Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pelleili osoittamalla mua yhtäkkiä mielikuvitusaseella ja ampumalla minut

Vierailija
01.05.2011 |

ja sitten suuttui, kun mielestäni pila ei ollut lainkaan hauska vaan todella typerä.

Miehen mielestä olen tiukkapipo ja "miten jaksankaan edes mainita jotain noin pienestä jutusta" eikä tajunnut siltikään, kun sanoin että viimeisten uutisissakin olleiden tapahtumien valossa miehen pitäis ymmärtää miksi en pitänyt sitä hauskana.

Naurattaisko sua, jos miehesi ihan yhtäkkiä kääntyisi sinua kohti ja laittaisi kädet niinkuin pitäisi asetta, ja sitten "ampuisi" sinut tekemällä ampumisäänen?

(Ja ei, meillä ei ollut mitään riitaa, mies vaan pelasi x-boxilla ja teki ilmeisesti maalin tai jotain, ja sitten kääntyi ja "ampui" minut)

ps. oletan, että ensimmäinen kysymys on "minkä ikäisiä olette" ja säästän vaivaa kertomalla, että kolmekymppisiä molemmat.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaisi vetää tuollaisesta hernettä nenään. Etenkin jos kyseessä oli vain sormipyssy.

Kyllä me ollaan miehen kanssa oltu vesisotaakin vesipyssyillä.

Vierailija
2/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaisi vetää tuollaisesta hernettä nenään. Etenkin jos kyseessä oli vain sormipyssy.

Kyllä me ollaan miehen kanssa oltu vesisotaakin vesipyssyillä.

ja oikeastiko teitä ei mitenkään haittais..?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuttaisin miehelle, että hänhän ampui minut, leikki jatkuu edelleen. Kuka haluaa vainajan kanssa naida?

Siitä saa aikaan kunnon riidan, jonka päätteeksi voi siirtyä olohuoneeseen nukkumaan todeten vielä ovelta, että "haluat minut mieluummin kuolleena kuin elävänä"

Vierailija
4/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa osoitella ketään edes leikillään aseilla.

Vierailija
5/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillekin olen opettanut (kuten meillä lapsuudenkodissakin opetettiin) että edes leikkiaseella ei tähtäillä leikkiin osallistumattomia henkilöitä kohti.

Pitäisin aikuisen tähtäilyä (ja vielä laukausta!) todellakin loukkaavana. Sama kuin sanoisi ääneen toivovansa toisen kuolemaa.

Vierailija
6/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuttaisin miehelle, että hänhän ampui minut, leikki jatkuu edelleen. Kuka haluaa vainajan kanssa naida?

Siitä saa aikaan kunnon riidan, jonka päätteeksi voi siirtyä olohuoneeseen nukkumaan todeten vielä ovelta, että "haluat minut mieluummin kuolleena kuin elävänä"

Ja hyvin palstalle sopiva tapa toimia. Aamulla voisi jatkaa vielä "Ei mua mikään vaivaa, en kiukuttele"- linjalla ja pitää muuten mykkäkoulua.

Ja ap, miten ammutaan mielikuvitushaulikolla? Pitääkö siitä loukkaantua enemmän kuin sormipyssystä?

Vierailija
7/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa jo tuo kun ap selittää asiasta..

Siis jos se on jotain peliä pelannut ja pystynyt/halunnut sua huomioimaan kesken pelaamisen niin en kyllä suuttuisi miehelle. Tiedän monta miestä ketkä ei pelatessaan muista edes koko vaimoaan tai lapsiaan tai mitään muutakaan.

Ei ole niin vakavaa..

Vierailija
8/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närkästyisin kyllä.

Vierailija
9/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuttaisin miehelle, että hänhän ampui minut, leikki jatkuu edelleen. Kuka haluaa vainajan kanssa naida? Siitä saa aikaan kunnon riidan, jonka päätteeksi voi siirtyä olohuoneeseen nukkumaan todeten vielä ovelta, että "haluat minut mieluummin kuolleena kuin elävänä"

Vierailija
10/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos se on jotain peliä pelannut ja pystynyt/halunnut sua huomioimaan kesken pelaamisen niin en kyllä suuttuisi miehelle...

Vierailija
11/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, miten ammutaan mielikuvitushaulikolla? Pitääkö siitä loukkaantua enemmän kuin sormipyssystä?

kyllä mä loukkaannuin, ehkä olen niuho, mutta kuten joku sanoi, on tosi mautonta huumoria. Varsinkin kun just on uutisoitu tästä Ikaalisten tapahtumasta ja niitä muutenkin tapahtuu.

ap

Vierailija
12/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysynyt, haluaako hän tappaa minut ja lapset kuten nyt uutisissa olleessa jutussa kerrottiin. Eli mies olisi saanut luvan lopettaa pelaamisen ja siirtyä keskustelemaan, miksi hän edes pelleilläkseen haluaa ampua minut. Jos mies ei pystyisi vastaamaan, ottaisin lapset ja laukullisen tavaraa ja sanoisin miehelle, että en uskalla jäädä kotiin kanssaan. Jos kykenee leikillään ampumaan vaimonsa, voi ihan hyvin tehdä sen oikeasti. Freudilaiset lipsahdukset voivat näkyä näinkin.

Ja mies olisi ihan ihmeissään, mitä nyt tapahtui.

Vierailija
13/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos se on jotain peliä pelannut ja pystynyt/halunnut sua huomioimaan kesken pelaamisen niin en kyllä suuttuisi miehelle...

jota mieheltäni toivoisin... :D

ap

Vierailija
14/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä loukkaannuin, ehkä olen niuho, mutta kuten joku sanoi, on tosi mautonta huumoria. Varsinkin kun just on uutisoitu tästä Ikaalisten tapahtumasta ja niitä muutenkin tapahtuu.

ap

Vierailija
15/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken pelin ja kysynyt mieheltä, eikö hän leikkiä ymmärrä. Erityisen kivaa tilanteessa, jossa mies olisi melkein tekemässä ennätystä.

Vierailija
16/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenne voi teidät oikeastikin tappaa? Lienee varsin kehno pariuhde, jos omaa miestä pitää pelätä.

Vierailija
17/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä on, itse en jaksais yhtään ex oli lapsellinen perusluonteeltaan. Aluksi vitsit nauratti ja olinhan itsekkin kovin nuori, suhteemme oli pitkä ja matkalla huomasin, että itse kasvoin ohi henkisesti, ex mies edelleen tolla huumorin tasolla ja olen onnellinen ,ettetn neljää vuotta kauempaa jaksanut katsella.

Vierailija
18/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenne voi teidät oikeastikin tappaa? Lienee varsin kehno pariuhde, jos omaa miestä pitää pelätä.

mutta mä en näe mitään hauskaa siinä, että edes leikitään ampuvansa puoliso haulikolla. Lähinnä se on typeryydessään loukkaavaa.

Jos mä tästä nyt yhtäkkiä juoksisin mieheni luokse ja leikkisin puukottavani häntä monta kertaa rintakehään, oisko se tosi hauskaa? Ilmeisesti teitä naurattais kauheesti...

ap

Vierailija
19/31 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittanut elettä uhkaavaksi, vaan enemmän "tuuletti" tekemäänsä maalia urheilutyyliin, jääkiekkoilijatkin joskus heittää hanskan ilmaan ja muka ampuu sitä mailalla. MUTTA, itsekin olisin kyllä järkyttynyt siitä, että tähtää juurikin minua, ja tekee vielä "laukaisueleen". Eli vakavan keskustelun paikka kyllä.

Vierailija
20/31 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaisi vetää tuollaisesta hernettä nenään. Etenkin jos kyseessä oli vain sormipyssy. Kyllä me ollaan miehen kanssa oltu vesisotaakin vesipyssyillä.

ja oikeastiko teitä ei mitenkään haittais..? ap

säikähtäisin, vaikka muuten pyssyleikit ymmärränkin.

Usein leikinkin lasten ja miehen kanssa ties mitä taistelu- ja ampumisleikkejä.

Senkin ymmärrän, jos lapset haluaa leikkiä jotain peliä. Silloinkin leikistä sovitaan ensin ja vasta sen jälkeen aletaan toisia 'ampumaan'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän