Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette 17-vuotiaan tytön ja 23-vuotiaan miehen suhteesta?

Vierailija
28.04.2011 |

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kenen kanssa saavat seurustella. Hah

Antaisitteko omien lastenne seurustella alaikäisinä viisikymppisten ja 30-vuotiaiden perheenisien kanssa. Käsi pystyyn kuinka moni antaisi.

Mutta jos olisin alaikäisenä alkanut itseäni 10v vanhemman aikuisen miehen kanssa niin olisi muuten isäni käynyt "puhuttelemassa" miestä. Ja sen tiedän, että sen jälkeen ei olisi mies uskaltanut muhun olla missään yhteydessä. Toiset vanhemmat huolehtivat lapsistaan oikeasti eivätkä nosta heti käsiään pystyyn kun jotain tapahtuu. Mikäs siinä, jos on OK et omaa lasta käytetään seksuaalisesti hyväksi.

ihan jo ihan tarpeeksi kypä päättämään hässiikö ja kenen kanssa jos hässii. Jo ihan laillisestikin.

Vierailija
2/64 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltu nyt naimisissa 40 vuotta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko sanoa, että pitäisin etäisyyttä tyttäreeni. En haluaisi olla hänen kanssaan niin paljon tekemisissä, koska muakin äitinä tuo inhottaisi.

Eräs ystävättäreni kasvattaessaan lapsiaan painotti, että eronneisiin ja varsinkaan sellaisiin eronneisiin joilla on lapsia EI pidä edes katsoa. He ovat huonoa avioliittoainesta! Tietysti poikkeuksia on mutta noin periaatteessa!

Eivätkä lapset ole naimisissa eronneiden kanssa:)

Vierailija
4/64 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustelemaan 18 vuotiaana 23v mieheni kans. Eipä ole ongelmia iän suhteen ollu ja ihan sama vaiks olis pari vuotta enempikin ollu. Miehet on niin kakaroita pitkän aikaa,että tuollainen ikäero vain tasoittaa näkemyksiä. 5 lastakin on aikaan saatu ja yhdessä kaikenkaikkiaan oltu jo kohta 20v. Oikeesti harva on naimisissa ihan samanikäisen kanssa. Kohta 18 v.on kyllä nainen eikä mikään tyttö.. eikä 23v mies ole vielä mikään vanhus,nuori mies. Varmaan hyvinkin sopusuhtainen pari!

Vierailija
5/64 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini ei panikoinut eikä puuttunut mitenkään kun aloin 17v seurustella 24v miehen kanssa. Minusta tuo ei ole yhtään kummallista. Yhdessä oltiin 6v.

Paras ystäväni meni 19v naimisiin (seurustella alkoi 17v) 34v miehen kanssa, ovat nyt olleet 15 vuotta naimisissa, lapsia kaksi.

Vierailija
6/64 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä ihan miehestä..

Vierailija
7/64 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/64 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2011 klo 07:39"]

Tää ketju selittääkin jo paljon miksi av:lla meno on välillä mitä on..Tän ketjun vastaajistakin suuri osa alkanut seurustelemaan tyttösenä vanhan miehen kanssa?!

Huh huh ja hyh helvetti. No, onneksi ette ole mun tyttäriä.:)

Käsitystä typeristä naisista kyllä vahvistatte..

Ap:lle vielä: ei sun tyttäres ja poikakaverin ikäero nyt niiiin suuri ole ja molemmat vielä nuoria, sitten asia olisi aivan eri jos poikakaveri olisi yli 25-vuotias. Silloin suhde olisi jo ällöttävä ja voisit olla oikeesti pettynyt ja huolestunut tyttäresi omanarvontunteesta.:)

Ja joo, vanhushuarat helpot nakit nyt hyökkää kaikki mun kimppuun;)

[/quote]Kun kemiat kohtaa niin kemiat kohtaa. Ikä on kuule siinä vaiheessa pelkkiä numeroita. Kyllä olet typerä josset tuota tajua. Tai ehkä et ole itse koskaan oikeasti rakastunut kehenkään.

Vierailija
9/64 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samanlaisessa suhteessa aikanani (minä 17 ja mies 23), virhehän se oli. Nyt jälkikäteen tajuan kuinka sairasta tuo oli, mies vielä pettikin minua 14-vuotiaan kanssa. Silloin vihasin tuota toista tyttöä, mutta nyt tajuan että mieshän oli täysi pedari. Olen miettinyt, että vieläkö voisi tehdä ilmoituksen...

Vierailija
10/64 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:00"]

Itse olin samanlaisessa suhteessa aikanani (minä 17 ja mies 23), virhehän se oli. Nyt jälkikäteen tajuan kuinka sairasta tuo oli, mies vielä pettikin minua 14-vuotiaan kanssa. Silloin vihasin tuota toista tyttöä, mutta nyt tajuan että mieshän oli täysi pedari. Olen miettinyt, että vieläkö voisi tehdä ilmoituksen...

[/quote]

Jos tuo silloinen tyttö on vielä nykyään alle 28-vuotias, niin siinä tapauksessa ilmoituksen voi tehdä. Muussa tapauksessa rikos on jo vanhentunut.

Mutta hyi, mikä äijä! Että 14-vuotias, hyi h... Kyllä tuollaiset pedofiilit saisivat joutua teoistaan vastuuseen.

Vierailija
11/64 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään outoa tuossa. Itse seukkasin 16 veenä 25 veen kanssa! Nyt naimisissa jo 15 v. ja 3 ihanaa lasta. Kaikki loistavasti ja ihanat muistot nuoruudesta!

Vierailija
12/64 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:00"]

[/quote]

Jos tuo silloinen tyttö on vielä nykyään alle 28-vuotias, niin siinä tapauksessa ilmoituksen voi tehdä. Muussa tapauksessa rikos on jo vanhentunut.

Mutta hyi, mikä äijä! Että 14-vuotias, hyi h... Kyllä tuollaiset pedofiilit saisivat joutua teoistaan vastuuseen.

[/quote]Ok, kiitos tiedosta. Alle tuon iän hän vielä on. Saako mies tietää, että kuka on ilmoituksen takana? Tiedän, olen nössö :(

Vierailija
13/64 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti jäi vahingossa pois.. Kyseessä siis minun tyttäreni ja hänen poikaystävänsä.

Tyttö on kohta 18 ja mies 24

Vierailija
14/64 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää kysymykset on? Ja mitä väliä sillä on, mitä mieltä mä olen sun tytön ja sen poikakaverin suhteesta?

Vierailija
15/64 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun tyttö on tosi lapsellinen vielä. Niin on kyllä mieskin.

Mutta molemmat ovat ihan eri elämäntilanteissa, tyttö opiskelee vielä ja tulee opiskelemaan monta vuotta. Asuu myös kotona.

Mies valmistuu kohta ja asuu omasssa asunnossaan toisella puolella suomea.

-ap

Vierailija
16/64 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa, että rupesin seurustelemaan 16 vuotiaana 27 vuotiaan miehen kanssa ja olimme yhdessä 13 vuotta, siitä naimisissa 10. Erosimme muista syistä kuin ikäerosta johtuen.

Vai mitä ajat takaa kysymykselläsi?

Vierailija
17/64 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikka 50 v nainen ja 16v poika on ok.

Vierailija
18/64 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aloin seurustella 17 vuotiaana 32 miehen kanssa, joka oli 2 lapsen lähi-isä!

oltiin yhdessä 8 vuotta.

Vierailija
19/64 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ongelmia voi olla ja tulla, mutta tuskin ne ikäerosta tai elämäntilanteiden erosta johtuvat. Miehet usein myös kypsyvät hitaammin.

Vierailija
20/64 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitteko omien lastenne seurustella alaikäisinä viisikymppisten ja 30-vuotiaiden perheenisien kanssa.

Käsi pystyyn kuinka moni antaisi.