Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi AUDI on halutuin auto?

Vierailija
02.05.2011 |

Mistä johtuu, että suurin osa Suomalaisista ostaisi Audin jos olisi varaa.

Onko se tyylikäs ulko näkö?

Onko se tehokkuus?

Onko se arvostus?

Onko se sisustuksen laatu?

Onko se kestävys?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava tuo ''selkä kipeäksi muutaman km ajosta''. Joo, voihan se olla että on tullut juuri siinä yhdessä autossa ja niillä säädöillä. Ainakin meidän opelissa on säädettävät penkit! Ja luulen ettei se ole se merkki vaan muutkin ominaisuudet vaikuttavat. Esim ottaisiko joku todellakin mieluummin vaikka 25v vanhan audin, kun ihan uuden skodan?? Ja laitappa ap linkki tähän sinun väitettyyn tutkimustulokseen?? Jos näin todella olisi, niin miksi toyota on suomen ostetuin auto?

Ei tullu sulle mieleen että ihmisiä on erilaisia. Itsellä tulee myös selkä kipeäksi muutaman kilometrin ajon jälkeen anopin astralla, tämä johtuen vain siitä että ristiselkä tuki painaa mun selkää. Se kun sattuu olemaan KIINTEÄOSA penkkiä ja sitä ei saa pois niin milläs sitä säädät?? Voit itse kokeillä miltä tuntuu ajaa kun on halko selän takana jonkin matkaa ja palata sitten kertomaan että tuliko selkä kipeäksi??

Vierailija
2/40 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava tuo ''selkä kipeäksi muutaman km ajosta''. Joo, voihan se olla että on tullut juuri siinä yhdessä autossa ja niillä säädöillä. Ainakin meidän opelissa on säädettävät penkit! Ja luulen ettei se ole se merkki vaan muutkin ominaisuudet vaikuttavat. Esim ottaisiko joku todellakin mieluummin vaikka 25v vanhan audin, kun ihan uuden skodan?? Ja laitappa ap linkki tähän sinun väitettyyn tutkimustulokseen?? Jos näin todella olisi, niin miksi toyota on suomen ostetuin auto?

Ei tullu sulle mieleen että ihmisiä on erilaisia. Itsellä tulee myös selkä kipeäksi muutaman kilometrin ajon jälkeen anopin astralla, tämä johtuen vain siitä että ristiselkä tuki painaa mun selkää. Se kun sattuu olemaan KIINTEÄOSA penkkiä ja sitä ei saa pois niin milläs sitä säädät?? Voit itse kokeillä miltä tuntuu ajaa kun on halko selän takana jonkin matkaa ja palata sitten kertomaan että tuliko selkä kipeäksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on se yleisin munanjatke.

Vierailija
4/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoihin tutstumaan kuin ulkoisesti ja kyllähän ne kivoilta näyttää. Voisin hyvinkin valita Audin jos olis varaa valita mikä vaan.

Toisaalta tämä Hondakin on ihan jees :)

Vierailija
5/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa suomalaisista (pienelläkään kirjoitettuna) haluaisi audin jos olisi varaa. Ois mullakin varaa, mut mulla on mini ja parempi niin...

Vierailija
6/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole sille kateellinen kuten mersulle ja bemarille. Tusinatavaraa vaikka kuitenkaan ei ole.

Vierailija
7/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäinen sovinisti sanelee mielipiteeni. paljon melua tyhjästä. säälittää kun reppana sai potkut.

Vierailija
8/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on nimittäin ihan hiton hyvä ajaa ja neliveto on tosi kova sana. Meillä on Volvo, ja olen tosi arka ajamaan sillä talvella, neliveto Audilla taas tohdin ajaa ihan täysiään. Audi on hyvän näköinen auto, ja onhan se saksalaista laatua. No tosin Audissa on aika paljon pikku vikoja, ja ovat korjaamojen vakioasiakkaita. Huollot ovat kalleita, että tuskin minun varoilla niitä kustannettaisiin, ainakaan merkkiliikkeissä.

Vierailija
9/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan

Urpojen

Dorkien

Irvikuva

tai

Ajokyvyttömien

Uhittelijoiden

Dirikoitten

Itsensäjatke

Vierailija
10/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen Audilla ajanut pystyy löytämään ainakin muutaman hyvän syyn sille, miksi Audi kannattaa autoksi valita. Ajomukavuus on aivan omaa luokkaansa, toki jonkin verran koneesta ja vaikkapa varusteista riippuen. Audi on myös merkkinä varsin nuorekas, mutta silti asiallisen uskottava (johtuu osittain tietoisesta markkinoinnista), kun taas MB on enemmän "pappa"-merkki ja BMW taas teini-ikään jämähtäneen ikuisen nuoren jatke.

Tämähän ei muuten ole vain suomalainen ilmiö, esim. Saksassa MB:t ja BMW:t saa vielä suhteellisen halvalla, Audi on selkeästi noista kolmesta kallein ja arvostetuin merkki.

Nimimerkillä: "autokaupoilla Saksassa monta kertaa ollut".

Vierailija
11/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ystävilläni on audeja ja kaikki sanovat samaa, ajomukavuus on hyvä. Siksi ajan itse bemarilla koska mielestäni siinä on ajomukavuus ihan toista luokkaa kuin esim.

Vierailija
12/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niillä vielä jälleenmyyntiarvoa ja aika nopeasti lähtevät kiertoon autoliikkeistä, ainakin yhteen aikaan täältä oli hankala saada nelivetoa. En tiedä miten nykyisin kun autojen tuonti ulkomailta on kasvanut. Edelleenkin korostan ajomukavuutta, ihan eri luokkaa kun halvemmilla perusautoilla. Mutta tässäkin pätee se merkkiuskollisuus, mikä kenenkin mielestä on se halutuin auto.

Vierailija
13/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ystävilläni on audeja ja kaikki sanovat samaa, ajomukavuus on hyvä. Siksi ajan itse bemarilla koska mielestäni siinä on ajomukavuus ihan toista luokkaa kuin esim.

Eli siis esim. Opelin ajomukavuus on täysi nolla ainakin minulle. Selkö tulee kipeäksi jo parin km matkasta joten suosin siksi bimmeriä :)

Vierailija
14/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille, että on minullakin tähän varaa.

Vierailija
15/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkki.

Vierailija
16/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ei muuten ole vain suomalainen ilmiö, esim. Saksassa MB:t ja BMW:t saa vielä suhteellisen halvalla, Audi on selkeästi noista kolmesta kallein ja arvostetuin merkki. Nimimerkillä: "autokaupoilla Saksassa monta kertaa ollut".

Vierailija
17/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Q7 ja A4.

Ajo-ominaisuudet, tehokkuus, laatu ja ulkonäkökin.

Vierailija
18/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut noteerattua, että suurin osa kaahaajista tuolla motarillakin on Audikuskeja. Siinä automerkissä on ilmeisesti jotain mikä saa aivot sulamaan pois?

Pakko revitellä ja puskea eteenpäin kuin lumiaura. Itse kun ajat normaalia nopeutta niin ei mene kauankaan kuin on Audi purskurissa ja jos on mahdollisuus mennä ohi niin ajavat koko ajan ohituskaistalla. Se on joku egon jatke tuo Audi :D

Aika vaarallista vaan jos ei tajua sitä omaa vauhtiaan sellaisella upouudella Audilla...

Vierailija
19/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mihin perustuu väite, että suurin osa suomalaisista ostaisi Audin? Ettet nyt ihan tahallasi siellä liioittelisi?

Meidän perheessä ei ole minkäänlaista autoa (ei ole rahasta kiinni, vaan harkittu valinta). Tunnen (tietääkseni) vain yhden Audin omistajan, ja hän on keski-ikäistyvä, melko materialistinen mies, jolle se auto on status-symboli ja selkeästi jonkinlainen munanjatke. On sanonut suoraan ajavansa Audilla, koska se on arvostettu merkki ja tämä on hänelle tärkeää.

Vierailija
20/40 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan BMW:tä ja saan osakseni hyvin paljon vittuilua liikenteessä vaikka ihan rajoitusten mukaan ajan. Koska kyseinen merkki on nuorten molopää miesten suosiossa ajatellaan että kaikki ajaa kuin reikä päät. Usein riisikipoilla ajelijat ohittelevat mua motarilla ja jäävät vittuillakseen siihen eteen sitten roikkumaan jolloin menen ohi, näin pääsevät taas imureilla ajelijat vouhottamaan kuinka ne "kaikki" saksalaisilla autoilla ajelijat kaahailee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan