eteenpäin. En vaihtais ikinä.

Ja meillä kolmas tätä merkkiä, enkä myöskään vaihtais :) Eiköhän tämäkin ole niitä makuasioita!

Vierailija
33/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen, kun meille eka audi hankittiin niin merkkiä ei tulla helpolla vaihtamaan. Tuo on vain toiminut älyttömän hyvin, sillä on hyvä ajaa, penkit on hyvät pitkälläkin matkalla, audin ulkoasu on mielestäni miellyttävä (ei tosin kaikissa malleissa), tuntuu turvalliselta ja on toiminut 100%:n luotettavasti vielä tähän asti. Muitakin autoja on ollut käytössä, mutta audi vie voiton.

Vierailija
34/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä jollain päteä...

Vierailija
35/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ollut tarvetta päteä ja autoistakin oli kokemusta (korjauspuolelta siis) vaatimattomat 40 vuotta. Valitsi Audin, mallia en muista. Mukava oli ainakin istua kyydissä ja olihan auto aika kivannäköinenkin.

Vierailija
36/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellainen kuvitelma, että Audin haluaisivat?

En ole koskaan kuullutkaan enkä tunne ainuttakaan sellaista ihmistä, joka vapaaehtoisesti haluaisi Audin omistaa.

Vierailija
37/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi yksinkertaisesti on laadukas auto ja se luonnollisesti näkyy hinnassa ja arvostuksessa. Kuten joku jo aiemmin mainitsi, ajonautinto korostuu erityisesti pitkillä matkoilla, on suorastaan kuin junan kyydissä istuisi. Parin Audin jälkeen en vaihtaisi enää automerkkiä kovin helposti. Ainoana miinuksena aika kalliit lisävarusteet, jotka kyllä ovat hintansa arvoiset.

Vierailija
38/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo on!

Vierailija
39/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä jo vähän aikaa kun tutkimus tehtiin ja sekä miehistä että naisista suurin osa haluaisi Audin, jos vain saisi. Audin on siis suomalaisten naisten ja miesten mielestä kaikkein halutuin automerkki!! Ja oliko jo ainakin toista kertaa tutkimuksissa näin ja ero oli tällä kertaa iso seuraavaan, joka taisi muistaakseni olla BMW.

Seuratkaahan vähän ystävät hyvät maailman menoa, ettei tarvitse tänne tulla kitisemään.

Ja itse en kyllä yhtään ihmettele tuota tutkimustulosta! Audi on vaan uskomattoman kaunis auto ja se ajomukavuus, ah!! Audilla voisin ajella vaikka maapallon ympäri, todellista nautintoa ajaa uutta isoa neveto-Audia!

Vierailija
40/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Audi oli sekä naisten että miesten halutuin auto!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi