Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo äijään!!!

Vierailija
28.04.2011 |

Mieheni vie aina lapsemme päiväkotiin. Hän tekee töitä kotoa käsin joten ei ole kiirettä aamuisin töihin.

Nyt on usein käynyt niin että lapsi myöhästyy aamupalalta (pitää olla ennen 8:15 päiväkodissa että saa sen). Tämä siksi että mies ei ole saanut itseään ajoissa ylös sängystä.

Mutta, hienointa on että mies syyttää tästä minua!!! Välillä lapsi syö aamupalaa mun kanssa aamulla, välillä ei. Olen sanonut että se on täysin yhden tekevää syökö lapsi mun kanssa vai ei, pitää kuitenkin ehtiä viedä lapsi niin että saa tarvittaessa aamupalaa päiväkodissa. Nyt mies soitti kiukkuisena että hän oli kuvitellut lapsen syöneen mun kanssa joten siksi eivät ehtineet päiväkotiin aamupalalle.. Ja ei, lapsi ei syönyt aamupalaa kotona joten joutuu nyt kärvistelemään lounaaseen asti nälissään :( :( :(

Siis helvetti, miten tästäkin on saatu mun syy! Mies itse ei saa itseään ylös sängystä ajoissa vaikka olen pukenut lapsen ja laittanut kaikki valmiiksi hänelle niin että laittaa tytön vaan autoon ja menoksi. Silti saa väännettyä mun syyksi ettei lapsi nyt saa aamiaista. Vituttaa ja harmittaa tytön puolesta aivan sairaasti.

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies maksaa auton jos kerran sitä käyttää?? Kaipa sillä on varaa jos tienaa kolme kertaa vaimoaan enemmän..

On muuten kovatuloinen herra. Puolipäivähommasta nykäisee 6300 euroa nettona kuussa. Bruttona menisi varmaan päälle 10te ja kokopäivähommana 20te/kk.

Hmmm... Uskooko joku ihan OIKEASTI näitä ap:n juttuja. Alkaa tuntua erinomaisesti kehitellyltä provolta nyt jo kolmen sivun verran.

Vierailija
122/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin mitätön toimistorotta selkeästi. Kone käytössä koko päivän, surkea palkka eikä paljon paineita työssä. Näkeehän tuon nyt jo aivotonkin.

En ikinä sanoisi kenenkään työtä "mitättömäksi". Luultavasti olet itse kouluttamaton kotiäiti joka omaa pahaa oloaan purkaakseen tölvii muita. Oletan että ap:n työ on stressaavaa joskus, jos kerran niin itse sanoo. En koe tarvetta epäillä jokaista sanaa enkä myöskää tarvetta arvostella muita.

En ikinä...Luultavasti olet... En koe tarvetta...Ja yhdellä lausella, mitätöin kaiken sanomasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen miehelleni täällä vastauksia ääneen mitä ap on tähän ongelmaansa saanut ja miehenikin on aivan ihmeissään näistä ap:n lyttääjistä ja kritisoijista. D :D

Ihanko se sinun betapehmomiehesi oli samaa mieltä. Hienoa, se tajuaa paikkansa, ja jaksaa kuunnella sunkin jorinoita av-palstasta.

Vierailija
124/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tänne siteeraavat Herra Miestensä mielipiteitä... Ihan kuin saisivat välitettäväkseen Jumalan sanaa suoraan Taivaasta.

"Ugh, Herra Mies on ihmeissään."

Vierailija
125/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tölvit puheenvuorossasi sekä kotiäitejä että niitä, joilla ei ole korkeaa koulutusta...

Ja sitten selität, kuinka itse et arvostele.

Kuule, tietoisku: Maailmassa on valtavat määrät typeriä, mitättömiä töitä, joista stressaantuu vain totaaliääliö.

Ja ap nyt tosiaan on koko tämän "työpäivänsä" mesonut nyt täällä, joten eiköhän siitä voi päätellä aika paljon työn "vaativuudesta".

Vierailija
126/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutun taso senkun kasvaa.. Tää on parasta viihdettä, lisää, haukkukaa nyt toisianne!! Saan hyvät naurut :)

Vierailija
127/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku ihan arkinen perhetilanne. Sitten piti lähteä värittämään, että saataisiin vertaistukea ja kanssa sisaret rintamaan mukaan, haukkumaan rakasta puolisoa, joka on täysin saamaton nolla. Joka ei koskaan ja ikinä tee mitää perheen hyväksi. Pahasti meni vaan viivojen yli.

Luottoa muuten sille, että tämä on vain aikuisten ämpärilapio leikkiä.

Vierailija
128/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä aivottomat,jotka tänne siteeraavat Herra Miestensä mielipiteitä... Ihan kuin saisivat välitettäväkseen Jumalan sanaa suoraan Taivaasta.

"Ugh, Herra Mies on ihmeissään."

Niinkuin ennen maalla sanoivat vanhat naisetkin:

"Ei ole mitään akkojen puhetta, vaan näin on ihan miehet sanoneet..."

Vierailija
129/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajat saa vähemmän käteen. Ja kaikissa työpaikoissa ja ammateissa ei vain voi edetä. Vai oletteko kuulleet 10 000 bruttona tienaavasta sairaanhoitajasta?

Ääliöt!

Vierailija
130/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajat saa vähemmän käteen. Ja kaikissa työpaikoissa ja ammateissa ei vain voi edetä. Vai oletteko kuulleet 10 000 bruttona tienaavasta sairaanhoitajasta?

Ääliöt!

Ei kai nyt jonkun sairaanhoitajan pitäisikään tienata 2000 bruttona enempää.

Vierailija
131/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajat saa vähemmän käteen. Ja kaikissa työpaikoissa ja ammateissa ei vain voi edetä. Vai oletteko kuulleet 10 000 bruttona tienaavasta sairaanhoitajasta? Ääliöt!

Ja mun mieheni tienaa ravintoloitsijana aika vähällä duunilla helposti 7000-8000 euroa kk. Eli ei sekään mitenkään ihmeellistä ole.

Itse saan suunnilleen tuon summan mitä ap yliopistokoulutuksella :(

Vierailija
132/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajat saa vähemmän käteen. Ja kaikissa työpaikoissa ja ammateissa ei vain voi edetä. Vai oletteko kuulleet 10 000 bruttona tienaavasta sairaanhoitajasta? Ääliöt!

Ei kai nyt jonkun sairaanhoitajan pitäisikään tienata 2000 bruttona enempää.

Paskaa hommaa paskoille tyypeille, vähemmän palkkaa niille!

Vierailija
133/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajilla on lyhyt koulutus ja mitätön työ, joka ei vaadi juuri mitään. Ei heidän kuulukaan tienata enempää, ääliö.

Vierailija
134/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa mahtavaa naiset, osaatte niiiiin hienosti lytätä toisianne :D tää sairaanhoitajien haukkuminen on kaiken huippu :D

Vierailija
135/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaan työ, äitiys ja koko elämä, vedetään hatusta jotain esimerkkejä maksuista jne.

Itse luin huolella ap:n kirjoitukset ja ymmärsin, että maksavat laskut puoliksi. En ala epäilemään, maksavatko ihan KAIKKI laskut puoliksi vai ei, koska johan ap sanoi, että mies on joskus maksanut jotain hänen laskujaan ja sittenhän kaikki ei mene aina puoliksi. Mies tosin oli sitten koko ajan asiasta muistuttanut...

En ymmärrä, miksi ap:n pitäisi kouluttaa itseään enemmän tai hankkia uran tai jotain muuta. Miten se ratkaisisi ongelman? 2100 euroa käteen on mielestäni keskivertopalkka, ei siis mikään surkea mutta ei mikään loistavakaan. Sillä toki tulee jo toimeen.

Ongelmana oli se, että mies ei vienyt lasta ajoissa hoitoon aamupalalle JA SYYTTÄÄ SIITÄ AP:TÄ. Ap on mielestäni syystäkin poissa tolaltaan. Ei ole kiva kuulla, että lapsi ei saanut aamupalaa mutta vielä kamalampaa on se, että mies ei ole noloissaan tai katuva vaan syyttää omasta laiskuudestaan ap:tä.

Kyse ei ollut siitä, etteikö mies voisi viedä lasta myöhemmin vaan siitä, että MIES EI RUOKI LASTA EIKÄ VIE AJOISSA AAMUPALALLE. Kaikki muu, se, että ei tee kotitöitä, vaatii laskut puoliksi ja ostaa itselleen kaikkea kivaa, hakee lapsen joskus klo 14 jne. kertoo vain lisää miehen luonteesta mutta ei itse ongelmasta.

Ei myöskään kyse ole mistään kommunikaatiokatkoksesta, koska lapsi on aina viety aamupalalle, mutta viime aikoina mies on alkanut myöhästellä ja tarhasta varmaan päätettiin antaa miehelle opetus tällä kertaa eivätkä enää suostuneetkaan antamaan aamupalaa myöhässä (luultavasti muuten antoivat, kun mies lähti). Mikään tästä ei ole ap:n vikaa. On yhdessä sovittu, että lapsi viedään aamupalalle. Jos mies päättää, että ei vie, kai hän sen lapsen osaa ruokkiakin. Hänelle vain kävi niin köpösti, että lähti liian myöhään eikä ehtinyt aamupalalle ja päätti sitten syyttää ap:tä epäreilusti, koska ei voi myöntää virheitään. Lopputuloksena mies vielä päätti kiristää rahalla, jotta riita olisi mahdollisimman laaja ja ohi aiheen. Niinhän riidoissa yleensä käy.

Ap:lle toivon tsemppiä ja hyvää keskustelua miehen kanssa. Ole itse rauhallinen ja kiistä syyllisyytesi. Mitä tahansa vastaisuuden varalle sovitte, älä suostu tähän syntipukiksi vaan sano suoraan, että oli miehen syy, että lapsi ei saanut ruokaa. On kurjaa, että mies ei kanna vastuuta tekemisistään. Vielä kurjempaa on se, miten vähän naiset tukevat toisiaan. Aina pitää olla haukkumassa palkkaa, ammattia, lastenhoitoa, ihan kaikkea muuta paitsi sitä miestä. :(

Korostan vielä, että olen ymmärtänyt ap:n kaikki viestit ekalla lukemisella enkä kerta kaikkiaan tajua, miten ap:n palkka, työ, koulutustaso tai miehen arvostaminen mitenkään liittyvät tähän ongelmaan. VAikka ap arvostaisi miestä kuinka paljon, ei mikään muuta sitä tosiasiaa, että mies vei lapsen liian myöhään aamupalalle ja lapsi jäi nälkäisenä hoitoon. Tähän ei auta palkankorotukset tai lisäkoulutukset. Mutta av-mamma vänkää ihan huvin vuoksikin...

Vierailija
136/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ap on koko päivän raivonnut.

Vierailija
137/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ap on koko päivän raivonnut.

eli ap on raivonnut ja muut on kommentoineet kiltisti ja asiallisesti?

jos ap.n kommentit on sinusta raivoamista niin etpä todellista raivaria ole vielä nähnyt.

Vierailija
138/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette arvon vajakit tulleet nyt siihen tulokseen että ap on huono äiti, kitisijä, kärttyinen akka ja nyt vielä paskapalkkaa nauttiva turhan näpertelijä. XD Ahahahahhh....ei helvetti mitä porukkaa!!!

Musta kyllä nyt tuntuu et tähän ketjuun on vaan ängennyt kourallinen länkyttäjiä. Jos ei riitelemään pääse neljän seinän sisältä muualle, niin tullaan tänne palstalle. Mä taidan nyt kans lopettaa palstailun ja menen ulos kattomaan joko meidän kissa sai sisiliskon syötyä kokonaan. Sekin on mielenkiintoisempaa kuin tämä! ;)

Jos sä AP olet illemmalla linjoilla, niin tulethan kertomaan miten kävi sen miehes kanssa. Mä voin kuvitella et sä olet nyt entistä äkäisempi kun olet joutunut lukemaan tästä ketjustasi paskaa jos jonkinmoista. Älä välitä! Mä pidän sulle peukkuja et miehes tajuaa sun pointtis ja saatte rauhan aikaiseksi.

Hyvää päivänjatkoa joka sorkalle! Myös länkyttäjille...

Vierailija
139/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikille sairaanhoitajien haukkujille mä toivon, että saatte joskus kohdata "tyhmän sairaanhoitajanne" ja kuolette sen tyhmyyden puolesta.

Jos ei olis ihania valkoisia sisaria, jotka tekee rankkaa duunia paskalla palkalla ni mihin tämä Suomi joutuisi? Ois se vaan hienoo saada tänne halpa työvoimaa ulkomailta ilman minkäänlaista koulutusta saatika kielitaitoo hoitamaan teitä.

Voihan rektaalilämpö sentään! Mistä näitä angstisia ihmisiä oikein tulee? Vapaakasvatettu sukupolvi?

Vierailija
140/149 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kissa sai sisiliskon syötyä kokonaan. Sekin on mielenkiintoisempaa kuin tämä! ;)

Ihan sama asia, pistät vain AP:n sisiliskon tilalle ja me länkyttäjät kissan tilalle. Perhana, kun ap katkaisi häntänsä ja livahti karkuun.

Pesen odotellessa turkkini käpälälläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän